Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 28.10.2025 11:52. Дата останього редагування моніторингу 17.11.2025 09:58

Дані автоматичних індикаторів ризиків

ID моніторингу UA-M-2025-10-28-000019  
ID bd1ce1deb2c044fd8f1ba9e4caaef1ad  

Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
28.10.25
Порушення не виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації положенням та вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішень АМКУ, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення Інформація відсутня  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель -  
Дата публікації 17.11.2025 09:58  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 17 листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, стан виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, як органу оскарження (Далі – АМКУ), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «КРИВБАСВОДОКАНАЛ» (далі –Замовник) UA-P-2025-07-25-006568-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи (Протокол від 25.07.2025 № 25/07/25), реєстр отриманих тендерних пропозицій/пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Ельпласт-Львів» (Далі – ТОВ «Ельпласт-Львів»), Товариства з обмеженою відповідальністю «ПОЛІМЕРНА ГРУПА «ТЕРПОЛІМЕРГАЗ» (Далі – ТОВ «ПГ«ТЕРПОЛІМЕРГАЗ»), протокольне рішення уповноваженої особи від 05.08.2025 № 25/08/05 про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Ельпласт-Львів», протокольне рішення уповноваженої особи від 07.08.2025 № 25/08/07 про визначення переможцем процедури відкритих торгів ТОВ «ПГ«ТЕРПОЛІМЕРГАЗ», рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 22.08.2025 № 12958-р/пк-пз, протокольне рішення уповноваженої особи від 08.09.2025 № 25/09/08 про визначення переможцем процедури відкритих торгів ТОВ «ПГ«ТЕРПОЛІМЕРГАЗ», повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товару від 15.09.2025 № 197-СНАБ, відповідь замовника на пояснення, отримане через електронну систему закупівель 10.11.2025 на запит Східного офісу Держаудитслужби від 05.11.2025. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.  
Виявлено порушення (так/ні) ПОРУШЕННЯ НЕ ВИЯВЛЕНІ  
Дата створення 17.11.2025 09:58  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 27.10.2025 № 286 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 27.10.2025 № 286 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 1 UA-2025-07-25-005750-a 25.07.2025 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВБАСВОДОКАНАЛ" Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 27.10.2025 00:00  
Дата публікації 28.10.2025 16:07  
Дата створення 28.10.2025 16:07  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40477689  
Адреса організації Ukraine, Дніпро  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа Східний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 93) 044-15-45
o.o.zakharchenko@dasu.gov.ua 

Дати та терміни

Період моніторингу 28.10.2025 16:07 - 19.11.2025 00:00  
Дата публікації висновку про результати 17.11.2025 09:58 - 21.11.2025 00:00