Процедура закупівлі оголошена 09.12.2025 17:13. Дата останніх змін - 09.12.2025 17:13
Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (код за ДК 021:2015:15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості)
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-12-09-020445-a | |
| ID | 6aad690a1c7c481b9ddc6308c9457c16 | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-12-09-025056-a |
Очікувана вартість закупівлі
4`830.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Місце поставки товарів - Україна, Житомирська область, заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Відділу освіти Пулинської селищної ради (згідно Додатку 2 до Договору) Строк поставки: до 19.12.2025 року. Розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 10 календарних днів з моменту поставки Товару. Поставка товару здійснюється щоденно окрім вихідних днів до 09:00 ранку у заклади освіти зазначені у Додатку 2 до договору. Обсяг поставки узгоджується із Замовником щоденно за допомогою телефонного зв’язку, або електронного листування.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | ВІДДІЛ ОСВІТИ ПУЛИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ | |
| Очікувана вартість закупівлі | 4`830.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
09.12.25
Подання пропозицій
до 12.12.25
Залишилось 3 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Поставка товару | |
| Опис | Розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 10 календарних днів з моменту поставки Товару. У разі затримки бюджетного фінансування, Замовник в межах строків відведених для розрахунків за поставлений товар повідомляє про це Постачальника. У такому разі розрахунок здійснюється впродовж 10 робочих днів з моменту отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 10 календарні дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Крупа ячна №2, фасування 0.7-1.0 кг, відповідність ДСТУ 7700
Класифікація за ДК 021:2015: 15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Житомирська область, заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Відділу освіти Пулинської селищної ради (згідно Додатку 2 до Договору).
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19.12.2025
Умови поставки: Місце поставки товарів - Україна, Житомирська область, заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Відділу освіти Пулинської селищної ради (згідно Додатку 2 до Договору)
Строк поставки: до 19.12.2025 року.
Розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 10 календарних днів з моменту поставки Товару.
Поставка товару здійснюється щоденно окрім вихідних днів до 09:00 ранку у заклади освіти зазначені у Додатку 2 до договору. Обсяг поставки узгоджується із Замовником щоденно за допомогою телефонного зв’язку, або електронного листування.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 кілограм
|
| 2) |
Крупа ячмінна перлова №2, ДСТУ 7700
Класифікація за ДК 021:2015: 15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Житомирська область, заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Відділу освіти Пулинської селищної ради (згідно Додатку 2 до Договору).
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19.12.2025
Умови поставки: Місце поставки товарів - Україна, Житомирська область, заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Відділу освіти Пулинської селищної ради (згідно Додатку 2 до Договору)
Строк поставки: до 19.12.2025 року.
Розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 10 календарних днів з моменту поставки Товару.
Поставка товару здійснюється щоденно окрім вихідних днів до 09:00 ранку у заклади освіти зазначені у Додатку 2 до договору. Обсяг поставки узгоджується із Замовником щоденно за допомогою телефонного зв’язку, або електронного листування.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 25 кілограм
|
| 3) |
Крупа пшенична артек, з твердих сортів пшениці, 0,7-1 кг
Класифікація за ДК 021:2015: 15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Житомирська область, заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Відділу освіти Пулинської селищної ради (згідно Додатку 2 до Договору).
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19.12.2025
Умови поставки: Місце поставки товарів - Україна, Житомирська область, заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Відділу освіти Пулинської селищної ради (згідно Додатку 2 до Договору)
Строк поставки: до 19.12.2025 року.
Розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 10 календарних днів з моменту поставки Товару.
Поставка товару здійснюється щоденно окрім вихідних днів до 09:00 ранку у заклади освіти зазначені у Додатку 2 до договору. Обсяг поставки узгоджується із Замовником щоденно за допомогою телефонного зв’язку, або електронного листування.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 60 кілограм
|
| 4) |
Крупа пшоняна шліфована, сорт вищий, фасування 0,7-1 кг
Класифікація за ДК 021:2015: 15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Житомирська область, заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Відділу освіти Пулинської селищної ради (згідно Додатку 2 до Договору).
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19.12.2025
Умови поставки: Місце поставки товарів - Україна, Житомирська область, заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Відділу освіти Пулинської селищної ради (згідно Додатку 2 до Договору)
Строк поставки: до 19.12.2025 року.
Розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 10 календарних днів з моменту поставки Товару.
Поставка товару здійснюється щоденно окрім вихідних днів до 09:00 ранку у заклади освіти зазначені у Додатку 2 до договору. Обсяг поставки узгоджується із Замовником щоденно за допомогою телефонного зв’язку, або електронного листування.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 50 кілограм
|
Тендерна документація
![]() |
Проект договору
Проєкт договору(крупи).doc
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 09.12.2025 17:11
Версія документу від: 09.12.2025 17:11
ID: a114c0aec79a4d47823124925f6f3300
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 09.12.2025 17:13
Версія документу від: 09.12.2025 17:13
ID: 4f0ab674202f49f89fdf1071ac8f14bd
|
Параметри тендеру
▼Опис критеріїв
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Характеристики не суперечать ДСТУ 7700: так
Номер Очікуване значення: 2 одиниця
Маса нетто ?:tender criteria requirement min_maxValue: 0.7 - 1 кілограм
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Містить глютен Очікуване значення: Так
Характеристики не суперечать ДСТУ 7700: так
Номер Очікуване значення: 2 одиниця
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Упаковка: пакет ПЕТ
Характеристики не суперечать ДСТУ 7699: так
Сорт пшениці: твердий
Вид: артек
Маса нетто ?:tender criteria requirement min_maxValue: 0.7 - 1 кілограм
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Містить глютен Очікуване значення: Так
Сорт: вищий
Крупа шліфована: так
Маса нетто ?:tender criteria requirement min_maxValue: 0.7 - 1 кілограм
|
Дати та строки
| Дата публікації | 09.12.2025 17:13 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 09.12.2025 17:13 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 12.12.2025 08:00 | |
| Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | ВІДДІЛ ОСВІТИ ПУЛИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 41830460 |
| Юридична адреса | 12001, Україна, Житомирська область, смт. Пулини, вул. Незалежності, 13 |
