Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 14.07.2025 15:11. Дата останього редагування моніторингу 08.08.2025 16:09

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2025-07-14-000050  
ID 02bb61c9677c411097b398e65735ec8e  

Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
14.07.25
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Постанови № 1554 під час відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункту 6 Постанови № 1554. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей; розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та недопущення їх в подальшому зокрема, шляхом: - виконання вимоги пункту 6 Постанови № 1554 в частині використання субвенції на засадах співфінансування; - притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата публікації 01.08.2025 14:29  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 01 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості) (в редакції станом на дату проведення торгів); розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода); своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ОПОРНОГО ЗАКЛАДУ «ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ № 3 ІМЕНІ В.О.НИЖНИЧЕНКА ГОРІШНЬОПЛАВНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ» (далі – замовник) UA-P-2025-06-12-009408-a на 2025 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи замовника від 12.06.2025; тендерну пропозицію учасника ФОП Савіцький Андрій Йосипович (далі – учасник); протокольне рішення уповноваженої особи замовника від 25.06.2025; договір про закупівлю товарів від 03.07.2025 № 153 (далі – договір) на суму 474 180,00 грн (без ПДВ) з ФОП Савіцький Андрій Йосипович; відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 16.07.2025 та 22.07.2025 в електронній системі закупівель. З метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода. Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.03.2024 № 244-р схвалено План України (далі – План). Згідно з постановою Кабінету України від 15.11.2024 № 1318, Держаудитслужбу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану України, зокрема під час здійснення публічних закупівель, виплати компенсацій та кредитів. Моніторингом установлено, що закупівля за ідентифікатором UA-2025-06-12-012096-a здійснювалась за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у відповідно постанови Кабінету Міністрів України від 31.12.2024 № 1554 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році» (далі – Постанова № 1554). Водночас, предмет закупівлі «Шкільні меблі для обладнання навчальних кабінетів загальної середньої освіти «Нова українська школа» внесений до переліку проектів, які фінансуються за рахунок субвенції, що спрямовується на реалізацію публічного інвестиційного проекту «Забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа». Розподіл коштів зазначеної субвенції здійснено на виконання індикатору Плану «Інвестиція 1. Інвестиції в освіту». Враховуючи зазначене, на закупівлю за ідентифікатором UA-2025-06-12-012096-a поширюються умови Рамкової угоди. Моніторингом питання відображення закупівлі у річному плані встановлено недотримання замовником вимог пункту 6 Постанови № 1554 в частині не виконання умов використання субвенції на засадах співфінансування. Так, пунктом 6 Постанови № 1554 визначено, що використання субвенції з державного бюджету здійснюється на засадах співфінансування - субвенції та за рахунок коштів місцевих бюджетів. Як свідчать дані електронної системи закупівель замовник у річному плані до закупівлі UA-2025-06-12-012096-a визначає джерело фінансування, як Державний бюджет України за КПК-2025: 2211850 – Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у розмірі 475000,00 гривень. Тобто, 100% очікуваної вартості закупівлі становлять кошти субвенції. Разом з цим, відповідно пункту 6 Постанови № 1554 - використання субвенції з державного бюджету здійснюється на засадах співфінансування субвенції та за рахунок коштів місцевих бюджетів, а обов’язковою умовою фінансування за рахунок субвенції є попереднє спрямування коштів місцевих бюджетів за цільовим призначенням. З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 15.07.2025 через електронну систему закупівель надано відповідний запит замовнику. Замовником 16.07.2025 в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує виявленого порушення. Зокрема, у своїй відповіді замовник зазначив, що «…З урахуванням того, що очікувана вартість закупівлі «Шкільні меблі для обладнання навчальних кабінетів загальної середньої освіти "Нова українська школа"» (ДК 021:2015 ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі) ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-12-012096-a, становила 475 000 грн, а всі позиції закупівлі по вартісній межі придбання відносяться до КЕКВ 2210, Замовником було прийнято рішення провести закупівлю повністю за кошти субвенції з державного бюджету по КПКВ 0611184 КЕКВ 2210, що відповідно зазначено у опублікованому річному плані закупівель на 2025 рік (ідентифікатор плану UA-P-2025-06-12-009408-a)…». Таким чином, замовником не дотримано вимоги пункту 6 Постанови № 1554 в частині використання субвенції на засадах співфінансування. Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що замовник визначив ФОП Савіцький Андрій Йосипович переможцем закупівлі (протокол уповноваженої особи замовника від 25.06.2025) та уклав з ним Договір на суму 474 180,00 грн без ПДВ.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 01.08.2025 14:29  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис На виконання висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби від 01 серпня 2025 року (ID моніторингу: UA-M-2025-07-14-000050) На виконання висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби від 01 серпня 2025 року, який надійшов в межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Шкільні меблі для обладнання навчальних кабінетів загальної середньої освіти "Нова українська школа"» (ДК 021:2015 ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі) ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-12-012096-a, повідомляймо наступне: У 2025 році на реалізацію публічного інвестиційного проекту «Забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» згідно умов Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, Замовником було заплановано видатки у сумі 1 200 000 грн для придбання засобів навчання та обладнання, мультимедійного та комп’ютерного обладнання, меблів для навчальних кабінетів пілотних класів в тому числі: - за рахунок коштів Субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» заплановано видатки у сумі 835 600 грн по КПКВ 0611184 «Виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа»» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам по КЕКВ 3110 -235 200 грн, КЕКВ 2210 - 600 000 грн; - за рахунок коштів місцевого бюджету Горішньоплавнівської міської територіальної громади заплановано видатки у сумі 364 800 грн по КПКВ 0611183 – «Співфінансування заходів, що реалізується за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа»» по КЕКВ 3110 - 364 800 грн. Пунктом 6 Постанови № 1554 визначено, що використання субвенції з державного бюджету здійснюється на засадах співфінансування – субвенції та за рахунок коштів місцевих бюджетів. Відповідно до вищезаначеної інформації, відсоток співфінансування з місцевого бюджету становить 43,7% (при встановлених абзацом першим пп. 1 п. 6 Постанови № 1554 – 30% співфінансування за рахунок коштів місцевих бюджетів для бюджетів. Таким чином Замовником виконана умова пункту 6 Постанови № 1554 стосовно співфінансування з місцевого бюджету заходів з реалізації публічного інвестиційного проекту «Забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» згідно умов Рамкової угоди. У 2025 році в рамках реалізації публічного інвестиційного проекту «Забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» Замовником заплановано здійснити закупівлю шкільних меблів для пілотних класів НУШ за кодом ДК 021:2015: 39160000-1 «Шкільні меблі», тобто аналогічного товару, на загальну суму 678 380 грн. З метою збереження пропорції співфінансування при реалізації даного заходу, Замовник звернувся до головного розпорядника коштів Відділу освіти Горішньоплавнівської міської ради, з листом щодо перерозподілу коштів між кодами економічної класифікації по КПК 0611183 - «Співфінансування заходів, що реалізується за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа»», а саме зменшити план видатків по КЕКВ 3110 та відповідно збільшити по КЕКВ 2210 на суму 204 200 грн. В результаті даного перерозподілу буде збережена пропорція у співфінансуванні видатків на придбання шкільних меблів для пілотних класів НУШ відповідно до загального річного плану видатків на 2025 рік за кодом ДК 021:2015: 39160000-1 «Шкільні меблі», а саме за рахунок коштів субвенції з державного бюджету буде здійснено закупівлю на суму 474 180 грн (69,9%) та за кошти місцевого бюджету на суму 204 200 грн (30,1%). Таким чином вимога пункту 6 Постанови № 1554 в частині використання субвенції на засадах співфінансування буде виконана у повному обсязі. Замовником спільно з головним розпорядником коштів проведено роз’яснювальну роботу з відповідальними особами за складання та виконання кошторису видатків з метою недопушення подібних порушень у майбутньому. Додаються такі документи: 1. Кошторис від 21.03.2025р КПК 0611183 на суму 567 133 грн. 2. Кошторис від 21.03.2025р КПК 0611184 на суму 1 257 867 грн. 3. Лист №01-18/518 від 07.08.2025 на пересування коштів.  
Дата редагування  
Дата створення 08.08.2025 11:39  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 14.07.2025 № 82-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 14.07.2025 № 82-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2025-06-12-012096-a, 12.06.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 14.07.2025 00:00  
Дата публікації 14.07.2025 15:42  
Дата створення 14.07.2025 15:42  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 41127020  
Адреса організації Ukraine, Полтава  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 99) 983-71-85
i.m.kokhno@dasu.gov.ua 

Дати та терміни

Період моніторингу 14.07.2025 15:42 - 05.08.2025 00:00  
Дата публікації висновку про результати 01.08.2025 14:29 - 16.08.2025 00:00