Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 26.05.2025 10:22. Дата останього редагування моніторингу 16.07.2025 11:56

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2025-05-26-000036  
ID 2d8128ccd4ce406da64199c1d6ae75d6  

Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Моніторинг опубліковано
26.05.25
Вирішено

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710 встановлено порушення частини 4-1 цієї постанови. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ФОП Даниленко В.О., ПП «СПЕЦСЕРВІС», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання Замовником рішення Комісії АМКУ – порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір за результатами переговорної процедури закупівель (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів), не допускати виявлені порушення в подальшому, притягнути до відповідальності винних осіб та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публікації 13.06.2025 14:15  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 12 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості) (в редакції станом на дату проведення торгів), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства, виконання Замовником рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження (далі – Комісія АМКУ). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Київська міська клінічна лікарня №12» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи протокол від 31.03.2025 (зі змінами від 02.04.2025 та від 15.04.2025), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції фізичної особи - підприємця Даниленко Віталій Олександрович (далі – ФОП Даниленко В.О.), приватного підприємства «СПЕЦСЕРВІС» (далі – ПП «СПЕЦСЕРВІС»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.04.2025, від 24.04.2025, від 13.05.2025 та від 20.05.2025, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 20.05.2025, договір про виконання робіт від 29.05.2025 № 330 на суму 61 744 258, 00 грн з ПДВ (далі – Договір № 330), рішення Комісії АМКУ від 07.05.2025 № 7321-р/пк-пз, пояснення та документи Замовника надані 29.05.2025 та 06.06.2025 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався. За результатами аналізу питання відповідності виконання вимог Постанови № 710 встановлено наступне. Пунктом 4-1 Постанови № 710 встановлено, що головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Пунктом 5 Постанови № 710 передбачено, що Державна аудиторська служба має забезпечити перевірку дотримання вимог цієї постанови під час здійснення державного фінансового контролю. Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщених на сайті Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) Замовник є розпорядником бюджетних коштів). Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі, Держаудитслужбою, через електронну систему закупівель, 28.05.2025 направлено Замовнику запит про надання пояснень, а саме надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду від 28.05.2025, отримано відповідь від 29.05.2025, в якій Замовник надав «Посилання на власну сторінку веб-сайту https://kmkl12.kyiv.ua/publikinformation». Однак, при дослідженні зазначеного в поясненні посилання (https://kmkl12.kyiv.ua/publikinformation) (далі – веб-сайт), яке є власним веб-сайтом Замовника встановлено, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на веб-сайті не оприлюднено. Отже, це свідчить про недотримання Замовником вимог пункту 4-1 Постанови № 710, в якому чітко зазначено, що зобов’язує головних розпорядників бюджетних коштів (та інших визначених суб'єктів) забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника). Таке оприлюднення має бути здійснене протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір за результатами переговорної процедури закупівель.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 13.06.2025 14:15  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 12» (КНП «КМКЛ № 12» ВО КМР (КМДА)) надає наступні підтвердження, щодо усунення порушень в рамках проведення моніторингу UA-M-2025-05-26-000036 по тендеру, ідентифікатора UA-2025-03-31-010993-a: - Копія наказу про проведення роз'яснювальної роботи - Посилання на власний веб-сайті про оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі : https://kmkl12.kyiv.ua/publikinformation.  
Дата редагування  
Дата створення 20.06.2025 13:52  
Документи    

Підтвердження факту усунення порушення

Опис Усунуто  
Результат усунення порушень Усунуто  
Результат по кожному типу встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником: Підтверджено  
Дата створення 16.07.2025 11:55  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 23.05.2025 № 151 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 29 UA-2025-03-31-010993-a 31.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 23.05.2025 00:00  
Дата публікації 26.05.2025 11:38  
Дата створення 26.05.2025 11:38  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40165856  
Адреса організації Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) 
+38 (0 44) 425-51-73
y.s.sylcheva@dasu.gov.ua 

Учасники моніторингу

Назва організації ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40165856  
Адреса організації Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) 
+38 (0 44) 425-51-73
o.o.mishchenko@dasu.gov.ua 

Дати та терміни

Період моніторингу 26.05.2025 11:38 - 17.06.2025 00:00  
Дата публікації висновку про результати 13.06.2025 14:15 - 28.06.2025 00:00