Процедура закупівлі оголошена 10.12.2018 23:08. Дата останніх змін - 22.01.2019 17:21
Консультаційні послуги з питань програмного забезпечення
Ідентифікатор закупівлі | UA-2018-12-10-001321-a | |
ID | 58f6995760154e898926e2526a3f0fab |
Очікувана вартість закупівлі
26`400.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Консультаційні послуги з питань програмного забезпечення. Послуги із супроводження (доробка, навчання, супроводження) програмного комплексу АРМ «Бухгалтерія» (діючого на піприємстві Замовника) протягом одного 2019 року на 5 робочих місць за юридичною адресою Замовника. Кваліфікаційні критерії додаються у Додатку 1 " Квалификац. вимог. бухгалтерская программа" Послуги повинні відповідати наступним вимогам: 1. Учасник повинен мати досвід роботи в наступних модулях: «Фінансовий облік», «Облік основних засобів». 2. Учасник повинен мати практичні навички встановлення оновленнь системи на місці Замовника. 3. Учасник повинен мати практичні навички роботи з базами даних (встановлення, робота з базами даних, інше). 4. Учасник повинен орієнтуватися в законодавстві з питань бухгалтерського обліку та оподаткування. Надавати законодавчі роз’яснення щодо розрахунків, бланків, форм у системі. 5. Місце надання послуг: м. Київ, вул. Підвисоцького, 13. 6. Налагодження системи під потреби Замовника. 7. Консультації по експлуатації, допомога у пошуку помилок, навчання новим можливостям програмного комплексу. 8. Учасник безкоштовно та самостійно вносить всю базу (інформацію про діяльність предприємства протягом 2013-2018р.р.) у програму яку надає за договором не пізніш ніж 15 діб з моменту укладення договору - у протилежному випадку Замовник має право розторгнути договір без попередження та має право на отримання штрафу з Виконавця у розмірі 30% від суми договору протягом 5 днів з моменту вимоги про це. Юридичну силу мають ті "Кваліфікаційні вимоги", які завантажені в закупівлю останніми. Доробка та супроводження забезпечення системи бухгалтерского обліку, а саме виконання робіт по договору: 1. Банк; 2. Каса; 3. Журнал-ордер№6; 4. Журнал-ордер№6 (по підрозділам); 5. Основні засоби; 6. Облік (МБіП); 7. Облік матеріалів; 8. Облік медикаментів; 9. Матеріальний баланс; 10. Баланс; 11.Фактичні витрати; 12. Програма "старт" (пошта, збереження, відновлення) 13. Адміністрування довідників 14. Обслужівання локальної мережі 15. Платні медикаменти; 16. Головна книга
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Печерського району міста Києва | |
Очікувана вартість закупівлі | 26`400.00 Гривня (з ПДВ) | |
Розмір мінімального кроку пониження ціни | 264.00 Гривня | |
Процедура закупівлі | Спрощені закупівлі | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
10.12.18
Період уточнень
до 12.12.18
Подання пропозицій
до 14.12.18
Кваліфікація переможця
з 14.12.18
Пропозиції розглянуті
з 17.12.18
Завершена
22.01.19
Специфікація закупівлі
1) |
Консультаційні послуги з питань програмного забезпечення
Класифікація за ДК 021:2015: 72266000-7 - Консультаційні послуги з питань програмного забезпечення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01103, Україна, місто Київ, Київ, Підвисоцького, 13
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01.01.2019 - 31.12.2019
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 12 послуга
|
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Додаток 1 Квалификац вимог бухгалтерская программа 2 (6).doc
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 11.12.2018 14:07
Версія документу від: 11.12.2018 14:07
ID: ef8fe1c5825a425bad4f473e133a24ae
|
Дати та строки
Завершення періоду уточнень | 12.12.2018 22:00 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 13.12.2018 09:00 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 14.12.2018 15:00 | |
Дата початку аукціону | 18.12.2018 13:13 |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Печерського району міста Києва |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 26188567 |
Юридична адреса | 01103, Україна, Київська область, Київ, вул. Підвисоцького, 13 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття 14.12.2018 15:00
№
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Повідомлення про намір укласти договір
ФОП Юсенков Сергій Вікторович
Код ЄДРПОУ: 2648211377
26`400.00
Гривня з ПДВ
17.12.2018
10:54
Укладені договори
Номер договору
6/2019
Дата підписання
18.01.2019
Дата початку дії
18.01.2019
Дата завершення дії
22.01.2019
Ціна договору
26`400.00 Гривня з ПДВ