Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 08.12.2025 17:40. Дата останніх змін - 08.12.2025 17:40

Офісне устаткування та приладдя різне

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-08-019508-a  
ID 8644c3d91f4e4b58bfae967b639e8578  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-08-023997-a  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Берегометська селищна рада  
Очікувана вартість закупівлі 44`160.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
08.12.25
Подання пропозицій
до 11.12.25
Залишилось 2 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Дошка аудиторна магнітно-крейдова стаціонарна, 1 робоча поверхня, довжина 100 см, ширина 200 см
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59233, Україна, Чернівецька область, Берегомет, Центральна, 20
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15.12.2025 - 22.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 7 штука
2)
Дошка аудиторна магнітно-маркерна стаціонарна/мобільна
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59233, Україна, Чернівецька область, Берегомет, Центральна, 20
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15.12.2025 - 22.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штука

Тендерна документація

Проект договору
Проєкт договору шкільні дошки НУШ Ukraine Facility.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 08.12.2025 17:38
Версія документу від: 08.12.2025 17:38
ID: 0aad9b715d7c4a81aa16d9d6d51cec3d
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 08.12.2025 17:40
Версія документу від: 08.12.2025 17:40
ID: 27bca100734044e4ba2eacd55bf73195

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерій відноситься до предмету закупівлі Дошка аудиторна магнітно-крейдова стаціо
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Вид: настінна
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.12.2025
Довжина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 100 - 100 сантиметр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.12.2025
Ширина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 200 - 200 сантиметр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.12.2025
Кількість робочих поверхонь ?:tender criteria requirement min_maxValue: 1 - 1 одиниця
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.12.2025
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерій відноситься до предмету закупівлі Дошка аудиторна магнітно-маркерна стаціо
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Тип дошки: мобільна
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.12.2025
Матеріал робочої поверхні: металополімер (сталь лакована)
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.12.2025
Матеріал рами: алюміній
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.12.2025
Бренд: 2x3
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.12.2025
Тип підставки: мобільна (на роликах)
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.12.2025
Довжина дошки ?:tender criteria requirement min_maxValue: 70 - 70 сантиметр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.12.2025
Ширина дошки ?:tender criteria requirement min_maxValue: 100 - 100 сантиметр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.12.2025
Кількість робочих поверхонь ?:tender criteria requirement min_maxValue: 1 - 1 одиниця
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.12.2025
Кріплення магнітів до поверхні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.12.2025
Вимоги до товару та учасника закупівлі, що проводиться в рамках проєкту Ukraine Facility
Замовники зобов’язані здійснювати закупівлі товарів, робіт і послуг, які здійснюються в рамках виконання заходів Плану України, схваленого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 р. No 244 (Офіційний вісник України, 2024 р., No 32, ст. 2035), з урахуванням положень, визначених цим розділом особливостей, незалежно від вартості таких закупівель
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі зареєстрований у прийнятній країні відповідно до вимог Ukraine Facility Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.12.2025
До учасника процедури закупівлі (резидента та нерезидента) всіх форм власності та організаційно-правових форм, особисто або його кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) юридичної особи – учасника процедури закупівлі, не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Сформований файл у форматі PDF на сайті www.sanctionsmap.eu (файл у форматі PDF має бути сформованим не пізніше ніж за чотири дні до дати його подання), що підтверджує, що до учасника процедури закупівлі (резидента та нерезидента) всіх форм власності та організаційно-правових форм, особисто або його кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) юридичної особи – учасника процедури закупівлі, не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.12.2025
Усі товари, товари у складі закупівель послуг, товари та/або матеріальні ресурси у складі закупівель послуг з поточного ремонту/робіт, які закуповуються походять з прийнятних країн Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.12.2025
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі зареєстрований у прийнятній країні відповідно до вимог Ukraine Facility Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.12.2025
Субʼєкт господарювання чиї спроможності можуть бути залучені як субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт чи надання послуг зареєстрований у прийнятній країні Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Документ, який підтверджує країну реєстрації кожного субпідрядника/співвиконавця у прийнятній країні, у разі коли переможець процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.12.2025
До учасника процедури закупівлі (резидента та нерезидента) всіх форм власності та організаційно-правових форм, особисто або його кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) юридичної особи – учасника процедури закупівлі, не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Сформований файл у форматі PDF на сайті www.sanctionsmap.eu (файл у форматі PDF має бути сформованим не пізніше ніж за чотири дні до дати його подання), що підтверджує, що до учасника процедури закупівлі (резидента та нерезидента) всіх форм власності та організаційно-правових форм, особисто або його кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) юридичної особи – учасника процедури закупівлі, не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.12.2025
Спроможності суб’єкта господарювання можуть бути залучені як субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт чи надання послуг за умови, що кожний субпідрядник/співвиконавець особисто або його кінцеві бенефіціарні власники, члени або учасники (акціонери) юридичної особи – субпідрядника/співвиконавця є особами, до яких не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Сформований файл у форматі PDF на сайті www.sanctionsmap.eu (файл у форматі PDF має бути сформованим не пізніше ніж за чотири дні до дати його подання), що підтверджує, що до суб’єкта господарювання, спроможності якого він має намір залучити до виконання робіт чи надання послуг як субпідрядника/співвиконавця, особисто або його кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) юридичної особи – субпідрядника/співвиконавця не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та він не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.12.2025
Усі товари, товари у складі закупівель послуг, товари та/або матеріальні ресурси у складі закупівель послуг з поточного ремонту/робіт, які закуповуються походять з прийнятних країн Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.12.2025

Дати та строки

Дата публікації 08.12.2025 17:40  
Початок періоду прийому пропозицій 08.12.2025 17:40  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 11.12.2025 00:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Берегометська селищна рада  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 04416996  
Юридична адреса 59233, Україна, Чернівецька область, Берегомет, Центральна, 20  

Фінансування закупівлі

Найменування організації Ukraine Facility  
Код в ЄДРПОУ / ІПН XM-DAC:55000  
Юридична адреса 1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175