Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 10.12.2018 23:08. Дата останніх змін - 22.01.2019 17:21

Консультаційні послуги з питань програмного забезпечення

Ідентифікатор закупівлі UA-2018-12-10-001321-a  
ID 58f6995760154e898926e2526a3f0fab  
Очікувана вартість закупівлі
26`400.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Консультаційні послуги з питань програмного забезпечення. Послуги із супроводження (доробка, навчання, супроводження) програмного комплексу АРМ «Бухгалтерія» (діючого на піприємстві Замовника) протягом одного 2019 року на 5 робочих місць за юридичною адресою Замовника. Кваліфікаційні критерії додаються у Додатку 1 " Квалификац. вимог. бухгалтерская программа" Послуги повинні відповідати наступним вимогам: 1. Учасник повинен мати досвід роботи в наступних модулях: «Фінансовий облік», «Облік основних засобів». 2. Учасник повинен мати практичні навички встановлення оновленнь системи на місці Замовника. 3. Учасник повинен мати практичні навички роботи з базами даних (встановлення, робота з базами даних, інше). 4. Учасник повинен орієнтуватися в законодавстві з питань бухгалтерського обліку та оподаткування. Надавати законодавчі роз’яснення щодо розрахунків, бланків, форм у системі. 5. Місце надання послуг: м. Київ, вул. Підвисоцького, 13. 6. Налагодження системи під потреби Замовника. 7. Консультації по експлуатації, допомога у пошуку помилок, навчання новим можливостям програмного комплексу. 8. Учасник безкоштовно та самостійно вносить всю базу (інформацію про діяльність предприємства протягом 2013-2018р.р.) у програму яку надає за договором не пізніш ніж 15 діб з моменту укладення договору - у протилежному випадку Замовник має право розторгнути договір без попередження та має право на отримання штрафу з Виконавця у розмірі 30% від суми договору протягом 5 днів з моменту вимоги про це. Юридичну силу мають ті "Кваліфікаційні вимоги", які завантажені в закупівлю останніми. Доробка та супроводження забезпечення системи бухгалтерского обліку, а саме виконання робіт по договору: 1. Банк; 2. Каса; 3. Журнал-ордер№6; 4. Журнал-ордер№6 (по підрозділам); 5. Основні засоби; 6. Облік (МБіП); 7. Облік матеріалів; 8. Облік медикаментів; 9. Матеріальний баланс; 10. Баланс; 11.Фактичні витрати; 12. Програма "старт" (пошта, збереження, відновлення) 13. Адміністрування довідників 14. Обслужівання локальної мережі 15. Платні медикаменти; 16. Головна книга

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Печерського району міста Києва  
Очікувана вартість закупівлі 26`400.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 264.00 Гривня  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
10.12.18
Період уточнень
до 12.12.18
Подання пропозицій
до 14.12.18
Кваліфікація переможця
з 14.12.18
Пропозиції розглянуті
з 17.12.18
Завершена
22.01.19

Специфікація закупівлі

1)
Консультаційні послуги з питань програмного забезпечення
Класифікація за ДК 021:2015: 72266000-7 - Консультаційні послуги з питань програмного забезпечення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01103, Україна, місто Київ, Київ, Підвисоцького, 13
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01.01.2019 - 31.12.2019
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 12 послуга

Тендерна документація

Критерії прийнятності
Додаток 1 Квалификац вимог бухгалтерская программа 2 (6).doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 11.12.2018 14:07
Версія документу від: 11.12.2018 14:07
ID: ef8fe1c5825a425bad4f473e133a24ae

Дати та строки

Завершення періоду уточнень 12.12.2018 22:00  
Початок періоду прийому пропозицій 13.12.2018 09:00  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 14.12.2018 15:00  
Дата початку аукціону 18.12.2018 13:13  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Печерського району міста Києва  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 26188567  
Юридична адреса 01103, Україна, Київська область, Київ, вул. Підвисоцького, 13  

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття 14.12.2018 15:00
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
ФОП Юсенков Сергій Вікторович
ID: 8142e605061b44d8a51f2da0f65d6474
26`400.00
Гривня з ПДВ

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
26`400.00
Гривня з ПДВ
Переможець
17.12.2018 10:54

Повідомлення про намір укласти договір

Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ФОП Юсенков Сергій Вікторович
Код ЄДРПОУ: 2648211377
26`400.00
Гривня з ПДВ
17.12.2018
10:54

Укладені договори

Номер договору
6/2019
Дата підписання
18.01.2019
Дата початку дії
18.01.2019
Дата завершення дії
22.01.2019
Ціна договору
26`400.00 Гривня з ПДВ