Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 10.10.2025 15:43. Дата останніх змін - 05.11.2025 10:23

Капітальний ремонт благоустрою Алеї пам’яті та слави Петриківської селищної ради за адресою вулиця Ясна (на території поблизу автостанції) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-10-011822-a  
ID 7a40c9a4cd43491c9fc5b107ec090c2e  
Загальна очікувана вартість закупівлі
15`186`984.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ВІДДІЛ БУДІВНИЦТВА, БЛАГОУСТРОЮ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ПЕТРИКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ  
Загальна очікувана вартість закупівлі 15`186`984.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
10.10.25
Період уточнень
до 25.10.25
Період оскаржень
до 25.10.25
Подання пропозицій
до 28.10.25
Кваліфікація переможця
з 28.10.25
Пропозиції розглянуті
з 29.10.25
Завершена
05.11.25
15.10.2025, 12:38
Дискримінаційна вимога щодо анологічних договорів
Загальне запитання щодо оголошення
шановний Замовнику, Вами було встановлено кваліфікаційну вимогу щодо анологічних договорів, а саме: " Довідка підготовлена Учасником за Формою 2 з інформацією про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Довідка має містити інформацію не менш ніж про два вказаних аналогічних* договори із зазначенням контрагента за договором, та його реквізитів, дати укладення та номеру договору, предмета договору, ціну договору, та з іншою інформацією відповідно до вищенаведеної форми.
* Аналогічним за предметом закупівлі буде вважатись договір на виконання робіт з нового будівництва та/або реконструкції та/або капітального ремонту благоустрою, укладений не раніше 2021 року. Сума виконання кожного договору повинна складати не менше 99% від очікуваної вартості закупівлі." За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, у яких наявний досвід виконання аналогічних договорів (не менше двох) (Аналогічним за предметом закупівлі буде вважатись договір на виконання робіт з нового будівництва та/або реконструкції та/або капітального ремонту благоустрою, укладений не раніше 2021 року) із вартістю кожного договору не менше 99% від очікуваної вартості закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання. принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом У країни "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вищенаведене, просимо внести зміни в тендерну документацію та прибрати обмеження щодо кількості договорів, та вартості договору по відношенню до очікуваної вартості закупівлі.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 16.10.2025, 13:46)
Шановний учаснику!
Розглянувши Вашу вимогу стосовно внесення змін до тендерної документації в частині кваліфікаційного критерію щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів, повідомляємо наступне.
Встановлення вимоги щодо підтвердження досвіду виконання не менше двох аналогічних договорів із вартістю кожного не менше 99% від очікуваної вартості закупівлі є обґрунтованим рішенням замовника, спрямованим на підтвердження належної спроможності учасника якісно та в повному обсязі виконати роботи, що є предметом закупівлі.
Згідно з вимогами статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник має право встановлювати кваліфікаційні критерії, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
Кількість, обсяг і вартісні межі таких договорів визначаються замовником самостійно, виходячи з складності, технічних особливостей, вартості та ризиків виконання предмета закупівлі.
Установлена вимога є однаковою для всіх учасників і не передбачає переваг для будь-якого суб’єкта господарювання, не містить ознак дискримінації, оскільки не обмежує участь суб’єктів, які мають необхідний досвід виконання подібних робіт.
Враховуючи те, що реалізація даного проєкту планується до 31.12.2025 року встановлення таких вимог забезпечить участь у процедурі лише тих учасників, які мають реальний та підтверджений досвід виконання робіт відповідної складності та масштабу, що гарантує належну якість і своєчасність виконання договору про закупівлю.

15.10.2025, 12:54
Сертифікати ІSO
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, на вимогу щодо підтвердження відповідності вимогам технічних характеристик, учасник у складі тендерної пропозиції надає сертифікати ISO (- Чинний сертифікат на систему управління якістю учасника ISO 9001:2015 та/або ДСТУ EN ISO 9001:2018
· Чинний сертифікат на систему управління охороною здоров'я та безпекою праці учасника ISO 45001:2018 та/або ДСТУ ISO EN 45001:2019 · Чинний сертифікат на систему екологічного управління учасника ISO 14001:2015 та/або ДСТУ EN ISO 14001:2015 · Чинний сертифікат на систему екологічного управління учасника ISO 37001:2018) - Усі ці стандарти стосуються безпосередньо бізнес-процесів, які в результаті опосередковано впливатимуть на якість продукції, захист довкілля та безпеку праці. Організація ISO не сертифікує компанії на відповідність стандартами і відповідно до своїх повноважень не може зобов`язати сертифікувати у обов`язковому порядку ні певну компанію, ні певну галузь. Ці рішення приймаються виключно на рівні кожної окремої держави, а в Україні діє принцип добровільної сертифікації. Таким чином, підсумовуючи вищевикладене, зазначаємо, дана вимога, обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, оскільки встановивши дану вимогу, можна припустити, що уповноважена особа задовольняють інтереси одного учасника, який відповідає цьому критерію. Сертифікат на систему екологічного управління учасника ISO 37001:2018 - не стосується екологічного управління, а підтверджує відповідність системи антикорупційного менеджменту підприємства міжнародним стандартам. Він свідчить про те, що компанія впровадила, діє та підтримує ефективну систему для виявлення, запобігання та протидії корупції у своїй діяльності. Сертифікація є добровільною. Враховуючи вищенаведене, просимо відкоригувати тендерну документацію.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 16.10.2025, 13:47)
Шановний учаснику!
Розглянувши Ваше звернення стосовно виключення з тендерної документації вимоги щодо надання чинних сертифікатів на систему управління якістю, охороною праці, екологічного управління та антикорупційного менеджменту (ISO 9001, ISO 45001, ISO 14001, ISO 37001), повідомляємо наступне.
Вимоги щодо підтвердження наявності у учасників сертифікатів, виданих за результатами оцінки відповідності систем управління міжнародним або національним стандартам ISO, встановлені замовником з метою забезпечення належної якості надання послуг (поставки товарів, виконання робіт), а також гарантування дотримання учасниками вимог екологічної та антикорупційної політики, охорони праці та безпеки персоналу.
Вказані стандарти є міжнародно визнаними інструментами управління, що підтверджують спроможність суб’єкта господарювання здійснювати діяльність на високому організаційному рівні, із дотриманням принципів якості, безпеки та доброчесності.
Зазначена вимога не є дискримінаційною, оскільки:
• не обмежує коло потенційних учасників — отримання таких сертифікатів є можливим для будь-якого суб’єкта господарювання, незалежно від форми власності чи місця реєстрації;
• вимога є однаковою для всіх учасників процедури закупівлі;
• не передбачає надання сертифікатів конкретного органу сертифікації.
Крім того, практика встановлення подібних вимог у процедурах закупівель є поширеною та обґрунтованою, що підтверджується численними рішеннями Антимонопольного комітету України (органу оскарження), якими визнається правомірність таких вимог у разі, коли вони спрямовані на підтвердження належного рівня якості, безпеки та управління процесами учасника (Рішення Колегії № 9066-р/пк-пз від 26.04.2021).