Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 04.09.2018 20:20. Дата останніх змін - 29.10.2018 16:31

код згідно основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник":33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні. (Комплект обладнання центрального стерилізаційного відділення (по об’єкту «Добудова головного корпусу міської клінічної лікарні швидкої медичної допомоги по вул. Київська, 68 в м. Вінниці»).) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2018-09-04-000931-c  
ID 2ef6198e740e4c449e089a711a34472d  
Очікувана вартість закупівлі
14`355`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

код згідно основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник": 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Комплект обладнання центрального стерилізаційного відділення(по об’єкту «Добудова головного корпусу міської клінічної лікарні швидкої медичної допомоги по вул. Київська, 68 в м. Вінниці»))

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги  
Очікувана вартість закупівлі 14`355`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 71`775.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
04.09.18
Період уточнень
до 25.09.18
Період оскаржень
до 01.10.18
Подання пропозицій
до 05.10.18
Прекваліфікація
з 05.10.2018
Оскарження прекваліфікації
до 16.10.2018
Аукціон
16.10.18
Кваліфікація переможця
з 16.10.18
Пропозиції розглянуті
17.10.18
Завершена
29.10.18
24.09.2018, 13:18
Пункт 7 розділу 2 ТЗ.
Запитання щодо предмету закупівлі Комплект обладнання центрального стерилі
"Учасник надання копії або зразки, паспортів посудин працюючих під тиском” на парогенератор і камеру стерилізатора на українській чи російській мові, по формі згідно ДНАОП 0.00-1.59-87 „Правила будови та безпечної експлуатації посудин, що працюють під тиском” для реєстрації обладнання в Комітеті по нагляду за охороною праці України, Міністерства праці та соціальної політики."

Згідно з Наказом Міністерства Соціальної Політики №333 від 05 березня 2018 року, ДНАОП 0.00-1.59-87 не застосовуються на території України, оскільки наказом взамін введені "Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском", згідно з якими облік має здійснювати працівник, відповідальний за справний стан та безпечну експлуатацію обладнання, що працює під тиском, або інший відповідальний працівник, призначений роботодавцем. Таким чином не існує ні необхідності ні юридичних підстав для реєстрації обладнання в Комітеті по нагляду за охороною праці України, Міністерства праці та соціальної політики. Прошу вимогу ТЗ розділ 2 пункт 7 зняти як нікчемну.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 27.09.2018, 11:11)
Тендерним комітетом прийняте рішення частково задовільнити вимоги щодо внесення змін у тендерну документації. (Протокол №142 від 27.09.2018 р. та таблиця змін додається)
24.09.2018, 13:20
Пункт 16 розділу 2 ТЗ.
Запитання щодо предмету закупівлі Комплект обладнання центрального стерилі
"Автоклав горизонтальний з прямокутною камерою, дводверний (завантаження автоклаву з однієї сторони вивантаження з іншої), об’єм камери не менше 610 літрів. "

Оскільки в світовій практиці корисний об`єм камери стерилізатора вимірюється в стандартних стерилізаційних одиницях, а об'єм фактичний може відрізнятися в залежності від геометричної форми камери без зміни корисного об'єму, то прошу вказати необхідну ємність камери саме в стандартних стерилізаційних одиницях (SM).
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 27.09.2018, 11:21)
Тендерним комітетом прийняте рішення частково задовільнити вимоги щодо внесення змін до тендерної документації ( Протокол №142 від 27.09.2018 р. та таблиця змін додається)
24.09.2018, 13:22
Пункт 32 розділу 2 ТЗ.
Запитання щодо предмету закупівлі Комплект обладнання центрального стерилі
"Не менш 20 робочих програм стерилізації кожна з фракціонуванням та попереднім вакуумом для стерилізації металевого інструментарію, текстилю, резини, пластика, жорсткої ендоскопії, оптики в упакованому та не упакованому вигляді; "

Прошу уточнити практичну необхідність мати саме не менше 20 робочих програм стерилізації, оскільки більшість перелічених матеріалів однаково можуть бути якісно простерилізовані на найкоротшому достатньому температурному режимі без необхідності виділяти окрему програму під певний вид інструменту чи обладнання. В тому числі, незалежно від того, чи в упакованому вигляді вони обробляються. Таким чином, на практиці для швидкої та якісної стерилізації, достатнім для більшості видів інструментів та матеріалів є значно менше ніж 20 програм.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 27.09.2018, 11:21)
Тендерним комітетом прийняте рішення частково задовільнити вимоги щодо внесення змін до тендерної документації ( Протокол №142 від 27.09.2018 р. та таблиця змін додається)
24.09.2018, 13:24
Пункт 20 Розділу 3 ТЗ
Запитання щодо предмету закупівлі Комплект обладнання центрального стерилі
Пункт 20 містить наступну вимогу ТЗ: "Повністю автоматичний цикл стерилізації медичних виробів протягом."

Прошу уточнити про спосіб стерилізації медичних виробів за допомогою протягу. Такий спосіб стерилізації невідомий.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 27.09.2018, 11:21)
Тендерним комітетом прийняте рішення частково задовільнити вимоги щодо внесення змін до тендерної документації ( Протокол №142 від 27.09.2018 р. та таблиця змін додається)