Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 14.11.2025 19:31. Дата останніх змін - 05.12.2025 04:08

Реконструкція водопроводу м. Гайворон Гайворонський район Кіровоградської області (коригування) (Код ДК 021:2015:45454000-4 Реконструкція) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-11-14-015405-a  
ID cdef37bc68a44f70ba9d23802a940af7  
Загальна очікувана вартість закупівлі
7`650`176.40 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Гайворонська міська рада  
Загальна очікувана вартість закупівлі 7`650`176.40 Гривня (з ПДВ)  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 38`250.88 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
14.11.25
Період уточнень
до 02.12.25
Період оскаржень
до 02.12.25
Подання пропозицій
до 05.12.25
Кваліфікація переможця
з 05.12.25
21.11.2025, 10:17
Технічні вимоги
Загальне запитання щодо оголошення
Відповідно до вимог ТД: Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документальне підтвердження відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами, поданими і підписаними у складі тендерної пропозиції:
- договірною ціною разом з детальними підтверджуючими розрахунками за конкретними статтями витрат складених у відповідності до вимог «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»;
- зведеним кошторисним розрахунком;
- об’єктним кошторисом;
- пояснювальною запискою;
-локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу);
-підсумковою відомістю ресурсів*;
- проектом календарного графіку виконання робіт, складеного та заповненого у відповідності до Наказу від 13.01.2009 № 2 Про оприлюднення Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві Міністерства регіонального розвитку та будівництва України, а також який повинен містити перелік видів робіт та їх обсяги відповідно до Додатку 3 до тендерної документації.
Звертаємо увагу Замовника, що під час розрахунку вартості тендерної пропозиції (договірної ціни) у кошторисника претендента та кошторисника Замовника (що відображено у документах ТД) виникнули розбіжності при підборі норм для розрахунку вартості робіт вказаних у технічному завданні. Це зумовлено тим, що при зміні назви виду робіт, що наявні в базі програмного комплексу для розрахунку кошторисів (АВК-5 чи інші) неможливо точно ідентифікувати, яку саме норму застосував кошторисник Замовника (чи розробник проєкту). Виходячи з цього можуть виникнути розбіжності в ресурсній частині підібраних норм. Враховуючи усе вищезазначене пропонуємо 2 варіанти вирішення питання: 1) прибрати вимогу відповідати 100% відомості ресурсів, що викладена у тендерній документації, 2) викласти необхідні до виконання види робіт із зазначенням шифрів, що мінімізує вірогідність відмінностей у ресурсній частині.
При цьому, Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тобто не можна передбачати в тендерній документації вимоги, які ставлять учасників в нерівні умови в рамках одних і тих же торгів.
Водночас згідно з частиною 4 статті 5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Таким чином, вказані дії замовника та редакція ТД в частині встановлення описаних вимог, порушують вимоги Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Згідно Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178:
Скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Таким чином, просимо внести зміни до ТД, а у разі небажання внесення змін, просимо розглянути вимогу до 22.11.2025 року задля можливості оскарження даної умови в АМКУ.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 24.11.2025, 17:42)
Шановний Учаснику! Замовник розглянув Ваше звернення щодо вимог тендерної документації та повідомляє наступне.
Частиною 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з урахуванням положень Особливостей, затверджених постановою КМУ №1178, передбачено вичерпний перелік інформації, яка повинна міститися у тендерній документації, зокрема: інструкції з підготовки тендерних пропозицій; інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі; перелік критеріїв та методику оцінки пропозицій; кваліфікаційні критерії; інформацію щодо підтверджуючих документів; проект договору; інші вимоги, визначені Законом та Особливостями.

Замовник у повному обсязі дотримався вимог ст. 22 Закону, надавши в Додатку № 3 детальний опис предмета закупівлі, перелік видів робіт та їх обсяги, а також чіткий перелік кошторисної документації, яку належить надати Учасникам.

Щодо твердження про можливі розбіжності у підборі кошторисних норм Замовник звертає увагу, що у Додатку № 3 до тендерної документації відображено повний і детальний перелік видів робіт, необхідних до виконання. Для формування договірної ціни Учасникам надано всю достатню інформацію, зокрема: обсяги робіт; їх конкретний перелік; чітко визначені види робіт, які необхідно врахувати при складанні локальних кошторисів; вимога застосувати кошторисні норми відповідно до «Настанови з визначення вартості будівництва» № 281.

Зазначаємо, що підбір норм у кошторисній програмі (АВК-5 чи іншій) є відповідальністю кошторисника Учасника та здійснюється виходячи з технологічного процесу виконання конкретного виду робіт. Тендерна документація не містить вимог щодо застосування конкретних РЕКН чи шифрів норм, тому Учасник самостійно обирає норму, що відповідає суті роботи та технологічному процесу.

Таким чином, твердження щодо неможливості формування договірної ціни не відповідає дійсності, оскільки обсяг інформації, наданий Замовником, є достатнім та відповідає вимогам чинного законодавства.

Також, звертаємо Вашу увагу, Замовником не встановлено жодної вимоги, яка б призводила до дискримінації Учасників або обмеження конкуренції, що заборонено: ч. 4 ст. 5 Закону (заборона дискримінації); ч. 4 ст. 22 Закону (заборона включати дискримінаційні вимоги в ТД).

Усі Учасники перебувають у рівних умовах, адже: технічне завдання є однаковим для всіх; вимоги до складу кошторисної документації встановлені у відповідності до нормативних актів; вимога подати підсумкову відомість ресурсів не містить вимоги «ідентичності» до будь-якого внутрішнього документа Замовника, а лише підтверджує коректність розрахунку договірної ціни Учасника. Вказана вимога не порушує принципів закупівель.

Щодо пропозиції Учасника змінити тендерну документацію Замовник зазначає, що: технічне завдання викладене повно, достатньо та чітко; обсяги робіт визначені; застосування норм є виключно питанням кошторисної техніки Учасника; підстав для внесення змін до Документації не вбачається. Наразі відсутні обґрунтовані підстави для зміни вимог тендерної документації, оскільки всі вимоги сформовані відповідно до Закону та Особливостей, не містять дискримінаційних умов і забезпечують рівні можливості для всіх потенційних Учасників.

Враховуючи вищезазначене, тендерна документація складена відповідно до вимог Закону, містить вичерпний перелік даних для формування договірної ціни, не обмежує конкуренцію та не містить дискримінаційних умов. Підстав для внесення змін до тендерної документації немає.

Замовник дякує Вам за звернення та запевняє, що всі Учасники перебувають у рівних умовах участі у процедурі закупівлі.