Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Увага, підключення до ЦБД відсутнє. Більшість функцій наразі недоступні
Процедура закупівлі оголошена 11.01.2019 16:15. Дата останніх змін - 27.02.2019 12:37

Тендер на вибір компанії з надання послуг обробки вхідних / вихідних двінків (послуги Контакт Центру) -

Ідентифікатор закупівлі R-UA-2019-01-11-000018  
ID b18427ff56124989ad4658196287f5f8  
Очікувана вартість закупівлі
315`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника АТ "Страхова компанія "ТАС" (приватне)"  
Очікувана вартість закупівлі 315`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 22`050.00 Гривня  
Процедура закупівлі Проста комерційна закупівля RIALTO  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
11.01.19
Період уточнень
до 15.01.19
Подання пропозицій
до 18.01.19
Аукціон
21.01.19
Кваліфікація переможця
з 21.01.19
Пропозиції розглянуті
з 27.02.19
Завершена
27.02.19
14.01.2019, 12:39
Объем звонков
Загальне запитання щодо оголошення
В «Додаток 1» указаны объемы 18тыс исход, и 12тыс вход – за год.
Правильно я понимаю, 1 тыс входа, и 1.5тыс исхода в месяц ?
Если да, то какие условия работы входящей линии ?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 14.01.2019, 14:11)
Да. Это кол-во входящих/исходящих за год (количество за месяц = кол-во за год / 12 месяцев). Условия работы входящей линии уже непосредственно будут обсуждаться с Компанией, которая выиграет тендер исходя из тех условий, программ и возможностей, которые будут непосредственно у них.
15.01.2019, 12:52
Уточнення
Загальне запитання щодо оголошення
1) Можливість послуги «Mystery caller» : Прохання деталізувати як Замовник бачить послугу оскільки уявлення та очікування Сторін можуть відрізнятись:
- як Замовник бачить послугу, як разову чи періодичну?
- яка очікувана кількість "таємних" дзвінків?
- що Замовник хоче перевірити за рахунок послуги: стрессостійкість чи відповідність регламентам?
- яким має бути ідеальний формат звітності результату?
2) Можливість послуги проведення опитування по оцінці роботи операторів :
- коли має проводитись опитування: одразу після завершення розмови з оператором, або через певний час?
- яку Ви бачите необхідну кількість та періодичність опитування?
- у якій формі необхідно надати результати опитування, чи підходить у веб-звіті?
3) Забезпечення виконання дзвінків для вихідних дзвінків в робочі дні... :
- чи є у Замовника робочі місця для операторів та кадровий резерв операторів?
- яка операційна система та браузер використовується на робочих місцях операторів?
- що використовують оператори у роботі з дзвінками: гарнітури \ ip телефони \ мобільні телефони \ аналогові телефони?
4) Надання логіну, паролю до запису усіх дзвінків в форматі HTML : Перший логін та пароль надаються Замовнику. Надалі можлива зміна чи створення нових користувачів через інтерфейс програмного продукту :
- з чим пов`язана необхідність передачі логіну та паролю у форматі HTML ?
5) При виконанні вих/вх дзвінка повинні відповідні умови: відсутність відлуння, відсутність затримок... : Відповідальність розділена між стороною Виконавця - вхід. та вихід. шлях дзвінка від робочого місця оператора до серверу телефонії та у зворотній бік; та Замовником - забезпечення можливості прийому та здійснення дзвінка (наявність якісного інтернет з'єднання та локальної мережі, наявність електроживлення, бажано з резервним) : провайдером лінії зв`язку та інтернет. Рекомендується наявність резервних ліній для забезпечення відмовостійкості та безперервності процесів роботи :
- чи є зараз канал інтернет та чи є резервний? Вкажіть його характеристики.
- який провайдер використовується?
- які лінії зв'язку будуть використовуватись для виконання та прийому дзвінків: gsm \ sip транк \ аналогова лінія ?
- які лінії зв`язку є зараз та чи планується розширення чи їх зменшення ?
- яке максимальне навантаження одночасних дзвінків очікується?
6) Забезпечення автоматизованої консолідації оброблених анкет та формування звіту з ID :
- вкажіть які критерії консолідації для анкети?
- яка інформація має міститися в анкеті?
- анкета має знаходитись як частина CRM чи системи контактного центру?
- анкета - при кожному дзвінку чи ні? Якщо ні, то у яких випадках має бути можливість створити та заповнити анкету?
7) Система запису розмови (опишіть яка саме) :
- яка необхідна тривалість зберігання ? (від цього залежить технічні характеристики потрібних ресурсів системи). Може автоматично очищати аудіозаписи старші за певний період (наприклад 2 місяці чи рік).
- чи треба періодично вивантажувати аудіозаписи на збереження на Ваші ресурси ? Якщо так, то на який ресурс і яка періодичність?
8) Оцінка контролю якості : Прохання деталізувати що саме мається на увазі :
- оцінка контролю якості оператора тільки чи ще щось?
- оцінка контролю якості за Вашими параметрами ?
9) CRM (яка программа / платформа) : Можлива реализація як програми або як платформи, від цього може змінитися бюджет проекту :
- які операції плануються в CRM ?
- які поля\ розділи Ви бачите у CRM ?
10) Чи є можливість інтеграції з іншими системами? : Так, через API або можемо розглянути інші варіанти :
- з якими системами необхідна інтеграція ?
- яку функціональну взаємодію бачите при інтегруванні ?
- що має відбуватись в одній системи та при яких подіях в іншій системі ?