Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 06.12.2025 15:43. Дата останніх змін - 06.12.2025 15:43

Do-all outdoors Flyway 30, від акумулятор, на 30 миш, вим.кут., дистанційним.упр.; Тарілка стендова EUROTAGET Standart (150 шт/упак.) к:orange; 37410000-5 – «Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-06-000933-a  
ID 8b14d0a68618493e92fd07922d581ad7  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-06-000682-a  
Очікувана вартість закупівлі
98`136.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2382  
Очікувана вартість закупівлі 98`136.00 Гривня (з ПДВ)  
Підстава Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом  
Обгрунтування 18.11.2025 о 16:50 була оголошена закупівля за процедурою «Відкритих торгів» з особливостями за предметом закупівлі: Метальна машина Do-all outdoors FW30 Flyway 30, Тарілка стендова Hornet Holesov Rabbit; 37410000-5 – «Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника. Очікувана вартість предмета закупівлі становить – 98 136,00 грн. з ПДВ. Джерело фінансування – Загальний фонд. КЕКВ – 2260. 26.11.2025 через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений Замовником згідно з Особливостями, у відповідності до підпункту 2 пункту 51 Особливостей (неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями) відкриті торги були автоматично відмінені електронною системою закупівель («Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2025-11-18-015765-a, дата формування звіту від 26.11.2025» у Додатку 1). Підпунктом 6 пунктом 13 Особливостей встановлено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з Особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 Особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до пункту 13 Особливостей, Замовник оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. У разі укладення договору про закупівлю відповідно до пункту 13 Особливостей замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також «Обґрунтування» підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей. Обґрунтування у формі розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. У разі укладення договору про закупівлю відповідно до підпунктів 13, 15, 17, 18, 20, 21 пункту 13 Особливостей замовник не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладення такого договору розміщує в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього. Звіт про виконання договору про закупівлю, укладений відповідно пункту 13 Особливостей, не оприлюднюється замовником в електронній системі закупівель. Таким чином, враховуючи, що були відмінені відкриті торги (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-11-18-015765-a) через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений Замовником згідно з Особливостями, у тому числі за лотом, є підстави у прийнятті рішення щодо здійснення закупівлі без використання електронної системи та з оприлюдненням звіту про договір про закупівлю, укладеного без використання електронної системи закупівель за предметом закупівлі: Метальна машина Do-all outdoors Flyway 30, від акумулятор, на 30 миш, вим.кут., дистанційним.упр.; Тарілка стендова EUROTAGET Standart (150 шт/упак.) к:orange; 37410000-5 – «Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
06.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
06.12.25

Специфікація закупівлі

1)
Метальна машина Do-all outdoors Flyway 30, від акумулятор, на 30 миш, вим.кут., дистанційним.упр
Класифікація за ДК 021:2015: 37410000-5 - Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4 штука
2)
Тарілка стендова EUROTAGET Standart (150 шт/упак.) к:orange
Класифікація за ДК 021:2015: 37410000-5 - Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 22 пачка

Тендерна документація

Нетипізований документ
ПРОТОКОЛ УО №943 від 06.12.2025 БВЕСЗ (п.п.6 п.13) БОЙОВА ТА СПЕЦ_Метальна машина на суму 98 136,00 грн..pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 06.12.2025 15:43
Версія документу від: 06.12.2025 15:43
ID: e4031c87b24242678e49971219b0c0f5
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 06.12.2025 15:43
Версія документу від: 06.12.2025 15:43
ID: 7d6c6d9db2da4e238aa1c2de66089a29

Параметри тендеру

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2382  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 14321883  
Юридична адреса Україна  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
98`136.00
Гривня з ПДВ
Переможець
06.12.2025 15:43

Укладені договори

Номер договору
732-25
Дата підписання
06.12.2025
Дата початку дії
06.12.2025
Дата завершення дії
10.12.2025
Ціна договору
98`136.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
81`780.00 Гривня