Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 30.05.2019 17:51. Дата останього редагування моніторингу 20.06.2019 09:28

Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону

ID моніторингу UA-M-2019-05-30-000049  
ID 014e0bef75724014802ec1639e51e3d4  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
30.05.19
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій учасників, установлено порушення частини 1 статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо планування закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку) на 2019 рік, оприлюднення інформації щодо закупівлі та відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не установлено.  
Тип виявленого порушення встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата публікації 11.06.2019 17:19  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 11 червня 2019 року. Предметом моніторингу закупівлі були питання: дотримання Волинським обласним дитячим територіальне медичним об’єднанням (далі – Замовник), законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку) на 2019 рік, оприлюднення інформації щодо закупівлі та відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд та оцінка тендерних пропозицій, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 22.03.2019 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариством з обмеженою відповідальністю «ЛЬВІВЕНЕРГОТЕХРЕСУРС» (далі – ТзОВ «ЛЬВІВЕНЕРГОТЕХРЕСУРС») та Товариства з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" (далі – ТзОВ «Енергогазрезерв»), протокол засідання тендерного комітету від 22.03.2019, повідомлення про намір укласти договір від 02.05.2019, договір №Е/30-19 від 22.05.2019. В ході проведеного моніторингу встановлено, що відповідно до рішення тендерного комітету Замовника від 25.04.2019 відхилено пропозицію ТзОВ «ЛЬВІВЕНЕРГОТЕХРЕСУРС», яка не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: «Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, зокрема, документи, подані у складі тендерної пропозиції не містять кваліфікованого електронного підпису учасника, що не відповідає вимогам підпункту (c) пункту 3.1.24, підпункту (b) пункту 3.1.25, підпункту (п) пункту 3.1.26 Тендерної документації». Підпунктом (c) пункту 3.1.24 тендерної документації передбачено, що кожен електронний документ, який подається учасником повинен: «містити кваліфікований електронний підпис, створений відповідно до Закону України “Про електронні довірчі послуги”, який має бути накладений на кожен окремий документ (доданий до кожного файлу з електронним документом)». Підпунктом (b) пункту 3.1.25 тендерної документації передбачено, що «оригінали електронних документів, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, а також переможцем процедури закупівлі, повинні бути створені та оформлені у форматі даних електронного документа, який призначений для створення текстових електронних документів згідно з переліком форматів даних електронних документів. При цьому електронні документи, створені учасником, повинні відповідати наступним вимогам: електронний документ повинен містити кваліфікований електронний підпис підписувача (підписувачів) відповідно до Закону України “Про електронні довірчі послуги”. Також, моніторингом встановлено, що підпункт (п) в пункті 3.1.26 тендерної документації відсутній. Проведеним моніторингом встановлено, що на тендерну пропозицію ТзОВ «ЛЬВІВЕНЕРГОТЕХРЕСУРС» був накладений кваліфікований електронний підпис відповідно до вимог Закону України “Про електронні довірчі послуги”, який підтверджено онлайн сервісом перевірки кваліфікованого електронного підпису (https://ca.informjust.ua). Не накладення учасником торгів ТзОВ «ЛЬВІВЕНЕРГОТЕХРЕСУРС» кваліфікованого електронного підпису на кожний документ має ознаки формальних (несуттєвих) помилок пов’язаних з оформленням тендерної пропозиції, які не впливають на зміст тендерної пропозиції, що передбачено підпунктом (d) пункту 3.1.13 тендерної документації, а саме – відсутність в окремому документі тендерної пропозиції окремих реквізитів, передбачених правилами організації діловодства, вимогами до оформлення документів або умовами цієї тендерної документації - за умови, що відсутність такого реквізиту не впливає на зміст відповідного документа і тендерної пропозиції в цілому (наприклад, відсутність реєстраційного індексу (номера), дати, та/або іншого реквізиту, правилами організації діловодства, вимогами до оформлення документів або умовами цієї тендерної документації)». Враховуючи вищезазначене, Замовник відхилив тендерну пропозицію ТзОВ «ЛЬВІВЕНЕРГОТЕХРЕСУРС» за відсутності підстав, визначених у статті 30 Закону, що суперечить принципам здійснення закупівлі, визначеним у статті 3 Закону.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 11.06.2019 17:19  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 30.05.2019 № 19-од Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №184. НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о.начальника управління В.ГАЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 30.05.2019 № 19-од Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-03-22-000859-a від 22.03.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель.  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 30.05.2019 00:00  
Дата публікації 30.05.2019 17:56  
Дата створення 30.05.2019 17:56  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (Волинська обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40913671  
Адреса організації Ukraine, Волинська, Луцьк  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (Волинська обл.) 
+38 (0 95) 396-94-35
obovcaluk15.03@gmail.com 

Дати та терміни

Період моніторингу 30.05.2019 17:56 - 21.06.2019 00:00  
Дата публікації висновку про результати 11.06.2019 17:19 - 26.06.2019 00:00