Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 16.01.2019 13:44. Дата останього редагування моніторингу 24.01.2019 11:09

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2019-01-16-000019  
ID 41a540ccb5d84cc8a2af242dfa10aeba  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.

Моніторинг опубліковано
16.01.19
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог статті 4, частини першої статті 10 Закону та абзацу другого пункту 2 наказу Мінекономрозвитку. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо правильності визначення предмета закупівлі порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись пунктом 7 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №190, із змінами, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата публікації 16.01.2019 16:45  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 16 січня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення відкритих торгів Комунальним закладом "Хотинська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат №2" (далі – Замовник). За результатами проведеного моніторингу встановлено, що на порушення вимог статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовником не оприлюднено річний план закупівель на 2019 рік, відповідно до якого здійснюється дана закупівля. Також, на порушення вимоги частини першої статті 10 Закону, відповідно до якої Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині четвертій цієї статті, Замовником не оприлюднено тендерну документацію із зазначенням обов’язкових складових відповідно до частини другої статті 22 Закону (кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановленні статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам, інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов). Крім цього, Замовником не накладено електронного цифрового підпису на оголошення про проведення відкритих торгів ID: UA-2019-01-12-000053-с, що є порушенням вимог абзацу другого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579 (далі – наказ Мінекономрозвитку).  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 16.01.2019 16:45  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис Реагуючи на лист Західного офісу Держаудитслужби щодо моніторингу закупівлі "електрична енергія" ID моніторингу: UA-M-2019-01-16-000019, повідомляємо наступне: 1. Помилки, вказані по результатам моніторингу, виникли через те, що майданчик оновлював свої дані і тендерні документи і підпис не прикріпилися. 2. Сьогодні виправлено допущені помилки, тендерна документація розміщена, підписана КЕП, план закупівлі розміщений в прозорро. Дякуємо за проведений моніторинг.  
Дата редагування  
Дата створення 17.01.2019 21:48  
Документи    

Підтвердження факту усунення порушення

Опис -  
Результат усунення порушень Частково усунуто  
Результат по кожному типу встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу: Підтверджено; встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель: Підтверджено  
Дата створення 24.01.2019 11:09  

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 16.01.2019 № 3 Чернівці Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Скутар К.В. від 16.01.2019 Начальник П. ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 16 січня 2019 року №3 № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 1. UA-2019-01-12-000053-с від 12.01.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 16.01.2019 00:00  
Дата публікації 16.01.2019 15:52  
Дата створення 16.01.2019 15:52  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40913650  
Адреса організації Ukraine, Чернівецька, Чернівці  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.) 
+38 (0 37) 255-28-80
innamoshuk@gmail.com 

Дати та терміни

Період моніторингу 16.01.2019 15:52 - 07.02.2019 00:00  
Дата публікації висновку про результати 16.01.2019 16:45 - 31.01.2019 00:00