Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Увага, підключення до ЦБД відсутнє. Більшість функцій наразі недоступні
Процедура закупівлі оголошена 11.01.2019 17:41. Дата останніх змін - 25.01.2019 18:00

Організацію промо зон «Нова Пошта» під час півмарофонів по Україні -

Ідентифікатор закупівлі R-UA-2019-01-11-000020  
ID 9cfd413693f8495aae867e68628a65b6  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Детально ознайомитися з тендорною документацією та прикріпити запрошені документи.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ТОВ "Нова пошта"  
Очікувана вартість закупівлі не визначено замовником  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 1.00 Гривня  
Процедура закупівлі Комерційний запит цінових пропозицій (Rialto)  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
11.01.19
Період уточнень
до 23.01.19
Подання пропозицій
до 25.01.19
Завершена
25.01.19
21.01.2019, 13:00
организация промо зон Новая Почта_беговые ивенты 2019_уточнения
Загальне запитання щодо оголошення
Александр, добрый день!

Хотела бы уточнить у вас несколько моментов касаемо брифа по организации промо-зон Новой Почты на беговых мероприятиях:

1. Для каких целей устанавливается зона, каких целей важно достичь: имиджевых, рекламных, сервисных? Для кого предназначена зона - для корпоративной команды/для родственников участников (групп поддержки)/зрителей (внешней аудитории)? Для взрослых или для детей в том числе?
2. Какие обязательные элементы должны присутствовать в зоне: наличие купольного шатра/фото-зоны/детской зоны?
3. Меняется ли формат и наполнение зоны от города к городу или предназначение зоны одинаковое для всех событий?
4. Есть ли верхний порог по бюджету? Данная информация необходима, так как оборудование, вероятнее всего, будет привезено в регионы из Киева (а это по брифу 9 региональных событий) и важно понимать, что на какой бюджет ориентироваться.
5. Дедлайн по подаче КП - 25.01, как зафиксировано на сайте, верно?

Буду очень благодарна за подтверждение получения письма и за ответ в течение дня.
Спасибо!
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 21.01.2019, 14:43)
1. Відповідь можете прочитати в Додаток №1 ТЗ, пункт Цілі
2. Обовязкових елементів немає, ми необжежуємо постачальників у виборі елементів, чим більше тим краще, всі дані елементи просимо Вас прописати в кошторисі, потім з цих пропозицій ми будемо вибирати ті, котрі найбільше нас задовільнять по бютжету та креативності
3. Формат проведення може не змінюватися, або змінюватися в залежності від міста проведення
4.Немає, пропонує якнайбільше креативних ідей, і обовзяково прописуйте їх в кошторисі, потім зі списку ідей що Ви нам запропонуєте ми будемо вибирати ті , котрі нас задовільнять по бютжету та креативності рішення.
5. Так, Всі документи подаються виключно через тендерну електронну площадку на котрій він був оголошений. Комерційні пропозиції котрі були надіслані після закінчення прийому документів розглядатися не будуть.