Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 10.12.2018 16:47. Дата останніх змін - 17.12.2018 18:02

Системно-технологічний супровід автоматизованої системи обліку фінансово – господарської діяльності, розробленої на базі програмних продуктів 1С «1С:Бухгалтерія 8 для України» та «1С:Підприємство 8. Зарплата та Управління Персоналом для України»

Ідентифікатор закупівлі UA-2018-12-10-004626-c  
ID 96da8671c85e4f32ace1ce1e3b08a44a  
Очікувана вартість закупівлі
60`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ КОНТРОЛЮ ЗА БЛАГОУСТРОЄМ МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Очікувана вартість закупівлі 60`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 300.00 Гривня  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
10.12.18
Період уточнень
до 13.12.18
Подання пропозицій
до 17.12.18
Закупівля не відбулась
17.12.18

Специфікація закупівлі

1)
Системно-технологічний супровід автоматизованої системи обліку фінансово – господарської діяльності, розробленої на базі програмних продуктів 1С «1С:Бухгалтерія 8 для України» та «1С:Підприємство 8. Зарплата та Управління Персоналом для України» (пакетно в рамках абонентського обслуговування)
Класифікація за ДК 021:2015: 72260000-5 - Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Князя Ярослава Мудрого, 68
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01.01.2019 - 31.12.2019
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга

Тендерна документація

Нетипізований документ
оголошення про проведення допорогової закупівлі-1.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.12.2018 16:47
Версія документу від: 10.12.2018 16:47
ID: 4f848206afad4dd38d9cfce272653a5a
Нетипізований документ
Додаток №5 Лист-згода.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.12.2018 16:47
Версія документу від: 10.12.2018 16:47
ID: 456ef0dc45c54e539ae8a8c9e6607728
Нетипізований документ
Додаток №4 Договір.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.12.2018 16:47
Версія документу від: 10.12.2018 16:47
ID: 2e163879e6fe4cfe9c1434588df2ef66
Нетипізований документ
Додаток № 3 Вимоги до кваліфікації учасників.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.12.2018 16:47
Версія документу від: 10.12.2018 16:47
ID: b08bbfc7339441999cd341de900878b8
Нетипізований документ
Додаток № 2 пропозиція-1.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.12.2018 16:47
Версія документу від: 10.12.2018 16:47
ID: e3d4044bb60c4699a550d7f1b3586e7d
Нетипізований документ
Додаток №1 Технічні та якісні характеристики.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.12.2018 16:47
Версія документу від: 10.12.2018 16:47
ID: 6e24064213014a539ce254b2c578f771

Дати та строки

Завершення періоду уточнень 13.12.2018 17:20  
Початок періоду прийому пропозицій 13.12.2018 17:20  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 17.12.2018 18:00  
Дата початку аукціону 18.12.2018 15:01  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ КОНТРОЛЮ ЗА БЛАГОУСТРОЄМ МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 33612019  
Юридична адреса 49101, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Троїцька, буд. 22-А