Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 12.02.2019 15:21. Дата останніх змін - 01.03.2019 15:22

30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2019-02-12-000711-c  
ID 7ba80e3826c947818edbfad5d3c97fe0  
Очікувана вартість закупівлі
64`900.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне підприємство "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва"  
Очікувана вартість закупівлі 64`900.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 600.00 Гривня  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
12.02.19
Період уточнень
до 18.02.19
Подання пропозицій
до 21.02.19
Аукціон
22.02.19
Кваліфікація переможця
з 22.02.19
Пропозиції розглянуті
з 25.02.19
Завершена
01.03.19
13.02.2019, 09:27
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Загальне запитання щодо оголошення
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 13.02.2019, 15:09)
У відповідь на Ваш запит від 13.02.2019р. Комунальне підприємство «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» повідомляє наступне.
Комунальним підприємством «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» розпочато процедуру закупівлі «30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний)», ідентифікатор закупівлі: UA-2019-02-12-000711-c, очікувана вартість закупівлі: 64 900,00 грн. (шістдесят чотири тисячі дев’ятсот гривень 00 копійок).
Учасники подають свої пропозиції відповідно до вимог зазначених в Документації про проведення допорогової закупівлі.