Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 02.06.2025 16:47. Дата останього редагування моніторингу 17.06.2025 13:25

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2025-06-02-000087  
ID de9501db13ff4dce834bf7011e40acaf  

Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
02.06.25
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УНИФОРМА» встановлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення виконання зобов’язань за Договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публікації 10.06.2025 15:21  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 10 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Харківського національного університету внутрішніх справ (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи Замовника від 01.04.2025 № 25/04/41/1 (далі – Тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 09.04.2025 року; тендерну пропозицію ТОВ «УНИФОРМА»; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 09.04.2025 № 25/04/09/1; повідомлення про намір укласти договір від 09.04.2025 року; договір про закупівлю товарів за державні кошти від 18.04.2025 №7153 (далі – Договір); пояснення Замовника від 06.06.2025, оприлюднене через електронну систему закупівель. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УНИФОРМА» встановлено наступне. Вимогами підпункту 5.9 пункту 5 (Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) Додатку 1 до тендерної документації встановлена необхідність надати скановані оригінали протоколів випробувань тканини темно-синього кольору (для виготовлення костюмів (сорочка, брюки) та кепі), що виготовлена у відповідності із ДСТУ ГОСТ 21790:2008 «Тканини бавовняні і змішані для одягу. Також пунктом 5 (Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) Додатку 1 до Тендерної документації передбачено, що у разі якщо учасник не є заявником проведення випробувань, отримання сертифікатів, він має надати дозвіл від такого заявника з посиланням на ідентифікатор цієї закупівлі. При цьому, учасник ТОВ «УНИФОРМА» надав протокол випробовувань (файл «5.9.ПрАТ ЧШК Протокол випробувань тканина (костюм та кепі) арт.3446.PDF»), де замовником випробовувань є ПрАТ «Черкаський шовковий комбінат». Однак, дозвіл від ПрАТ «Черкаський шовковий комбінат» з посиланням на ідентифікатор цієї закупівлі у складі тендерної пропозиції ТОВ «УНИФОРМА» відсутній, що не відповідає вимогам Тендерної документації. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби від 03.06.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації стосовно вищевикладеного. Замовник 06.06.2025 надав пояснення наступного змісту: «…учасник ТОВ «УНИФОРМА» отримано тканину для виробництва предмету закупівлі та протокол випробувань на відповідну тканину не від заявника випробувань, а від його представника ПП «Проспер». На виконання Підпункту 5.11 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: «У разі, якщо Учасник у складі своєї пропозиції подає вищезазначені документи, що видані іншій юридичній або фізичній особі, у такому випадку Учаснику необхідно надати документальне підтвердження наявності правовідносин в Учасника з такою особою (копія договору, гарантійного листа або іншого документу) стосовно отримання (придбання, використання тощо) текстильних матеріалів, що є предметом проведення таких випробувань».». Однак, надане пояснення не спростовує факт невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «УНИФОРМА» вимогам тендерної документації в якій встановлена чітка вимога надання учасником дозволу від такого заявника (у разі якщо учасник не є заявником) з посиланням на ідентифікатор цієї закупівлі не залежно від того, хто саме надав учаснику дозволи заявник випробувань, або його представник. Таким чином, Замовник на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «УНИФОРМА» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, та проколом щодо прийняття рішенням уповноваженою особою від 09.04.2025 № 25/04/09/1 визнав його переможцем торгів та уклав з ним Договір.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 10.06.2025 15:21  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу UA-M-2025-06-02-000087 від 02.06.2025 за закупівлею UA-2025-04-01-007134-a кепі темно-синього кольору, шапка темно-синього кольору, костюм (сорочка, брюки), фуфайка з короткими рукавами, термобілизна, черевики чорного кольору, черевики з високими берцями чорного кольору, погони накладні з літерою «К», нарукавний знак «Поліція», нарукавний знак «ХНУВС», 35810000-5 - Індивідуальне обмундирування за ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", а саме здійснити заходи, щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення виконання зобов’язань за Договором. Припинення виконання зобов’язань за Договором здійснити шляхом оприлюднення звіту про виконання договору відповідно до пункту 12 частини 1 статті 10 Закону (замовник оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю або його виконання сторонами, або його розірвання). Зобов’язання за договором виконано в повному обсязі.  
Дата редагування  
Дата створення 17.06.2025 13:19  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу НАКАЗ 02.06.2025 №186 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 02.06.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 02.06.2025 № 186 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 9 UA-2025-04-01-007134-a 01.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 02.06.2025 00:00  
Дата публікації 02.06.2025 18:25  
Дата створення 02.06.2025 18:25  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40478572  
Адреса організації Ukraine, Харків  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 96) 810-10-74
y.s.kononenko@dasu.gov.ua 

Учасники моніторингу

Назва організації ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40478572  
Адреса організації Ukraine, Харків  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 99) 663-68-36
o.m.aliabieva@dasu.gov.ua 

Дати та терміни

Період моніторингу 02.06.2025 18:25 - 24.06.2025 00:00  
Дата публікації висновку про результати 10.06.2025 15:21 - 25.06.2025 00:00