Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 31.10.2025 15:20. Дата останього редагування моніторингу 28.11.2025 11:30

Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону

ID моніторингу UA-M-2025-10-31-000037  
ID 13ef3e2421544eb48e75b8329829ad17  

Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
31.10.25
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання внесення змін до тендерної документації встановлено порушення вимоги абзацу четвертого пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозиції учасника КОНСОРЦІУМ «БІЛДІНГ ГРУП» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозиції учасника ТДВ «ЖИТЛОБУД-2» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимоги пункту 18 Особливостей. За результатами аналізу питання повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом встановлено порушення вимоги частини 5 статті 8 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей; своєчасності укладання договору про закупівлю; наявності підстав для внесення змін до договору; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства – порушень не установлено.  
Тип виявленого порушення встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує: - здійснити заходи направлені приведення Договору у відповідність до тендерної пропозиції КОНСОРЦІУМ «БІЛДІНГ ГРУП»; - притягнути до відповідальності особу, якою допущено порушення; - протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публікації 20.11.2025 20:32  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 20 листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, наявності підстав для внесення змін до договору; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства; повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДЕПАРТАМЕНТА КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 30.04.2025, зміни до тендерної документації від 22.05.2025 та 30.05.2025, протокол розгляду пропозицій від 15.07.2025, реєстр тендерних пропозицій від 21.07.2025, протокол розкриття тендерних пропозицій від 22.07.2025, тендерну пропозицію КОНСОРЦІУМУ «БІЛДІНГ ГРУП», тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЖИТЛОБУД-2» (далі- ТзДВ «ЖИТЛОБУД-2») протокол від 22.07.2025 року, повідомлення про намір укласти договір від 22.07.2025, договір про закупівлю робіт від 17.09.2025 № 28-25 (далі – Договір), додаткові угоди до Договору від 23.09.2025, 24.09.2025 та 31.10.2025, додатки до Договору, пояснення, надані Замовником на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель 06.11.2025 та 07.11.2025. 1. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині відповідності внесення змін до тендерної документації Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Абзацом четвертим пункту 54 Особливостей визначено, що зміни, які вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Під час проведення моніторингу встановлено, що Замовником, в електронній системі закупівель 09 червня 2025 року розміщено документ «Зміни_до_Оголошення 2.docx», який містить відомості про нову редакцію оголошення про проведення відкритих торгів з інформацією про кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 17 червня 2025 00:00. Проте, згідно нової редакції підпункту 1.1. пункту 1 Розділу IV. «Подання та розкриття тендерної пропозиції» документу «Зміни_до_ТД_2. docx», розміщеного в електронній системі закупівель 30 травня 2025 року, кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 00:00 год. 11.06.2025 р, що свідчить про невідповідність інформації зазначеної в тендерній документації та оголошенні про проведення відкритих торгів, та порушення вимоги абзацу четвертого пункту 54 Особливостей. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби від 03.11.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації, стосовно вищевикладеного. Замовник оприлюднив пояснення від 06.11.2025 зокрема наступного змісту: « 3. Невідповідність інформації зазначеної в тендерній документації та оголошенні про проведення відкритих торгів є технічною помилкою, допущеною в наслідок того, що протягом 09.06.2025 було повітряну тривогу було оголошено 11 разів (за інформацією сайту https://air-alarms.in.ua). » Надана Замовником відповідь не спростовує факту виявленого порушення. 2. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції КОНСОРЦІУМУ «БІЛДІНГ ГРУП» встановлено наступне. 2.1. Вимогою підпункту 1.1.2 Додатку №2 до Тендерної документації (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА) передбачено, що на підтвердження наявності власного обладнання матеріально-технічної бази та технологій учасник надає сканкопію оргіналу оборотно-сальдову відомість за підписом керівника/уповноваженої особи та головного бухгалтера. У разі відсутності власного обладнання та матеріально – технічної бази та/або використання їх на договірних умовах, про це зазначається у довідці із наданням сканкопій оригіналів документів, що підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою (сканкопії оригіналів/належним чином заверених копій договорів, на підставі яких учасник користується обладнанням чи матеріально – технічною базою). У разі залучення машин та механізмів субпідрядних організацій, про це зазначається у довідці із наданням сканкопії оригінала листа-підтвердженням про готовність до співпраці від субпідрядної організації. Проте, учасником КОНСОРЦІУМ «БІЛДІНГ ГРУП» надано сканкопії оргіналів оборотно-сальдових відомостей по рахунку 10 за 01 травня 2025 року та по рахунку 11 за 01 травня 2025 року лише за підписом генерального директора ПП»БФ «Промтекс» С.В. Петруляніса. Також, учасником КОНСОРЦІУМ «БІЛДІНГ ГРУП» надано Довідку про наявність у учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі від 29.05.2025 року №6/1, в якій зазначається, що до виконання робіт буде залучено екскаватор 1,3 м3 JCB-220. Використання даного обладнання буде здійснено на підставі Договору оренди обладнання та інструменту №05/11/24-01 від 05.11.2024 року. Однак, у вищевказаному договорі зазначений екскаватор 1,3 м3 JCB-220 відсутній. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби від 03.11.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації, стосовно вищевикладеного. Замовник оприлюднив пояснення від 06.11.2025 зокрема наступного змісту: «4. Відповідно до документів наданих в складі тендерної пропозиції ПП «ПРОМТЕКС» не має в штаті головного бухгалтера. У зв'язку з чим на оборотно-сальдових відомостях відсутній його підпис. В договорі оренди обладнання та інструменту №05/11/24-01 від 05.11.2024 року дійсно відсутній екскаватор 1,3 м3 JCB-220, тому що його наявність підтверджена у договорі про надання послуг технікою № 13/02/25 від 13.02.2025.» Водночас, абзацом першим пункту 43 Особливостей визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Отже, на порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та не розмістив в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції учасника КОНСОРЦІУМ «БІЛДІНГ ГРУП», що вимагалися вимогами тендерної документації, у зв’язку з чим не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності та допустив тендерну пропозицію учасника КОНСОРЦІУМ «БІЛДІНГ ГРУП» до аукціону, як таку, що відповідає вимогам тендерної документації Замовника. 2.2. Вимогами підпункту 7.2. Розділу І Тендерної документації передбачено, що під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською та англійською мовами. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) – засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Проте, учасником КОНСОРЦІУМ «БІЛДІНГ ГРУП» у складі тендерної пропозиції у надано копії трудових книжок працівників Білецького О.М., Гайворонського П.М., Донської Н.К., Куделі О.М., Святобатька Є.Д. та Шевченка С.О., які містять записи російською мовою, переклад на українську мову вказаних документів відсутній. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби від 03.11.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації, стосовно вищевикладеного. Замовник оприлюднив пояснення від 06.11.2025 зокрема наступного змісту: « Надані учасником КОНСОРЦІУМ «БІЛДІНГ ГРУП» відповідають вимогам тендерної документації з урахуванням Порядку ведення трудових книжок, їх зберігання, виготовлення, постачання й облік установлений постановою Кабінету Міністрів України "Про трудові книжки працівників" від 27.04.1993 р. № 301 та Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженою наказом Міністерства праці, Міністерства юстиції та Міністерства соціального захисту населення України від 29.07.1993 р. № 58.» Однак, надане пояснення не спростовує наявність порушення, оскільки тендерною документаціє встановлена необхідність надання перекладу документів складених мовою іншою ніж українська. Отже, на порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та не розмістив в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції учасника КОНСОРЦІУМ «БІЛДІНГ ГРУП», що вимагалися вимогами тендерної документації, у зв’язку з чим не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності та допустив тендерну пропозицію учасника КОНСОРЦІУМ «БІЛДІНГ ГРУП» до аукціону, як таку що відповідає вимогам тендерної документації Замовника. 2.3. Вимогою підпункту 3.5 пункту 3 «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності запропонованої пропозиції технічним вимогам» Додатку №2 до Тендерної документації (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА) передбачено, що обов'язковою умовою участі в процедурі закупівлі є ознайомлення учасника з проектною документацією для визначення детального обсягу виконання робіт та подання тендерної пропозиції. Ознайомлення з проектною документацією здійснюється уповноваженими на це представниками учасника БЕЗ ІДЕНТИФІКАЦІЇ НАЗВИ УЧАСНИКА. При цьому уповноважена(і) особа(и), яка здійснює ознайомлення з проектною документацією, повинна пред'явити представнику замовника документ, що посвідчує таку особу, та документ про вищу будівельну освіту. Факт ознайомлення з проектною документацією підтверджується актом із обов’язковим зазначенням назви об’єкту, ПІБ уповноважених представників замовника та учасника. Сканкопія акту надається у складі тендерної пропозиції. Акт ознайомлення учасника з проектною документацією складено 07.05.2025 року та подано у складі тендерної пропозиції учасника КОНСОРЦІУМ «БІЛДІНГ ГРУП» через електронні систему закупівель 06 червня 2025 року. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника надано акт ознайомлення учасника з проектною документацією, в якому значиться, що представником КОНСОРЦІУМ «БІЛДІНГ ГРУП» є П.М. Гайворонський, яким на момент ознайомлення з проектною документацією пред’явлено документ про вищу освіту за спеціальністю «Радіофізика і електрика». Тобто, Замовником допущено до ознайомлення з проектною документацією представника учасника, який пред’явив документ про вищу НЕ будівельну освіту. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби від 03.11.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації, стосовно вищевикладеного. Замовник оприлюднив пояснення від 06.11.2025 зокрема наступного змісту: «5. Представник учасника Гайворонський П.М. був допущений до ознайомлення з проектною документацією, оскільки пред'явив диплом про вищу будівельну освіту. Що підтверджується наданою в складі тендерної пропозиції копією зазначено диплому(Дипломи.zip).» Однак, надане пояснення не спростовує наявність порушення, оскільки вимогами тендерної документації встановлена чітка необхідність ПРЕД'ЯВИТИ представнику замовника документ, що посвідчує таку особу, та документ про вищу будівельну освіту. Отже, на порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та не розмістив в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції учасника КОНСОРЦІУМ «БІЛДІНГ ГРУП», що вимагалися вимогами тендерної документації, у зв’язку з чим не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності та допустив тендерну пропозицію учасника КОНСОРЦІУМ «БІЛДІНГ ГРУП» до аукціону, як таку що відповідає вимогам тендерної документації Замовника. 3. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції ТДВ «ЖИТЛОБУД-2» встановлено наступне. 3.1. Вимогою підпункту 1.2.2 Додатку №2 до Тендерної документації (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА) передбачено обов'язкова наявність головного інженера, виконавця робіт, майстра дільниці (мінімум 3), інженера з охорони праці, які мають вищу освіту та досвід роботи від 10 років. У якості документального підтвердження надаються сканкопії оригіналів наказів про призначення на посаду, сканкопії оригіналів дипломів про вищу освіту, сканкопія документу на підтвердження року початку трудової діяльності у сфері будівництва (відповідні сторінки трудової книжки, наказ про призначення на посаду, архівна довідка, довідка з місця роботи за підписом керівника та керівника кадрової служби/головного бухгалтера тощо). У якості документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник надає сканкопію оригіналу штатного розпису (витягу зі штатного розпису) та/або сканкопії оригіналів цивільно-правових угод (без персональних даних). У разі залучення працівників субпідрядних організацій, про це зазначається у довідці із наданням сканкопії оригінала листа-підтвердження про готовність до співпраці від субпідрядної організації. За результатами моніторингу встановлено, що учасником ТДВ «ЖИТЛОБУД-2» у якості документального підтвердження досвіду роботи надано сканкопії оригіналів наказів про призначення на посаду майстрів Галенко Д.В., Герасименко Р.С., Ткаченко О.О., виконавця робіт Бабенко О.О., які містять інформацію, що на дату оголошення процедури закупівлі, вказані працівники мали досвіт роботи строком меншим, ніж 10 років. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби від 03.11.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації, стосовно вищевикладеного. Замовник оприлюднив пояснення від 06.11.2025 зокрема наступного змісту: «Відповідно до вимог тендерної документації учасник має виконавця робіт із стажем роботи 10 і більше років – Піднебенний О.К. Майстер дільниці належить до начальників (керівників) дільниць, а зазначені у запиті працівники не належать до керівників.» Однак, надане пояснення не спростовує наявність порушення, оскільки вимогами тендерної документації встановлена чітка необхідність підтвердження досвіду роботи для головного інженера, виконавця робіт, майстра дільниці (мінімум 3 роки), інженера з охорони праці, які мають вищу освіту та досвід роботи від 10 років. Отже, на порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та не розмістив в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції учасника ТДВ «ЖИТЛОБУД-2», що вимагалися вимогами тендерної документації, у зв’язку з чим не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності та допустив тендерну пропозицію учасника ТДВ «ЖИТЛОБУД-2» до аукціону, як таку що відповідає вимогам тендерної документації Замовника. 3.2. Вимогами підпункту 7.2. Розділу І Тендерної документації передбачено, що під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською та англійською мовами. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) – засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Проте, учасником ТДВ «ЖИТЛОБУД-2» у складі тендерної пропозиції у надано копії трудових книжок працівників Белолипцева В.А., Косой В.І., Бровкіна О.В., Струтинського А.М., Торчуна Г.В., які містять записи російською мовою, переклад на українську мову вказаних документів відсутній. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби від 03.11.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації, стосовно вищевикладеного. Замовник оприлюднив пояснення від 06.11.2025 зокрема наступного змісту: « 6. Надані учасником ТДВ "ЖИТЛОБУД-3" відповідають вимогам тендерної документації з урахуванням Порядку ведення трудових книжок, їх зберігання, виготовлення, постачання й облік установлений постановою Кабінету Міністрів України "Про трудові книжки працівників" від 27.04.1993 р. № 301 та Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженою наказом Міністерства праці, Міністерства юстиції та Міністерства соціального захисту населення України від 29.07.1993 р. № 58.» Однак, надане пояснення не спростовує наявність порушення, оскільки тендерною документаціє встановлена необхідність надання перекладу документів складених мовою іншою ніж українська. Отже, на порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та не розмістив в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції учасника ТДВ «ЖИТЛОБУД-2», що вимагалися вимогами тендерної документації, у зв’язку з чим не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності та допустив тендерну пропозицію учасника ТДВ «ЖИТЛОБУД-2» до аукціону, як таку що відповідає вимогам тендерної документації Замовника. 4. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено наступне. Відповідно до пункту 18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Водночас, відповідно до частини другої пункту 21 Особливостей договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 Особливостей. Згідно умов пункту 6 розділу 3 тендерної документації, Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку 3 до Тендерної документації. Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам повинна бути підтверджена наступними документами: ‒ договірною ціною; ‒ локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу); ‒ підсумковою відомістю ресурсів; ‒ проектом календарного графіку виконання робіт. Учасником КОНСОРЦІУМ «БІЛДІНГ ГРУП» у складі тендерної пропозиції надано Календарний графік виконання робіт (файл 1 Графік вик.робіт укр. англ..pdf). Під час моніторингу встановлено, що в Додатку 1 до Договору міститься Календарний графік виконання робіт, що є його невід’ємною частиною (згідно пункту 18.1. розділу 18 Договору №28-25). При цьому, вказаний Календарний графік виконання робіт має інші терміни виконання робіт та відрізняється від того, який було надано учасником у складі тендерної пропозиції (файл відповідність технічн.вимогам.pdf), а саме: Згідно наданого у складі тендерної пропозиції календарного графіка визначено термін виконання робіт з липня 2025 року по грудень 2026 року з визначенням конкретного обсягу та переліку робіт в розрізі кожного місяця. В той час, як в Додатку 1 до Договору міститься Календарний графік виконання робіт, що визначено термін виконання робіт з жовтня 2025 року по грудень 2026 року БЕЗ визначенням конкретного обсягу та переліку робіт в розрізі кожного місяця. Відповідно до пункту 18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби від 03.11.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації, стосовно вищевикладеного. Замовник оприлюднив пояснення від 06.11.2025 зокрема наступного змісту: «7. Календарний графік виконання робіт, що є невід'ємною частиною укладеного Договору № 28-25 від 17.09.2025 року, відрізняється від календарного графіку виконання робіт, який був наданий переможцем торгів у складі тендерної пропозиції, у зв'язку з тим, що процедура закупівлі проводилась у червні 2025 року, а договір був укладений у вересні 2025 року. Таким чином, підрядник не міг приступити до виконання робіт у липні 2025 року, тобто до дати укладання договору.» Водночас, вищезазначене пояснення не спростовує факту розбіжностей між умовами Договору про закупівлю та змістом тендерної пропозиції переможця процедури. Враховуючи вищезазначене, укладений між Замовником та КОНСОРЦІУМ «БІЛДІНГ ГРУП» договір не відповідає тендерній пропозиції переможця, чим не дотримано вимоги пункту 18 Особливостей. 5. Моніторингом повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом встановлено наступне. Відповідно до вимог частини 5 статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби 03.11.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації, в тому числі: «…. 7. Надати пояснення щодо причин невідповідності умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі: Календарний графік виконання робіт, що є невід'ємною частиною укладеного Договору №28-25 від 17.09.2025 року відрізняється від календарного графіку виконання робіт, який був наданий переможцем торгів у складі тендерної пропозиції». Однак, на вищезазначене питання Замовником було надано відповідь через електронну систему закупівель 07.11.2025 року, тобто на 4 робочий день, чим порушено вимоги частини 5 статті 8 Закону.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 20.11.2025 20:32  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис Звіт  
Дата редагування  
Дата створення 27.11.2025 14:23  
Документи    

Підтвердження факту усунення порушення

Опис -  
Результат усунення порушень Усунуто  
Результат по кожному типу встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником: Підтверджено  
Дата створення 28.11.2025 11:29  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 31.10.2025 № 305 м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 30.10.2025 № 003100-18/13460-2025 НАКАЗУЮ: 1.Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 31.10.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 31.10.2025 № 305 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 1 UA-2025-04-30-005840-a 30.04.2025 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель; інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 31.10.2025 00:00  
Дата публікації 31.10.2025 18:36  
Дата створення 31.10.2025 18:36  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40478572  
Адреса організації Ukraine, Харків  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 57) 725-86-23
t.s.rybalka@dasu.gov.ua 

Учасники моніторингу

Назва організації ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40478572  
Адреса організації Ukraine, Харків  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 99) 663-68-36
o.m.aliabieva@dasu.gov.ua 

Учасники моніторингу

Назва організації ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40478572  
Адреса організації Ukraine, Харків  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 57) 725-86-23
t.s.rybalka@dasu.gov.ua 

Дати та терміни

Період моніторингу 31.10.2025 18:36 - 22.11.2025 00:00  
Дата публікації висновку про результати 20.11.2025 20:32 - 05.12.2025 00:00