Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 23.11.2018 16:24. Дата останього редагування моніторингу 04.01.2019 15:48

Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

ID моніторингу UA-M-2018-11-23-000007  
ID d4cf9b32533c458889c47f63da5f9439  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
23.11.18
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами проведеного моніторингу установлено порушення вимог частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22, пункту 4 частини першої статті 30 та абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.  
Тип виявленого порушення встановлено порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації, встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником пропозицій(ї) учасника(ів)  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись пунктом 7 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 16 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата публікації 19.12.2018 19:44  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 14 грудня 2018 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету публічного акціонерного товариства "Національна акціонерна компанія "Нафтогаз України" (далі – Замовник) від 13.09.2018 № 107; тендерні пропозиції учасників ТОВ "Педерсен енд Партнерс", ТОВ "Уорд Хауел Україна", ТОВ "Телент Едвайзор", ТОВ "Ворлд Екзекьютів Партнерз", ТОВ "Аванта Кадрові Рішення"; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол засідання тендерного комітету Замовника від 26.10.2018 № 107/1; повідомлення про намір укласти договір; договір від 15.11.2018 № 14/3309/18; пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 13.12.2018. За результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) тендерна документація не містить обов'язкової вимоги щодо способу документального підтвердження переможцем торгів відсутності підстав, передбачених пунктом 2 частини першої статті 17 Закону. Щодо тендерних пропозицій учасників ТОВ "Педерсен енд Партнерс", ТОВ "Уорд Хауел Україна" та ТОВ "Телент Едвайзор", яких Замовник допустив до оцінки, установлено таке. Аналізом тендерної пропозицій учасника ТОВ "Педерсен енд Партнерс" установлено її невідповідність вимогам тендерної документації, а саме: у тендерній пропозиції документально не підтверджено наявності офісів у країнах Південної Америки, а саме: Бразилії (Сан-Пауло), Колумбії (Богота), Мексиці (Мехіко) та Перу (Ліма), а також інших офісів, які він зазначив у таблиці 1 до листа про відповідність кваліфікаційним критеріям, що не відповідає умовам пункту 5 розділу ІІІ та пункту 1.1 додатка 7 тендерної документації; у тендерній пропозиції відсутні копій трудових книжок та/або трудових контрактів Готьє Вассера, Кріса Баррета та Скотта Еверсмана, що не відповідає умовам пункту 5 розділу ІІІ та пункту 1.2 додатка 7 тендерної документації; надана банківська гарантія не підписана (не скріплена) електронним цифровим підписом, що не відповідає умовам пункту 2 розділу ІІ та абзацу другого додатка 10 тендерної документації. Аналізом тендерної пропозицій учасника ТОВ "Уорд Хауел Україна" установлено її невідповідність вимогам тендерної документації, а саме: у складі тендерної пропозиції відсутня інформація щодо країн Південної Америки, в яких розміщені його офіси, та їх документальне підтвердження, що не відповідає умовам пункту 5 розділу ІІІ та пункту 1.1 додатка 7 тендерної документації; у складі тендерної пропозиції відсутні копії трудової книжки та/або трудового контракту на Хайдера Асада та Вільяма Потвіна, а предметом наданої угоди на Томаса У. Довді є пошук керівників вищої ланки виключно для ПАТ "Укрнафта", що не відповідає умовам пункту 5 розділу ІІІ та пункту 1.2 додатка 7 тендерної документації. Аналізом тендерної пропозицій учасника ТОВ "Телент Едвайзорс" установлено її невідповідність вимогам тендерної документації, а саме: у тендерній пропозиції документально не підтверджено наявності офісу в Україні (Odgers Berndtson згідно з ліцензійною угодою між ТОВ "Телент Едвайзорс" та OB International search limited), що не відповідає умовам пункту 5 розділу ІІІ та пункту 1.1 додатка 7 тендерної документації. у складі тендерної пропозиції відсутні резюме Комліченка Олексія та Бондаря Романа, що не відповідає умовам пункту 5 розділу ІІІ та пункту 1.2 додатка 7 тендерної документації. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Згідно з вимогами абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги в разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно із Законом. Отже, Замовник, в особі тендерного комітету, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив та допустив до оцінки тендерні пропозиції учасників ТОВ "Педерсен енд Партнерс", ТОВ "Уорд Хауел Україна" та ТОВ "Телент Едвайзор", які не відповідали вимогам тендерної документації та всупереч вимог абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону не відмінив торги.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 19.12.2018 19:44  
Документи    

Інформація щодо оскарження у суді

Опис Висновок ДАСУ оскаржено Замовником до окружного адміністративного суду міста Києва (позовна заява про визнання протиправним та скасування індивідуального акта від 03.01.2019 №14/3-26)  
Дата публікації 04.01.2019 15:39  
Дата створення 04.01.2019 15:39  
Дата відкриття провадження Інформація відсутня  
Номер відкриття провадження Інформація відсутня  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 21.11.2018 № 268 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Голова Л. ГАВРИЛОВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 21.11.2018 № 268 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2018-09-14-001942-c 14.09.2018 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель В.о. директора Департаменту контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНЕГА  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 23.11.2018 00:00  
Дата публікації 23.11.2018 17:06  
Дата створення 23.11.2018 17:06  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40165856  
Адреса організації Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) 
+38 (0 44) 485-17-99
mykhailov.monitoryng@gmail.com 

Учасники моніторингу

Назва організації ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40165856  
Адреса організації Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) 
+38 (0 44) 485-17-99
stek.monitoryng@gmail.com 

Дати та терміни

Період моніторингу 23.11.2018 17:06 - 15.12.2018 00:00  
Дата публікації висновку про результати 19.12.2018 19:44 - 05.01.2019 00:00