Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 27.02.2019 13:44. Дата останніх змін - 27.02.2019 14:03

Надання аудиторських послуг щодо виконання узгоджених процедур з перевірки витрат та іншої фінансової інформації на умовах, передбачених Законом України «Про аудиторську діяльність» та Міжнародним стандартом супутніх послуг МССП 4400 (ISRS 4400) - ДК 021:2015 CPV 79210000-9 «Бухгалтерські та аудиторські послуги»

Ідентифікатор закупівлі UA-2019-02-27-000974-b  
ID 8b6ca36bfd4b49538e9c8cd5bf176d4f  
Очікувана вартість закупівлі
95`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Договір № АО219/68 "Надання послуг щодо виконання узгоджених процедур за грантовим договором РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОЕКТІВ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ В ТРЕТІХ КРАЇНАХ" укладається з метою проведення аудиту витрат та інших фінансових аспектів використання коштів в рамках виконання заходів проекту "Молодіжний кластер органічного бізнесу Баранівської міської ОТГ"

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА  
Очікувана вартість закупівлі 95`000.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Закупівля оголошена
27.02.19
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
27.02.19

Специфікація закупівлі

1)
Надання аудиторських послуг щодо виконання узгоджених процедур з перевірки витрат та іншої фінансової інформації на умовах, передбачених Законом України «Про аудиторську діяльність» та Міжнародним стандартом супутніх послуг МССП 4400 (ISRS 4400) - ДК 021:2015 CPV 79210000-9 «Бухгалтерські та аудиторські послуги»
Класифікація за ДК 021:2015: 79210000-9 - Бухгалтерські та аудиторські послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12701, Україна, Житомирська область, Баранівка, Соборна 20
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.04.2019
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 Одиниця

Тендерна документація

Проект договору
2019-01( 25-02) ДОГОВІР-г (1) остаточний варіант.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.02.2019 13:40
Версія документу від: 27.02.2019 13:40
ID: 486627108da640b29d9bbc562418dbfd
Технічний опис предмету закупівлі
2019-02 Додаток1_укр_new.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.02.2019 13:41
Версія документу від: 27.02.2019 13:41
ID: 878a35cea9444cf1a85b4425ff565e37
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.02.2019 13:44
Версія документу від: 27.02.2019 13:44
ID: eb5350d5aa014cac9f336b8245a62277

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 04344386  
Юридична адреса 12700, Україна, Житомирська область, Баранівка, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 20  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи

Укладені договори

Номер договору
АО 219/68
Дата підписання
27.02.2019
Дата початку дії
27.02.2019
Дата завершення дії
31.12.2019
Ціна договору
95`000.00 Гривня без ПДВ