Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 14.05.2019 09:46. Дата останього редагування моніторингу 01.07.2019 10:17

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2019-05-14-000006  
ID df4ba2a9e0f2415ab2b06cb7087b45ce  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
14.05.19
Вирішено

ВИСНОВКИ

Опис За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення частини 3 статті 17, пункту 7 частини 2 статті 22 Закону, абзацу 2 частини 5 статті 28 Закону, частини четвертої статті 36 Закону, що призвело до нікчемності договору у відповідності до частини 1 статті 37 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляді тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю,– порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації, встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником підписання контракту з учасником, встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата публікації 17.05.2019 15:41  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 17.05.2019. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 11.02.2019 № 194, зі змінами від 27.02.2018 № 305 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «КОТЛОТУРБОПРОМ» (далі – Переможець), інформація про визначення переможця б/н та б/д (оприлюднена 20.03.2019), повідомлення про намір укласти договір, договір від 09.04.2019 № 1064/ЗЕ-19. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що на порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація не містить вимоги щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав, визначених у пунктах 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону. Також, відповідно до пункту 7 частини 2 статті 22 Закону ТД повинна містити зокрема проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. При цьому, аналізом встановлено, що проект договору не містить інформації про порядок змін його умов, чим порушено вимоги пункту 7 частини 2 статті 22 Закону. Крім того, перевіркою документів, розміщених в електронній системі закупівель, встановлено, що в порушення абзацу 2 частини 5 статті 28 Закону Замовником не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону протокол розгляду тендерних пропозицій, та який відповідно до частини четвертої статті 11 Закону підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами з відображенням результатів поіменного голосування, з кожного питання. До того ж, за результатами моніторингу встановлено, що договір від 09.04.2019 № 1064/ЗЕ-19 укладено з порушенням частини четвертої статті 36 Закону, оскільки: - відповідно до проекту договору (додаток 6 до ТД) та погодження Учасника з таким проектом (лист від 05.03.2019 № 218/10) підрядник протягом 30 календарних днів з дня отримання авансових коштів підтверджує їх використання наданням Замовнику звіту про використання коштів за призначенням, а відповідно до умов укладеного договору - 60 календарних днів; - відповідно до проекту договору (додаток 6 до ТД) та погодження Учасника з таким проектом (лист від 05.03.2019 № 218/10) у разі прострочення підрядником термінів (строків) заміни (у комплектації) поставленого неякісного (некомплектного) Товару він сплачує Замовнику і неустойку у розмірі 0,1 % від вартості Товару належної якості, однак відповідно до умов укладеного договору у розмірі 1,1 % від ціни Товару. Враховуючи зазначене, договір від 09.04.2019 № 1064/ЗЕ-19 є нікчемним у відповідності до частини 1 статті 37 Закону.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 17.05.2019 15:41  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис Замовником вживаються заходи по усуненню порушень в частині укладеного договору шляхом його розірвання.  
Дата редагування  
Дата створення 24.05.2019 15:16  

Підтвердження факту усунення порушення

Опис порушення в моніторингу не усунуто  
Результат усунення порушень Не усунуто  
Результат по кожному типу встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником підписання контракту з учасником: Не усунуто; встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником: Механізм відсутній; встановлено порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації: Механізм відсутній  
Дата створення 01.07.2019 10:17  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.05.2019 № 98 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається). 2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку. 3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник О. КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 13.05.2019 № 98 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2019-02-12-000889-a 12.02.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 13.05.2019 00:00  
Дата публікації 14.05.2019 14:10  
Дата створення 14.05.2019 14:10  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40479560  
Адреса організації Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 97) 683-92-90
vitaaaa1990@gmail.com 

Дати та терміни

Період моніторингу 14.05.2019 14:10 - 07.06.2019 00:00  
Дата публікації висновку про результати 17.05.2019 15:41 - 05.06.2019 00:00