Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 09.12.2025 17:13. Дата останніх змін - 09.12.2025 17:13

Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (код за ДК 021:2015:15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості)

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-09-020445-a  
ID 6aad690a1c7c481b9ddc6308c9457c16  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-09-025056-a  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Місце поставки товарів - Україна, Житомирська область, заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Відділу освіти Пулинської селищної ради (згідно Додатку 2 до Договору) Строк поставки: до 19.12.2025 року. Розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 10 календарних днів з моменту поставки Товару. Поставка товару здійснюється щоденно окрім вихідних днів до 09:00 ранку у заклади освіти зазначені у Додатку 2 до договору. Обсяг поставки узгоджується із Замовником щоденно за допомогою телефонного зв’язку, або електронного листування.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ ПУЛИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ  
Очікувана вартість закупівлі 4`830.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
09.12.25
Подання пропозицій
до 12.12.25
Залишилось 3 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 10 календарних днів з моменту поставки Товару. У разі затримки бюджетного фінансування, Замовник в межах строків відведених для розрахунків за поставлений товар повідомляє про це Постачальника. У такому разі розрахунок здійснюється впродовж 10 робочих днів з моменту отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Крупа ячна №2, фасування 0.7-1.0 кг, відповідність ДСТУ 7700
Класифікація за ДК 021:2015: 15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Житомирська область, заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Відділу освіти Пулинської селищної ради (згідно Додатку 2 до Договору).
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19.12.2025
Умови поставки: Місце поставки товарів - Україна, Житомирська область, заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Відділу освіти Пулинської селищної ради (згідно Додатку 2 до Договору) Строк поставки: до 19.12.2025 року. Розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 10 календарних днів з моменту поставки Товару. Поставка товару здійснюється щоденно окрім вихідних днів до 09:00 ранку у заклади освіти зазначені у Додатку 2 до договору. Обсяг поставки узгоджується із Замовником щоденно за допомогою телефонного зв’язку, або електронного листування.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 кілограм
2)
Крупа ячмінна перлова №2, ДСТУ 7700
Класифікація за ДК 021:2015: 15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Житомирська область, заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Відділу освіти Пулинської селищної ради (згідно Додатку 2 до Договору).
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19.12.2025
Умови поставки: Місце поставки товарів - Україна, Житомирська область, заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Відділу освіти Пулинської селищної ради (згідно Додатку 2 до Договору) Строк поставки: до 19.12.2025 року. Розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 10 календарних днів з моменту поставки Товару. Поставка товару здійснюється щоденно окрім вихідних днів до 09:00 ранку у заклади освіти зазначені у Додатку 2 до договору. Обсяг поставки узгоджується із Замовником щоденно за допомогою телефонного зв’язку, або електронного листування.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 25 кілограм
3)
Крупа пшенична артек, з твердих сортів пшениці, 0,7-1 кг
Класифікація за ДК 021:2015: 15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Житомирська область, заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Відділу освіти Пулинської селищної ради (згідно Додатку 2 до Договору).
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19.12.2025
Умови поставки: Місце поставки товарів - Україна, Житомирська область, заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Відділу освіти Пулинської селищної ради (згідно Додатку 2 до Договору) Строк поставки: до 19.12.2025 року. Розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 10 календарних днів з моменту поставки Товару. Поставка товару здійснюється щоденно окрім вихідних днів до 09:00 ранку у заклади освіти зазначені у Додатку 2 до договору. Обсяг поставки узгоджується із Замовником щоденно за допомогою телефонного зв’язку, або електронного листування.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 60 кілограм
4)
Крупа пшоняна шліфована, сорт вищий, фасування 0,7-1 кг
Класифікація за ДК 021:2015: 15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Житомирська область, заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Відділу освіти Пулинської селищної ради (згідно Додатку 2 до Договору).
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19.12.2025
Умови поставки: Місце поставки товарів - Україна, Житомирська область, заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Відділу освіти Пулинської селищної ради (згідно Додатку 2 до Договору) Строк поставки: до 19.12.2025 року. Розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 10 календарних днів з моменту поставки Товару. Поставка товару здійснюється щоденно окрім вихідних днів до 09:00 ранку у заклади освіти зазначені у Додатку 2 до договору. Обсяг поставки узгоджується із Замовником щоденно за допомогою телефонного зв’язку, або електронного листування.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 50 кілограм

Тендерна документація

Проект договору
Проєкт договору(крупи).doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 09.12.2025 17:11
Версія документу від: 09.12.2025 17:11
ID: a114c0aec79a4d47823124925f6f3300
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 09.12.2025 17:13
Версія документу від: 09.12.2025 17:13
ID: 4f0ab674202f49f89fdf1071ac8f14bd

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Крупа ячна №2, фасування 0.7-1.0 кг, від
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Характеристики не суперечать ДСТУ 7700: так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 09.12.2025
Номер Очікуване значення: 2 одиниця
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 09.12.2025
Маса нетто ?:tender criteria requirement min_maxValue: 0.7 - 1 кілограм
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 09.12.2025
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерій відноситься до предмету закупівлі Крупа ячмінна перлова №2, ДСТУ 7700
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Містить глютен Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 09.12.2025
Характеристики не суперечать ДСТУ 7700: так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 09.12.2025
Номер Очікуване значення: 2 одиниця
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 09.12.2025
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Крупа пшенична артек, з твердих сортів п
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Упаковка: пакет ПЕТ
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 09.12.2025
Характеристики не суперечать ДСТУ 7699: так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 09.12.2025
Сорт пшениці: твердий
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 09.12.2025
Вид: артек
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 09.12.2025
Маса нетто ?:tender criteria requirement min_maxValue: 0.7 - 1 кілограм
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 09.12.2025
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Крупа пшоняна шліфована, сорт вищий, фас
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Містить глютен Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 09.12.2025
Сорт: вищий
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 09.12.2025
Крупа шліфована: так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 09.12.2025
Маса нетто ?:tender criteria requirement min_maxValue: 0.7 - 1 кілограм
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 09.12.2025

Дати та строки

Дата публікації 09.12.2025 17:13  
Початок періоду прийому пропозицій 09.12.2025 17:13  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 12.12.2025 08:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ ПУЛИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 41830460  
Юридична адреса 12001, Україна, Житомирська область, смт. Пулини, вул. Незалежності, 13