Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель |
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. |
|
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі |
Дата закінчення моніторингу: 11 червня 2019 року.
Предметом моніторингу закупівлі були питання: дотримання Волинським обласним дитячим територіальне медичним об’єднанням (далі – Замовник), законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку) на 2019 рік, оприлюднення інформації щодо закупівлі та відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд та оцінка тендерних пропозицій, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 22.03.2019 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариством з обмеженою відповідальністю «ЛЬВІВЕНЕРГОТЕХРЕСУРС» (далі – ТзОВ «ЛЬВІВЕНЕРГОТЕХРЕСУРС») та Товариства з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" (далі – ТзОВ «Енергогазрезерв»), протокол засідання тендерного комітету від 22.03.2019, повідомлення про намір укласти договір від 02.05.2019, договір №Е/30-19 від 22.05.2019.
В ході проведеного моніторингу встановлено, що відповідно до рішення тендерного комітету Замовника від 25.04.2019 відхилено пропозицію ТзОВ «ЛЬВІВЕНЕРГОТЕХРЕСУРС», яка не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: «Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, зокрема, документи, подані у складі тендерної пропозиції не містять кваліфікованого електронного підпису учасника, що не відповідає вимогам підпункту (c) пункту 3.1.24, підпункту (b) пункту 3.1.25, підпункту (п) пункту 3.1.26 Тендерної документації».
Підпунктом (c) пункту 3.1.24 тендерної документації передбачено, що кожен електронний документ, який подається учасником повинен: «містити кваліфікований електронний підпис, створений відповідно до Закону України “Про електронні довірчі послуги”, який має бути накладений на кожен окремий документ (доданий до кожного файлу з електронним документом)».
Підпунктом (b) пункту 3.1.25 тендерної документації передбачено, що «оригінали електронних документів, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, а також переможцем процедури закупівлі, повинні бути створені та оформлені у форматі даних електронного документа, який призначений для створення текстових електронних документів згідно з переліком форматів даних електронних документів. При цьому електронні документи, створені учасником, повинні відповідати наступним вимогам: електронний документ повинен містити кваліфікований електронний підпис підписувача (підписувачів) відповідно до Закону України “Про електронні довірчі послуги”.
Також, моніторингом встановлено, що підпункт (п) в пункті 3.1.26 тендерної документації відсутній.
Проведеним моніторингом встановлено, що на тендерну пропозицію ТзОВ «ЛЬВІВЕНЕРГОТЕХРЕСУРС» був накладений кваліфікований електронний підпис відповідно до вимог Закону України “Про електронні довірчі послуги”, який підтверджено онлайн сервісом перевірки кваліфікованого електронного підпису (https://ca.informjust.ua).
Не накладення учасником торгів ТзОВ «ЛЬВІВЕНЕРГОТЕХРЕСУРС» кваліфікованого електронного підпису на кожний документ має ознаки формальних (несуттєвих) помилок пов’язаних з оформленням тендерної пропозиції, які не впливають на зміст тендерної пропозиції, що передбачено підпунктом (d) пункту 3.1.13 тендерної документації, а саме – відсутність в окремому документі тендерної пропозиції окремих реквізитів, передбачених правилами організації діловодства, вимогами до оформлення документів або умовами цієї тендерної документації - за умови, що відсутність такого реквізиту не впливає на зміст відповідного документа і тендерної пропозиції в цілому (наприклад, відсутність реєстраційного індексу (номера), дати, та/або іншого реквізиту, правилами організації діловодства, вимогами до оформлення документів або умовами цієї тендерної документації)».
Враховуючи вищезазначене, Замовник відхилив тендерну пропозицію ТзОВ «ЛЬВІВЕНЕРГОТЕХРЕСУРС» за відсутності підстав, визначених у статті 30 Закону, що суперечить принципам здійснення закупівлі, визначеним у статті 3 Закону. |
|