Процедура закупівлі оголошена 11.02.2019 20:07. Дата останніх змін - 26.03.2019 00:00
ноутбуки -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2019-02-11-002959-b | |
ID | 3a4281efe8c34ae4aee57b207070c3bf |
Очікувана вартість закупівлі
798`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Мурафська сільська рада | |
Очікувана вартість закупівлі | 798`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
Розмір мінімального кроку пониження ціни | 7`980.00 Гривня | |
Процедура закупівлі | Відкриті торги | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
11.02.19
Період уточнень
до 17.02.19
Період оскаржень
до 23.02.19
Подання пропозицій
до 27.02.19
Аукціон
28.02.19
Кваліфікація переможця
з 28.02.19
Пропозиції розглянуті
з 15.03.19
Закупівля не відбулась
26.03.19
12.02.2019, 11:41
ТТХ Ноутбуків
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня
Для вас не критично якщо обидві позиції ноутбуків будут однаковими ,але з підвищеною ТТХ
наприклад : Процесор Двоядерний Intel Core i3-7020U (2.3 ГГц) Діагональ екрана 15.6" (1920x1080) Full HD Обсяг оперативної пам'яті не менше 4 ГБ Операційна система Linux
Для вас не критично якщо обидві позиції ноутбуків будут однаковими ,але з підвищеною ТТХ
наприклад : Процесор Двоядерний Intel Core i3-7020U (2.3 ГГц) Діагональ екрана 15.6" (1920x1080) Full HD Обсяг оперативної пам'яті не менше 4 ГБ Операційна система Linux
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 15.02.2019, 10:27)
Доброго дня, відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", а також згідно примітки Додатку 1 до тендерної документації учасники мають право запропонувати еквівалент товару, що закуповується Замовником: «у разі наявності в технічній частині посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, джерело походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент» усі показники еквіваленту мають бути не гіршими за зазначені. Таким чином Учасники мають можливість запропонувати відповідне обладнання, яке відповідає функціональним вимогам зазначеними Замовником.
13.02.2019, 11:29
Уточнення
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник!
В тендерній документації вказано:
6. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
6.3. Учасник має надати інформацію в довільній формі, про наявність власного сервісного центру по гарантійному та після гарантійному обслуговуванню в м. Вінниця, або надати інформацію про договірні відносини з сервісними центрами щодо виконання гарантійного обслуговування із обов’язковим зазначенням назви сервісного центру, адреси та телефону сервісного центру. Учасник має гарантувати надання сервісної допомоги напротязі 3-х годин з моменту виникнення гарантійного випадку, про що надає гарантійний лист.
Скажіть будь-ласка,що ви маете на увазі під "Учасник має гарантувати надання сервісної допомоги напротязі 3-х годин з моменту виникнення гарантійного випадку" - це час реагування на гарантійний випадок чи час ремонту товару?
Дякуємо за відповідь!
В тендерній документації вказано:
6. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
6.3. Учасник має надати інформацію в довільній формі, про наявність власного сервісного центру по гарантійному та після гарантійному обслуговуванню в м. Вінниця, або надати інформацію про договірні відносини з сервісними центрами щодо виконання гарантійного обслуговування із обов’язковим зазначенням назви сервісного центру, адреси та телефону сервісного центру. Учасник має гарантувати надання сервісної допомоги напротязі 3-х годин з моменту виникнення гарантійного випадку, про що надає гарантійний лист.
Скажіть будь-ласка,що ви маете на увазі під "Учасник має гарантувати надання сервісної допомоги напротязі 3-х годин з моменту виникнення гарантійного випадку" - це час реагування на гарантійний випадок чи час ремонту товару?
Дякуємо за відповідь!
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 15.02.2019, 16:31)
Доброго дня. Розглянувши ваше звернення, тендерний комітет надає відповідь, щодо Вашого запитання. ?Надання сервісної допомоги напротязі 3-х годин з моменту виникнення гарантійного випадку - це час реагування на гарантійний випадок.