Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 06.12.2025 14:31. Дата останніх змін - 06.12.2025 14:31

Папір офісний, форматний

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-06-000766-a  
ID 07d549af7e5c46bcba8a3fe7244755e6  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Папір офісний, форматний

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Вінницький обласний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки  
Очікувана вартість закупівлі 62`115.20 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
06.12.25
Подання пропозицій
до 10.12.25
Залишилось 3 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
Папір офісний, форматний
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Вінницька область, місто Вінниця
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18.12.2025
Умови поставки: Папір офісний, форматний
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 450 пачка

Тендерна документація

Проект договору
Договір про закуп. (проєкт).docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 06.12.2025 14:30
Версія документу від: 06.12.2025 14:30
ID: cc8ac32af1f441fba5741d334c1f173c
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 06.12.2025 14:31
Версія документу від: 06.12.2025 14:31
ID: 2db3ec5f007d4c8984f59a9c2059a827

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Папір офісний, форматний
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Обов'язкове маркування щільності паперу на пачці Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 06.12.2025
Recycling (з вторинной сировини) Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 06.12.2025
Колір: білий
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 06.12.2025
Формат: a4 (210х297 мм)
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 06.12.2025
Бренд: multioffice
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 06.12.2025
Кількість аркушів ?:tender criteria requirement min_maxValue: 500 - 500 штука
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 06.12.2025
Непрозорість ?:tender criteria requirement min_maxValue: 93 - 93 відсоток
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 06.12.2025
Товщина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 107 - 107 мікрометр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 06.12.2025
Білизна CIE ?:tender criteria requirement min_maxValue: 161 - 161 відсоток
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 06.12.2025
Щільність паперу ?:tender criteria requirement min_maxValue: 80 - 80 грам на квадратний метр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 06.12.2025

Дати та строки

Дата публікації 06.12.2025 14:31  
Початок періоду прийому пропозицій 06.12.2025 14:31  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 10.12.2025 14:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Вінницький обласний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 08362793  
Юридична адреса Україна