Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 11.08.2025 14:11. Дата останього редагування моніторингу 03.09.2025 17:25

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2025-08-11-000031  
ID 3843455364ae4fa6853b7e8090080840  

Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
11.08.25
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатом аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення абзацу 1 пункту 43 Особливостей та абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: відображення закупівлі у річному плані; визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом розірвання договору про закупівлю від 06.08.2025 № 133 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата публікації 20.08.2025 17:37  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 20 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, сім'ї, молоді та спорту Семенівської селищної ради (далі − Замовник) на 2025 рік UA-P-2025-07-14-003520-a; тендерну документацію, затверджену протоколом фахівця з публічних закупівель від 14.07.2025 б/н; тендерну пропозицію учасника ФОП КАБАК ГАННА ЮРІЇВНА; тендерну пропозицію учасника ФОП ПАВЛІЧЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ; вимоги про усунення порушень від 24.07.2025 UA-2025-07-14-003253-a.c1 та рішення замовника від 24.07.2025; протокол фахівця з публічних закупівель від 24.07.2025 № 61; протокол фахівця з публічних закупівель від 30.07.2025 № 67; повідомлення про намір укласти договір від 30.07.2025; договір про закупівлю від 06.08.2025 № 133 з ФОП ПАВЛІЧЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ на суму 720780,00 грн (без ПДВ); відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену15.08.2025 в електронній системі закупівель. Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення: - абзацу 1 пункту 43 Особливостей в частині не розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей; - абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей в частині неправомірного відхилення Учасника процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Так, тендерною документацією замовника передбачено (пункт 1 Розділ ІІІ тендерної документаціцї), що «всі документи, які входять до складу тендерної пропозиції надаються, за можливості, у форматі PDF (Portable Document Format). Скановані документи повинні бути розбірливими та читабельними. Тендерна пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», тобто повинна містити накладений електронний підпис/удосконалений електронний підпис посадової особи учасника закупівлі, яка підписала документи тендерної пропозиції. Файл накладеного електронного підпису/удосконаленого електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із засвідченням кожного документу (листа/довідки тощо) кваліфікованим електронним підписом. * Вимога про скріплення печаткою не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством». Моніторингом встановлено, що в складі тендерної пропозиції учасника ФОП КАБАК ГАННА ЮРІЇВНА містяться документи у форматі doсх (зокрема, Гарантія про захист довкілля.docx, Відомості учасника.docx, Довідка щодо субпідрядників та об'єднання.docx, Гарантія відповідності.docx, Аналогічні договори.docx, Гарантія відповідності товару.docx, проект договору Додаток № 4.doc, Дод 2 відомості.docx), та не містять печатки та підпису уповноваженої особи, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника. З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 12.08.2025 через електронну систему закупівель надано відповідний запит замовнику. Відповідь, надана замовником, не свідчить про відсутність порушень з даного питання. Так, замовник на свою користь зазначив, що: «…Всі документи подані вищезазначеним учасником процедури закупівлі були подані у форматі docx. Жоден з документів не був підписаний і не був завірений печаткою і відповідно поданий у форматі PDF. Значить кожен документ повинен був бути підписаний електронним підписом/удосконаленим електронним підписом посадової особи учасника закупівлі і повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. Відповідно замовник не міг перевірити жодного поданого учасником документа. Таким чином учасником була порушена вимога замовника щодо оформлення тендерної документації». Так, відповідно до норм абзацу 1 пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. З урахуванням викладеного, надання документів в складі тендерної пропозиції учасника ФОП КАБАК ГАННА ЮРІЇВНА у форматі docх є невідповідністю, яка підлягає усуненню, оскільки виправлення такої невідповідності не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Разом з цим, учасником ФОП КАБАК ГАННА ЮРІЇВНА накладено кваліфікований електронний підпис на всю тендерну пропозицію, що можливо перевірити сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. Таким чином, замовником на порушення абзацу 1 пункту 43 Особливостей не надано вимогу про усунення невідповідностей учаснику ФОП КАБАК ГАННА ЮРІЇВНА. Також, моніторингом даного питання встановлено, згідно з протоколом фахівця з публічних закупівель від 24.07.2025 № 61 замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника ФОП КАБАК ГАННА ЮРІЇВНА через ненадання забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. Натомість відомості електронної системи закупівель свідчать, що тендерна документація замовника не містить вимоги про надання забезпечення тендерної пропозиції. З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 12.08.2025 через електронну систему закупівель надано відповідний запит замовнику. Відповідь, надана замовником, не свідчить про відсутність порушень з даного питання. Так, замовник на свою користь зазначив, що: Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо та не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Кабак Г.Ю. встановлено уповноваженою особою, що подані документи оформлені неналежним чином та не відповідають вимогам тендерної документації Замовника. В протоколі уповноваженої особи замовника № 61 від 24.07.2025 року, де було відхилено пропозицію учасника ФОП Кабак Г.Ю., було помилково зазначено ч.1 п. 1 ст, 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» ( забезпечення тендерної пропозиції.).Можна вважати це технічною помилкою оскільки Закон не було порушено замовником.». Вказане твердження є безпідставним оскільки відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. А отже, надання документів в складі тендерної пропозиції учасника ФОП КАБАК ГАННА ЮРІЇВНА у форматі docх є невідповідністю, яку можливо було усунути учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Натомість замовником в порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП КАБАК ГАННА ЮРІЇВНА.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 20.08.2025 17:37  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис Всі зобов'язання викладені у висновку ДАСУ були виконані відділом освіти, сім'ї, молоді та спорту Семенівської селищної ради, а саме : Розірвано договір з ФОП Павліченко О.М. (ДУ про розірвання опубліковано на майданчику), ведеться підготовка до нової закупівельної процедури по предмету закупівлі ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина  
Дата редагування  
Дата створення 22.08.2025 11:34  
Документи    

Підтвердження факту усунення порушення

Опис Усунуто  
Результат усунення порушень Усунуто  
Результат по кожному типу встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником: Підтверджено  
Дата створення 03.09.2025 17:25  

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 11.08.2025 № 88-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 11.08.2025 № 88-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6. UA-2025-07-14-003253-a, 14.07.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 11.08.2025 00:00  
Дата публікації 11.08.2025 14:40  
Дата створення 11.08.2025 14:40  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 41127020  
Адреса організації Ukraine, Полтава  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 66) 606-22-58
v.v.shevchenko@dasu.gov.ua 

Дати та терміни

Період моніторингу 11.08.2025 14:40 - 02.09.2025 00:00  
Дата публікації висновку про результати 20.08.2025 17:37 - 04.09.2025 00:00