Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 25.06.2025 12:54. Дата останього редагування моніторингу 05.11.2025 18:28

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2025-06-25-000034  
ID 2691443cda04481f9dcecf37f0d82ebb  

Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Моніторинг опубліковано
25.06.25
Вирішено

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЗАХІД НЕО БУД» установлено порушення вимог пункту 43 та абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Особливостей № 1178 – порушень не установлено.  
Тип виявленого порушення встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом скасування рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ЗАХІД НЕО БУД» та відмінити торги та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публікації 09.07.2025 09:49  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 09 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського комунального підприємства «Зелений Львів» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 20.05.2025 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «ЗАХІД НЕО БУД» (далі – ТОВ «ЗАХІД НЕО БУД») та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 30.06.2025 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, згідно з пунктом 8 розділу ІІІ тендерної документації, визначені Замовником з урахуванням вимог частини четвертої статті 5 Закону та містяться у Додатку 1 до тендерної документації. Зокрема, Замовник в підпункті 5.21 пункту 5 Додатку 1 до тендерної документації встановив вимогу про надання учасниками, з метою більш ретельного та всебічного вивчення їх ділових якостей та їх спроможності виконати запропоновані роботи, сканованого оригіналу діючого на момент розкриття пропозиції сертифіката на систему управління щодо протидії корупції стосовно будівництва за ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 37001:2016, IDT), виданого на ім’я учасника органом з сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України. Документи повинні бути надані в повному обсязі. Також Замовник в підпунктах 5.19., 5.20., 5.22. пункту 5 Додатку 1 до тендерної документації встановив вимогу про надання учасниками сертифікатів на їх систему екологічного управління (ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 14001:2015,IDT)); систему управління охороною здоров’я та безпекою праці (ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 45001:2018, IDT)) та систему управління якістю (ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015 IDT) «Системи управління якістю. Вимоги») стосовно монтажу, ремонту та заміни систем каналізації, відведення й очищення стічних вод, виданих на ім’я учасника органом з сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України. Учасником ТОВ «ЗАХІД НЕО БУД» у складі тендерної пропозиції надано сертифікат відповідності системи управління щодо протидії корупції стосовно будівництва вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 37001:2016, IDT) (файл «Сертифікат управління протидії корупції_vz.pdf»), що виданий Державним підприємством «Львівстандартметрологія» (далі – ДП «Львівстандартметрологія») 05.01.2023 за № UA.130.CУЯ.005-23, а також сертифікати відповідності стосовно послуг монтажу, ремонту та заміни систем каналізації, відведення й очищення стічних вод на наступні системи: - екологічного управління вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 14001:2015, IDT) (файл «Сертифікат екологічного управління_vz.pdf»); - управління охороною здоров’я та безпекою праці вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 45001:2018 DT) (файл «Сертифікат управління охороною здоров’я та безпекою праці_vz.pdf»); - управління якістю вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015 IDT; ISO 9001:2015 IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» (файл «Сертифікат управління якістю_vz.pdf»), що видані ДП «Львівстандартметрологія» 05.01.2023 за № UA.130.CЕУ.007-23, №UA.130.CУОЗБП.008-23, № UA.130.CУЯ.006-23. Проведеним аналізом вищенаведених сертифікатів установлено, що вони не містять національного знаку акредитації. Частиною першою статті 6 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» (далі - Закон про акредитацію) визначено, що акредитація здійснюється національним органом України з акредитації. Водночас акредитовані органи з оцінки відповідності, згідно з нормами абзацу 3 статті 12 Закону про акредитацію, повинні посилатися на акредитацію тільки стосовно тих робіт, на здійснення яких їх було акредитовано. Відповідно до частини четвертої статті 11 Закону про акредитацію у разі прийняття рішення про акредитацію органу з оцінки відповідності йому видається атестат про акредитацію та надається право використовувати національний знак акредитації, який засвідчує, що організація, яка його використовує, акредитована Національним агентством з акредитації України (далі - НААУ). Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 08.02.2017 № 161 затверджене Положення про НААУ, згідно з пунктом 1 якого, НААУ є національним органом України з акредитації. Згідно з вимогами пункту 5 частини другої статті 8 Закону для аналізу даних, що свідчать про ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, може використовуватися: інформація, оприлюднена в електронній системі закупівель; інформація, що міститься в єдиних державних реєстрах; інформація в базах даних, відкритих для доступу центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Відповідно до інформації, розміщеної на офіційному сайті ДП «Львівстандартметрологія» (https://www.lvivstandard.com.ua, підрозділ «Управління якістю» розділу «Діяльність»), на базі даного підприємства працює орган сертифікації системи управління, який акредитований НААУ (атестат акредитації зареєстрований в Реєстрі 21.11.2024 за № 80130) та виконує роботи з сертифікації згідно з сферою акредитації. Аналізом інформації, наведеної у вищевказаному атестаті акредитації та додатку до нього встановлено, що ДП «Львівстандартметрологія», як орган сертифікації систем управління, не акредитоване НААУ на здійснення оцінки відповідності системи управління щодо протидії корупції вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 37001:2016, IDT), а також відповідності систем управління стосовно послуг монтажу, ремонту та заміни систем каналізації, відведення й очищення стічних вод. З огляду на зазначене учасником ТОВ «ЗАХІД НЕО БУД» у складі своєї тендерної пропозиції надані сертифікати, що видані ДП «Львівстандартметрологія», який не акредитовано НААУ на здійснення оцінки відповідності вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» та вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 14001:2015,IDT); ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 45001:2018, IDT); ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015 IDT; ISO 9001:2015 IDT) стосовно послуг монтажу, ремонту та заміни систем каналізації, відведення й очищення стічних вод. Зважаючи на зазначене, учасник ТОВ «ЗАХІД НЕО БУД» недотримався вимог підпунктів 5.19., 5.20., 5.21., 5.22. пункту 5 Додатку 1 до тендерної документації. На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області (далі – Управління) щодо вищевказаного порушення Замовник пояснив, що на момент видачі сертифіката (січень 2023 року) в Україні не було акредитованого НААУ органу для сертифікації систем протидії корупції, а ДП «Львівстандартметрологія» мало право видати його в межах добровільної сертифікації. Також Замовник зазначив, що орган сертифікації «Львівстандартметрологія» акредитований НААУ для сертифікації систем управління за ДСТУ EN ISO 9001:2008, ДСТУ ISO 45001:2019, ДСТУ ISO 14001:2015 у галузі будівництва, яка охоплює монтаж, ремонт та заміну систем каналізації. Водночас, зауважуємо, що в підпунктах 5.19., 5.20., 5.22. пункту 5 Додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлені окремі вимоги щодо надання учасником сертифікатів відповідності вищевказаним вимогам ДСТУ як стосовно будівництва так і стосовно монтажу, ремонту та заміни систем каналізації, відведення й очищення стічних вод. Отже надане Замовником пояснення не спростовує порушення учасником ТОВ «ЗАХІД НЕО БУД» вимог підпунктів 5.19., 5.20., 5.21., 5.22. пункту 5 Додатку 1 до тендерної документації. Водночас Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей в тендерній пропозиції учасника ТОВ «ЗАХІД НЕО БУД» та на порушення вимог пункту 43 Особливостей № 1178 не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про їх усунення, а відтак не надав можливості вказаному учаснику їх усунути. Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Проте, на порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЗАХІД НЕО БУД», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 09.07.2025 09:49  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис З метою усунення порушення уповноважена особа ВИРІШИЛА: 1. Виконати зобов’язань щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку. 2. Скасувати попередньо прийняте Рішення від 11.06.2025 року, відхилити пропозицію Учасника на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 та відмінити Закупівлю та оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель. 3. Оприлюднити інформацію та/або документи про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку, через електронну систему закупівель.  
Дата редагування  
Дата створення 09.07.2025 20:15  
Документи    

Підтвердження факту усунення порушення

Опис Порушення усунуто.  
Результат усунення порушень Усунуто  
Результат по кожному типу встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником: Підтверджено  
Дата створення 15.07.2025 11:54  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 25.06.2025 №93-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 24 червня 2025 року №003100-18/7830-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 25.06.2025 №93-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 9. UA-2025-05-20-010972-a, 20.05.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 25.06.2025 00:00  
Дата публікації 25.06.2025 16:04  
Дата створення 25.06.2025 16:04  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40479560  
Адреса організації Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 43) 266-13-92
l.l.sosliuk@dasu.gov.ua 

Дати та терміни

Період моніторингу 25.06.2025 16:04 - 17.07.2025 00:00  
Дата публікації висновку про результати 09.07.2025 09:49 - 24.07.2025 00:00