Процедура закупівлі оголошена 08.12.2025 18:24. Дата останніх змін - 08.12.2025 18:24
Роботи по технічному обслуговуванню, діагностиці, поточному ремонту комп’ютерної техніки, в тому числі перезарядки картриджів
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-12-08-015051-a | |
| ID | 110c5866ccb4416da193d3d9bb8e41ad | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-12-08-016729-a |
Очікувана вартість закупівлі
30`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Державна установа "Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по Житомирській області" | |
| Очікувана вартість закупівлі | 30`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі |
Закупівля без використання електронної системи
|
|
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля послуг |
Закупівля оголошена
08.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
08.12.25
Специфікація закупівлі
| 1) |
Заправка картриджа
Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Професора Кравченка,2
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 180 Гривня
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 штука
|
| 2) |
Відновлення та заправка картриджа
Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Професора Кравченка,2
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 300 Гривня
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 25 штука
|
| 3) |
Ремонт картриджа
Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Професора Кравченка,2
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 240 Гривня
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штука
|
| 4) |
Заміна картриджа
Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Професора Кравченка,2
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 700 Гривня
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 штука
|
Тендерна документація
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 08.12.2025 18:24
Версія документу від: 08.12.2025 18:24
ID: 092029f5edad4de18e98d7dfb905ddb9
|
Параметри тендеру
▼Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Державна установа "Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по Житомирській області" |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 08734196 |
| Юридична адреса | 10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Професора Кравченка, 2 |
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
30`000.00
Гривня з ПДВ
Переможець
08.12.2025 18:24
Укладені договори
Номер договору
451
Дата підписання
08.12.2025
Дата початку дії
08.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
30`000.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
25`000.00 Гривня
