Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 21.04.2025 13:53. Дата останього редагування моніторингу 14.05.2025 15:38

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2025-04-21-000045  
ID 6f12b4d049a24a9c9b24c840bb88b70b  

Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
21.04.25
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання дотримання вимог Постанови № 710 встановлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям встановлено порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону та абзацу 1, 8 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання своєчасності укладання та оприлюднення договору встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови №1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом: - недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення; - оприлюднити Договір про закупівлю послуг від 17.04.2025 № 104, укладений з ТОВ «ТРАНСДОРКОМ» та всі додатки до нього в машинозчитувальному форматі, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата публікації 08.05.2025 18:20  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 08 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 в редакції станом на дату проведення торгів (далі – Постанова № 1178, Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання та оприлюднення договору; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради (далі − Замовник) UA-P-2025-04-01-010188-a; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 01.04.2025 №10; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 02.04.2025 № 11; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 03.04.2025 № 12; запитання до процедури від 01.04.2025, 04.04.2025 та роз’яснення від 03.04.2025, 07.04.2025; тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТРАНСДОРКОМ» (далі – Учасник, ТОВ «ТРАНСДОРКОМ»); вимога про усунення невідповідностей до ТОВ «ТРАНСДОРКОМ»; протокол уповноваженої особи від 11.04.2025 № 13; договір про закупівлю послуги від 17.04.2025 № 104 на суму 43979628,65 грн з ПДВ з додатками (далі – Договір); відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 24.04.2025 та 28.04.2025 в електронній системі закупівель. Моніторингом питання дотримання вимог Постанови № 710 встановлено порушення замовником чинного законодавства в частині порушення строків оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Так, пунктом 4-1 Постанови № 710 передбачено, що головні розпорядники бюджетних коштів з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів мають забезпечити, зокрема, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель. Замовником оголошення про проведення відкритих торгів UA-2025-04-01-008943-a оприлюднено 01.04.2025. Проте, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником оприлюднено 11.04.2025 на офіційному сайті Полтавської міської ради за посиланням https://www.rada-poltava.gov.ua/documents/ або на 8 робочий день, чим порушено вимоги пункту 4-1 Постанови № 710. Отже, Замовником на порушення пункту 4-1 Постанови № 710 не дотримано строків оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям встановлено порушення норм чинного законодавства. Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей, про що зазначено в абзаці 1 пункту 28 Особливостей. В абзаці 8 пункту 28 Особливостей (в редакції від 01.04.2025) зазначено, що у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Вичерпний перелік підстав щодо рішення Замовника про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язання щодо відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі наведено в пункті 47 Особливостей. Водночас, в пункті 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником зазначено: «вимоги установлені згідно з пунктом 28 та пунктом 44 Особливостей…» та наведено перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції у відповідності до пункту 44 Особливостей замість підстав про відмову учаснику в участі у відкритих торгах у відповідності до пункту 47 Особливостей. З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 23.04.2025 через електронну систему закупівель надано відповідний запит замовнику. Замовником 28.04.2025 в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує виявленого порушення. Зокрема, у своїй відповіді Замовник зазначив, що «Під час формування тендерної документації за процедурою відкритих торгів, дійсно було допущено технічну помилку, а саме: У пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей», було помилково зазначено "пункт 44 Особливостей" замість правильного посилання на пункт 47 Особливостей, який визначає вичерпний перелік підстав для відмови в участі у відкритих торгах». Отже, в порушення абзацу 8 пункту 28 Особливостей Замовником у тендерній документації не зазначено підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформацію про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Відповідно до абзацу 1 пункту 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вичерпний перелік підстав щодо відхилення тендерних пропозицій наведений в пункті 44 Особливостей. Так, в пункті 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником встановлені підстави щодо відхилення тендерної пропозиції з зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли зокрема: тендерна пропозиція викладена іншою мовою (мовами), ніж мова (мови), що передбачена тендерною документацією; переможець процедури не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону. При цьому, в редакції Особливостей, які діяли на момент проведення процедури закупівлі (01.04.2025) відсутня інформація щодо відхилення тендерної пропозиції викладеною іншою мовою (мовами), ніж мова (мови), що передбачена тендерною документацією та переможець процедури не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону. Отже, Замовником до тендерної документації на порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону включено інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством. Також, в пункті 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником не наведено підставу щодо відхилення тендерної пропозиції із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей у відповідності до норм законодавства. Тобто, в порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону Замовником не включено інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством. Крім цього, Замовником в пункті 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації встановлені підстави щодо відхилення, в яких є посилання на абзаци/пункти/статті Закону № 922 не відповідають чинному (на дату проведення закупівлі) законодавству. Так, Замовником в тендерній документації наведено, зокрема: 1) учасник процедури закупівлі: - зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим пункту 39 Особливостей; - не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом п’ятим пункту 38 Особливостей; - визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог абзацу другого пункту 36 Особливостей; 2) тендерна пропозиція: - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 Особливостей; 2) переможець процедури закупівлі: - не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей; - надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим пункту 39 Особливостей. При цьому, в редакції Особливостей, яка діяла на момент проведення процедури закупівлі (01.04.2025) визначено: 1) учасник процедури закупівлі: - зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей; - не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей; - визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей; 2) тендерна пропозиція: - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; 3) переможець процедури закупівлі: - не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей; - надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей. Враховуючи викладене, тендерна документація складена без врахування змін до Особливостей, які внесені постановами Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 № 471 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 і від 21 березня 2023 р. № 253 та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» та від 02.04.2024 № 382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178», чим порушено абзац 1 частини третьої статті 22 Закону та абзац 1 пункту 28 Особливостей. Моніторингом питання своєчасності укладання та оприлюднення договору встановлено порушення чинного законодавства, а саме: пункту 10 частини першої статті 10 Закону. Вимогами абзацу першого пункту 17 Особливостей передбачено, що «Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей». Вимогами абзацу першого статті 41 Закону передбачено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Згідно із пунктом 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Абзацом другим частини першої статті 41 Закону до договорів про закупівлю віднесені договори із закупівлі послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва. Замовник уклав з ТОВ «ТРАНСДОРКОМ» договір про закупівлю послуг від 17.04.2025 № 104, предметом якого є «Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі, тротуарів, внутрішньоквартальних житлових, прибудинкових та інших територій Полтавської міської територіальної громади» та 17.04.2025 оприлюднив його в електронній системі закупівель з невід’ємними додатками до нього (файли: «договір № 107 від 17.04.2025.pdf»). Пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за №610/34893 (далі Порядок № 1082), договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. Згідно з пунктом 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення №835), машиночитаний формат - формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктом 10 частини першої статті 10 Закону. Однак, Договір Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель та всі додатки до нього лише у форматі PDF. У межах проведення моніторингу закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, органом державного фінансового контролю 24.04.2025 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника щодо надання пояснень стосовно не оприлюднення договору та додатків до нього у машинозчитувальному форматі з огляду на вимоги Положення № 835 та вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. На зазначений запит Замовник 28.04.2025 надав пояснення, зокрема: «…Замовником було проведено моніторинг публікації договорів, на підставі чого було встановлено наступне: Державна аудиторська служба України (код ЄДРПОУ 40165856) здійснює публікацію договорів у відповідності до ч. 15 "Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі" затвердженого Наказом МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ "Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі" - Договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (код ЄДРПОУ 40478572) також здійснює публікацію договорів у форматі PDF. Тому Замовником враховуючи вище зазначене, здійснено публікацію договору у відповідності до чинного законодавства, без порушень». Проте, надана Замовником відповідь не спростовує виявленого порушення з огляду на наступне. Так, в обґрунтування своєї позиції Замовником наведено інформацію, що Державна аудиторська служба України та Північно-східний офіс Держаудитслужби здійснюють публікацію договорів у форматі PDF. В той же час, відповідь Замовника щодо зазначеного питання не ґрунтується на вимогах нормативних документів, а також, не наведено предметів закупівель щодо яких орган державного фінансового контролю зобов’язаний здійснювати публікацію укладених договорів з додатками в машинозчитувальному форматі. Отже, відповідь Замовника в частині відсутності у останнього порушень при публікації договорів лише у форматі PDF не відповідає дійсності. Як зазначалося вище, відповідно до Порядку № 1082 договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. Водночас, Законом України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» щодо забезпечення оприлюднення замовниками в електронній системі закупівель інформації про ціни на матеріальні ресурси під час закупівель послуг з поточного ремонту та робіт з будівництва (прозоре будівництво) від 19.09.2024 № 3988-IX внесені зміни до Закону № 922, зокрема, в частині оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі. Вказані зміни набули чинності з 23.10.2024. Слід відмітити, що договір про закупівлю послуг від 17.04.2025 № 104, предметом якого є «Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі, тротуарів, внутрішньоквартальних житлових, прибудинкових та інших територій Полтавської міської територіальної громади», містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси, що долучаються до договірної ціни. Отже, зазначений договір з усіма додатками повинен бути оприлюднений разом з додатками до нього у машинозчитувальному форматі. Крім цього, в пункті 9 Положення № 835 чітко зазначені формати, які використовуються для оприлюднення, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*, що не було забезпечено Замовником. Отже, Замовник на порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону не оприлюднив у машинозчитувальному форматі договір про закупівлю послуг від 17.04.2025 № 104 та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси).  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 08.05.2025 18:20  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис Замовник було додатково опубліковано договір у машиночитаному форматі DOC(X). Буде здійснене додаткове навчання щодо здійснення публічних закупівель, для підвищення кваліфікація для особи уповноваженої на здійснення публічних закупівель  
Дата редагування  
Дата створення 14.05.2025 15:37  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 21.04.2025 № 39-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 21.04.2025 № 39-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2025-04-01-008943-a, 01.04.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 21.04.2025 00:00  
Дата публікації 21.04.2025 15:34  
Дата створення 21.04.2025 15:34  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 41127020  
Адреса організації Ukraine, Полтава  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 66) 408-99-53
o.i.salo@dasu.gov.ua 

Дати та терміни

Період моніторингу 21.04.2025 15:34 - 13.05.2025 00:00  
Дата публікації висновку про результати 08.05.2025 18:20 - 23.05.2025 00:00