Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 23.06.2025 17:38. Дата останього редагування моніторингу 02.07.2025 15:09

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2025-06-23-000096  
ID 4ac7ee10ae1c4a318eeda6bbe2077892  

Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
23.06.25
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону з урахуванням Особливостей, оприлюднення інформації про закупівлю, правомірності відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Пугайчук Діана Михайлівна, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує вжити заходів щодо недопущення встановлених порушень у подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публікації 27.06.2025 14:39  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 27 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду і відхилення тендерних пропозицій учасників та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального підприємства «Рокитне» Рокитнівської селищної ради (далі – Замовник) на 2025 рік UA-P-2025-05-05-017213-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджена протоколом уповноваженої особи від 05.05.2025 № 10, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника ФОП Пугайчук Діана Михайлівна в частині правомірності відхилення та тендерну пропозицію переможця торгів Товариства з обмеженою відповідальністю «Виробниче підприємство «СФЕРАІЗОЛ» (далі – ТОВ «Виробниче підприємство «СФЕРАІЗОЛ»); протокол розкриття тендерних пропозицій; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ФОП Пугайчук Діана Михайлівна від 19.05.2025 № 15 та протокольне рішення уповноваженої особи від 19.05.2025 № 16 про визначення переможця та про намір укласти договір; Договір про закупівлю від 28.05.2025 № 22; пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 26.06.2025. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено наступне. Згідно пункту 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Згідно пункту 47 Особливостей Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. При цьому, в Додатку 5 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності переможця вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей» Тендерної документації Замовником зазначено: переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. Також, згідно пункту 47 Особливостей Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту. При цьому, в пункті 2 Додатку 1 до Тендерної документації встановлена вимога про надання Учасником довідки у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Тобто, Замовником на порушення пункту 28 Особливостей у тендерній документації зазначено підстави для відмови в участі у відкритих торгах, які не відповідають вимогам пункту 47 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне. Згідно Додатку 2 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» учасник у складі пропозиції надає протокол випробовувань на товар, який посвідчує відповідність товару діючим вимогам ДСТУ Б В.2.7-129:2013 «Емульсії бітумні дорожні. Технічні умови». Товар має відповідати типу та марці, що є предметом торгів. Проте, в складі тендерної пропозиції учасника ФОП Пугайчук Діана Михайлівна не було надано вищезазначеного документа. Водночас, Замовником розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в пропозиції учасника ФОП Пугайчук Діана Михайлівна, зокрема, щодо надання протоколу випробовувань на товар, який посвідчує відповідність товару діючим вимогам ДСТУ Б В.2.7-129:2013 «Емульсії бітумні дорожні. Технічні умови» та про надання довідки у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. При цьому, виявлені Замовником невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП Пугайчук Діана Михайлівна у складі тендерної пропозиції, стосуються, зокрема, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. При цьому, учасником ФОП Пугайчук Діана Михайлівна виправлено вказану невідповідность, зокрема надано протокол випробовувань на товар, який посвідчує відповідність товару діючим вимогам ДСТУ Б В.2.7-129:2013 «Емульсії бітумні дорожні. Технічні умови». Згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.05.2025 № 15 Замовником відхилено тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ФОП Пугайчук Діана Михайлівна на підставі підпункту 1 пункту 41 у зв'язку з ненаданням довідки у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. З огляду на вищевикладене, в порушення пункту 43 Особливостей розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ФОП Пугайчук Діана Михайлівна у тендерній пропозиції, з підстав не передбачених вказаним пунктом Особливостей. На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, який оприлюднений через електронну систему закупівель, 26.06.2025 Замовником надано пояснення: «Допущено технічну помилку в тексті тендерної документації. Відсутність довідки у довільній формі не вплинуло на можливість подання учасниками тендерних пропозицій та/або об’єктивність та правомірність прийняття рішення за результатами розгляду тендерної пропозиції, що була визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Підставою для відхилення було те що учасник не надав Відповідно до Додатку №2 тендерної документації пункту 3. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі»: протокол випробовувань на товар, який посвідчує відповідність Товару діючим вимогам ДСТУ Б В.2.7-129:2013 «Емульсії бітумні дорожні. Технічні умови». Товар має відповідати типу та марці, що є предметом торгів. Документ про якість товару (сертифікат відповідності (якості) та/або паспорт якості) було надано на ТОВ "ІЗОФАСТ ВИРОБНИЦТВО" та ПАТ "АСФАЛЬТОБЕТОННИЙ ЗАВОД" АБ СТОЛИЧНИЙ" , що не відповідає учаснику ФОП Пугайчук Діана Михайлівна. В протоколі відхилення було перераховано всі невідповідності які було виявлено у складі подання тендерної пропозиції.»  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 27.06.2025 14:39  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис Щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель: Згідно висновку від 27.06.2025 року Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області щодо проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання товару «Бітумна емульсія ЕКШ – 60», за кодом ДК ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-05-05-013963-a), КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОКИТНЕ" РОКИТНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ заперечень не має. Уповноваженою особою було виконано висновок та проведено заходи направлені на недопущення під час проведення майбутніх закупівель встановлених та будь яких інших порушень. Здійснені заходи направлені на недопущення порушень в подальшому, а саме: проведена роз’яснювальна робота з особою відповідальної за проведення закупівель та дотримання законодавства у сфері закупівель. Зокрема, Уповноважена особа провела детальний аналіз висновку моніторингу. Також, Уповноважена особа планує відвідати онлайн навчання для підвищення кваліфікації Уповноважених осіб щодо проведення публічних закупівель. Уповноважена особа, Ірина Сахно, зобов’язується в майбутньому не допускати порушень та проводити всі закупівлі виключно з відповідністю до чинного законодавства.  
Дата редагування  
Дата створення 02.07.2025 15:09  

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 23.06.2025 № 57-з Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. В.о.начальника Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віталій УСИК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 23.06.2025 № 57-з. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2025-05-05-013963-a 05.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 23.06.2025 00:00  
Дата публікації 23.06.2025 17:57  
Дата створення 23.06.2025 17:57  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40913624  
Адреса організації Ukraine, Рівне  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 67) 930-19-69
i.a.manchuk@dasu.gov.ua 

Учасники моніторингу

Назва організації ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40913624  
Адреса організації Ukraine, Рівне  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 97) 700-98-85
o.v.tsiutsiura@dasu.gov.ua 

Дати та терміни

Період моніторингу 23.06.2025 17:57 - 15.07.2025 00:00  
Дата публікації висновку про результати 27.06.2025 14:39 - 12.07.2025 00:00