Процедура закупівлі оголошена 07.12.2018 01:28. Дата останніх змін - 26.12.2018 23:42

Крісла офісні -

Ідентифікатор закупівлі UA-2018-12-07-000008-b  
ID d132ce5ab615476a9cc8ff0a98875303  
Очікувана вартість закупівлі
65`000.00 грн
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника СЕКРЕТАРІАТ УПОВНОВАЖЕНОГО ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ З ПРАВ ЛЮДИНИ  
Очікувана вартість закупівлі 65`000.00 грн (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 325.00 грн  
Процедура закупівлі Допорогові закупівлі  
Закупівля оголошена
07.12.18
Період уточнень
до 12.12.18
Подання пропозицій
до 17.12.18
Аукціон
18.12.18
Кваліфікація переможця
з 18.12.18
Пропозиції розглянуті
з 19.12.18
Завершена
26.12.18
07.12.2018, 12:24
Аналоги
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня! Чи допускаються аналоги (еквіваленти)? Якщо так, то які граничні розміри (межі)?
07.12.2018, 12:33
Строки поставки
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня! Чи можлива поставка товару однією партією?
10.12.2018, 10:41
Про аналоги предмета закупівлі
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник!
Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Дякуємо за відповідь!