Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 08.05.2025 13:45. Дата останього редагування моніторингу 29.05.2025 13:20

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2025-05-08-000110  
ID 6988cfc6329847f380bbaf362211733f  

Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
08.05.25
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення абзаців першого та другого пункту 28 Особливостей, пункту 15 частини другої статті 22 та частини першої статті 25 Закону. За результатами аналізу питань відображення закупівлі у річному плані, визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду та відхилення тендерної пропозиції ТОВ "НАУКОВО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРО", розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ОФІС СІТІ ТРЕЙД", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) встановленого порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публікації 22.05.2025 11:45  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу закупівлі: 22 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 01.04.2025 №65 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерна пропозиція ТОВ "НАУКОВО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРО", ТОВ "ОФІС СІТІ ТРЕЙД", вимога про усунення невідповідностей до 16.04.2025, протокольні рішення уповноваженої особи від 17.04.2025 №83, 22.04.2025 №88, повідомлення про намір укласти договір від 22.04.2025 року, договір від 05.05.2025 №179 (далі – Договір), відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 15.05.2025 року. За результатами моніторингу встановлено, що на порушення абзацу другого пункту 28 Особливостей Замовником в тендерній документації не зазначено інформацію про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Також, на порушення абзацу першого пункту 28 Особливостей, пункту 15 частини другої статті 22 та частини першої статті 25 Закону в тендерній документації Замовником не зазначено умови надання забезпечення тендерної пропозиції, а саме – строк його дії.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 22.05.2025 11:45  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис На виконання рішення Західного офісу Держаудитслужби України від 22.05.2025 комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва» зобов'язується вживати заходи щодо дотримання вимог абзацу другого пункту 28 Особливостей, пункту 15 частини другої статті 22 та частини першої статті 25 Закону, при підготовці тендерних документацій за процедурами відкритих торгів.  
Дата редагування  
Дата створення 29.05.2025 13:20  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.05.2025 №38-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 07.05.2025 №003100-18/5618-2025 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 08.05.2025 №38-з Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2025-04-01-007330-a 01.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ігор ГАМУЛЯК  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 08.05.2025 00:00  
Дата публікації 08.05.2025 14:27  
Дата створення 08.05.2025 14:27  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40913619  
Адреса організації Ukraine, Івано-Франківськ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа Західний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 34) 255-64-75
t.v.synyshyn@dasu.gov.ua 

Учасники моніторингу

Назва організації Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40913619  
Адреса організації Ukraine, Івано-Франківськ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа Західний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 68) 759-11-52
i.b.hamuliak@dasu.gov.ua 

Дати та терміни

Період моніторингу 08.05.2025 14:27 - 30.05.2025 00:00  
Дата публікації висновку про результати 22.05.2025 11:45 - 06.06.2025 00:00