Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 15.11.2018 15:32. Дата останніх змін - 15.11.2018 15:32

Виконання проектно-кошторисної документації по об'єкту "Будівництво водозабірної свердловини для водопостачання міні сироварні за адресою: вул. Молодіжна, 12 с. Рогачів Баранівського району Житомирської області" (код CVP ДК 021:2015 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»

Ідентифікатор закупівлі UA-2018-11-15-002443-a  
ID ee462e3de57f4b7e8bf47a3de4187f37  
Очікувана вартість закупівлі
24`938.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Виконання проектно-кошторисної документації по об'єкту: «Будівництво водозабірної свердловини для водопостачання міні сироварні за адресою: вул. Молодіжна, 12 с. Рогачів Баранівського району Житомирської області"(код CVP ДК 021:2015 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт») виконується в рамках реалізації проекту «Молодіжний кластер органічного бізнесу Баранівської міської ОТГ», що фінансується Європейським Союзом

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА  
Очікувана вартість закупівлі 24`938.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Закупівля оголошена
15.11.18
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
15.11.18

Специфікація закупівлі

1)
Виконання проектно-кошторисної документації по об'єкту "Будівництво водозабірної свердловини для водопостачання міні сироварні за адресою: вул. Молодіжна, 12 с. Рогачів Баранівського району Житомирської області" (код CVP ДК 021:2015 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»
Класифікація за ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12701, Україна, Житомирська область, Баранівка, Соборна 20
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15.11.2018 - 31.12.2018
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 Одиниця

Тендерна документація

Нетипізований документ
Протокол № 38 -рекомендація укласти договір.jpg
Завантажено в ЦБД Prozorro: 15.11.2018 15:18
Версія документу від: 15.11.2018 15:18
ID: 6143b99a85e74da5b05a23e1bf452015
Проект договору
IMG_0001.jpg
Завантажено в ЦБД Prozorro: 15.11.2018 15:18
Версія документу від: 15.11.2018 15:18
ID: c8f57bdf26e74d8db3ada90968098f02
Проект договору
IMG_0009.jpg
Завантажено в ЦБД Prozorro: 15.11.2018 15:19
Версія документу від: 15.11.2018 15:19
ID: 8e59ed359f054e54b82f660688b682c3
Проект договору
IMG_0010.jpg
Завантажено в ЦБД Prozorro: 15.11.2018 15:19
Версія документу від: 15.11.2018 15:19
ID: ef29f63b6ece4e91a84b26cec58533f9
Проект договору
IMG_0011.jpg
Завантажено в ЦБД Prozorro: 15.11.2018 15:19
Версія документу від: 15.11.2018 15:19
ID: eb890676a4d14c6c9a3b96e277705c63
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 15.11.2018 15:20
Версія документу від: 15.11.2018 15:25
ID: 6b6dbfc3317042888b8a3c0392c7a957
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 15.11.2018 15:20
Версія документу від: 15.11.2018 15:20
ID: 6b6dbfc3317042888b8a3c0392c7a957

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 04344386  
Юридична адреса 12700, Україна, Житомирська область, Баранівка, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 20  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
24`938.00
Гривня без ПДВ
Переможець
15.11.2018 15:25

Укладені договори

Номер договору
7293/413
Дата підписання
15.11.2018
Дата початку дії
15.11.2018
Дата завершення дії
31.12.2018
Ціна договору
24`938.00 Гривня без ПДВ