Процедура закупівлі оголошена 05.12.2025 12:20. Дата останніх змін - 05.12.2025 12:20
"Офісне устаткування та приладдя різне" код ДК 021:2015 – 30190000-7 (канцелярські товари)
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-12-05-008446-a | |
| ID | 4aa4ef7bee494e2bbfeb63661fea0f31 | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-12-05-010472-a |
Очікувана вартість закупівлі
9`983.22 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ | |
| Очікувана вартість закупівлі | 9`983.22 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі |
Закупівля без використання електронної системи
|
|
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
05.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
05.12.25
Специфікація закупівлі
| 1) |
Папір А4 EKON COPY 80г/м2 500арк.
Класифікація за ДК 021:2015: 30197630-1 - Папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89200, Україна, Закарпатська область, м. Перечин, пл. Незалежності, 6 - ДНЗ №3 «Калинка»
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 162.3 Гривня
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 пачка
|
| 2) |
Ручка кульков. OFFICE PRODUCTS 0,7мм син. 17015211-01
Класифікація за ДК 021:2015: 30192121-5 - Кулькові ручки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89200, Україна, Закарпатська область, м. Перечин, пл. Незалежності, 6 - ДНЗ №3 «Калинка»
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 2.46 Гривня
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 30 штука
|
| 3) |
Ручка кульков. Delta by Axent 0,7мм DB2051-01 37249 чорна./50 (стриж.59-283)
Класифікація за ДК 021:2015: 30192121-5 - Кулькові ручки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89200, Україна, Закарпатська область, м. Перечин, пл. Незалежності, 6 - ДНЗ №3 «Калинка»
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 2.94 Гривня
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 30 штука
|
| 4) |
Ручка кулькова OFFICE PRODUCTS 0,7мм 17015211-02 зелен.
Класифікація за ДК 021:2015: 30192121-5 - Кулькові ручки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89200, Україна, Закарпатська область, м. Перечин, пл. Незалежності, 6 - ДНЗ №3 «Калинка»
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 3.06 Гривня
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штука
|
| 5) |
Коректор спиртовий 20мл Axentз пензл. 35759 D7016
Класифікація за ДК 021:2015: 30192160-0 - Коректори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89200, Україна, Закарпатська область, м. Перечин, пл. Незалежності, 6 - ДНЗ №3 «Калинка»
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 10.56 Гривня
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 штука
|
| 6) |
Стрічка 48х100 поліпропіленова з липким шаром коричнева
Класифікація за ДК 021:2015: 30192000-1 - Офісне приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89200, Україна, Закарпатська область, м. Перечин, пл. Незалежності, 6 - ДНЗ №3 «Калинка»
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 34.38 Гривня
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 штука
|
| 7) |
Стрічка клейка 12х10м прозора 40мкм 4Office 4-388 04081040
Класифікація за ДК 021:2015: 30192000-1 - Офісне приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89200, Україна, Закарпатська область, м. Перечин, пл. Незалежності, 6 - ДНЗ №3 «Калинка»
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 2.16 Гривня
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 штука
|
| 8) |
Папір кольор. А4 18арк.офсет 9 кольор. ZB.1900 ZIBI /40
Класифікація за ДК 021:2015: 30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89200, Україна, Закарпатська область, м. Перечин, пл. Незалежності, 6 - ДНЗ №3 «Калинка»
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 17.52 Гривня
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 45 штука
|
| 9) |
Картон А4 кол. 10арк.10колор. ZB.1950 ZIBI /10
Класифікація за ДК 021:2015: 30197610-5 - Багатошарові папір і картон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89200, Україна, Закарпатська область, м. Перечин, пл. Незалежності, 6 - ДНЗ №3 «Калинка»
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 36.66 Гривня
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 14 штука
|
| 10) |
Картон А4 білий 10арк. крейдований Zibi ZB.1991
Класифікація за ДК 021:2015: 30197610-5 - Багатошарові папір і картон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89200, Україна, Закарпатська область, м. Перечин, пл. Незалежності, 6 - ДНЗ №3 «Калинка»
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 29.7 Гривня
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штука
|
| 11) |
Біндер Agent B-15 blue /1020356
Класифікація за ДК 021:2015: 30191000-4 - Офісне устаткування, крім меблів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89200, Україна, Закарпатська область, м. Перечин, пл. Незалежності, 6 - ДНЗ №3 «Калинка»
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 3243.24 Гривня
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
|
| 12) |
Папір для нотаток білий 8,5х8,5см 300арк KR прокл. KR-1112 100401
Класифікація за ДК 021:2015: 30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89200, Україна, Закарпатська область, м. Перечин, пл. Незалежності, 6 - ДНЗ №3 «Калинка»
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 19.02 Гривня
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 12 штука
|
| 13) |
Плівка д/ламінування А4 216х303 100мк 100шт. Axent 2030-A/100 (2030-a)
Класифікація за ДК 021:2015: 30197000-6 - Дрібне канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89200, Україна, Закарпатська область, м. Перечин, пл. Незалежності, 6 - ДНЗ №3 «Калинка»
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 437.7 Гривня
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штука
|
| 14) |
Пензлик поні №2 арт. 6-402 11080012 (11080012)
Класифікація за ДК 021:2015: 30197000-6 - Дрібне канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89200, Україна, Закарпатська область, м. Перечин, пл. Незалежності, 6 - ДНЗ №3 «Калинка»
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 4.56 Гривня
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 45 штука
|
Тендерна документація
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.12.2025 12:20
Версія документу від: 05.12.2025 12:20
ID: 6d9e3e5cc5654e24a7f3fa6a2210c5f9
|
Параметри тендеру
▼Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 02142885 |
| Юридична адреса | 84301, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, вул. Катеринича, буд. 26 |
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
9`983.22
Гривня з ПДВ
Переможець
05.12.2025 12:20
Укладені договори
Номер договору
2210-100
Дата підписання
05.12.2025
Дата початку дії
05.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
9`983.22 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
8`319.35 Гривня
