Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 19.05.2025 13:07. Дата останього редагування моніторингу 04.06.2025 15:55

Дані автоматичних індикаторів ризиків

ID моніторингу UA-M-2025-05-19-000025  
ID bd61e820b95f488d82289699740d9b1e  

Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Моніторинг опубліковано
19.05.25
Порушення не виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю та правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів під час укладання договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення Інформація відсутня  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель -  
Дата публікації 04.06.2025 15:55  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 04 червня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем тендеру документів; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору про закупівлю вимогам тендерної документації та змісту тендерної пропозиції переможця тендеру. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського фахового коледжу будівництва, архітектури та дизайну (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-04-16-011085-a); оголошення про проведення відкритих торгів; звіт про результати проведення процедури закупівлі; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій, протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 25.04.2025 №25-04, №25-04/1 та №25-04/2; опубліковану в електронній системі закупівель інформацію щодо оскарження рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЮДІТРЕЙД» (скарга UA-2025-04-11-012532-a.c1) та прийняття Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) рішення за результатами розгляду такої скарги (рішення від 12.05.2024 №7552 -р/пк-пз); тендерну пропозицію ТОВ «КОМПАКОМ» (щодо правомірності її відхилення Замовником); тендерну пропозицію ТОВ «СИСТЕМАТИКА Україна»; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; оприлюднені ТОВ «СИСТЕМАТИКА Україна» як переможцем тендеру документи; договір про закупівлю від 03.06.2025 №03/06 та протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 30.04.2025 №30-04; опубліковані Замовником під час моніторингу інформацію та документи на запит органу державного фінансового контролю. З врахуванням розгляду Органом оскарження скарги UA-2025-04-11-012532-a.c1 та прийняття відповідного рішення за результатами її розгляду, моніторинг щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився.  
Виявлено порушення (так/ні) ПОРУШЕННЯ НЕ ВИЯВЛЕНІ  
Дата створення 04.06.2025 15:55  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 19.05.2025 №150 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Лесю ПИШНИК. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 19.05.2025 №150. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-04-11-012532-a, 11.04.2025. Дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 19.05.2025 00:00  
Дата публікації 19.05.2025 14:56  
Дата створення 19.05.2025 14:56  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40479801  
Адреса організації Ukraine, Львів  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа Західний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 32) 297-02-35
z.v.atamanchuk@dasu.gov.ua 

Учасники моніторингу

Назва організації Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40479801  
Адреса організації Ukraine, Львів  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа Західний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 32) 297-02-35
y.p.shukatka@dasu.gov.ua 

Дати та терміни

Період моніторингу 19.05.2025 14:56 - 10.06.2025 00:00  
Дата публікації висновку про результати 04.06.2025 15:55 - 10.06.2025 00:00