Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 05.05.2025 10:27. Дата останього редагування моніторингу 10.06.2025 11:22

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2025-05-05-000021  
ID 3097bf693983481ea705cc843f971fd0  

Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Моніторинг опубліковано
05.05.25
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).  
Дата публікації 22.05.2025 10:32  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 22 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 12.03.2025 (далі – Особливості), відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 28.03.2025, зі змінами від 10.04.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 17.04.2025, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Суми-Сервіс-Буд» (далі – ТОВ «Суми-Сервіс-Буд», учасник), протокол/повідомлення продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, вимогу про усунення невідповідностей до 30.04.2025, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 30.04.2025, повідомлення про намір укласти договір від 30.04.2025, договір від 06.05.2025 № 8/25, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 08.05.2025 та від 14.05.2025. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що тендерна документація Замовника містить Додаток 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація (технічне завдання) до предмета закупівлі» (далі – Додаток 3), який в свою чергу містить завантажені в окремих файлах Технічне завдання по об’єкту: «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території СПШ № 30 «Унікум» СМР за адресою: м. Суми, вул. Новоміської сотні, 7» (файл «Технічне завдання СПШ №30 нова редакція.docx») та Підсумкову відомість ресурсів (файл «ПВР СПШ №30 нова редакція.xls»). У пункті 5 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)» до тендерної документації на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника Технічному завданню по об’єкту «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території СПШ № 30 «Унікум» СМР за адресою: м.Суми, вул. Новоміської сотні, 7», учасник у складі тендерної пропозиції має надати, зокрема, розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірна ціна), який включає в себе договірну ціну, локальні кошториси до договірної ціни (або на будівельні роботи) та відомості ресурсів до локальних кошторисів/підсумкові відомості ресурсів до локальних кошторисів. Разом з тим, у підсумкових відомостях ресурсів до локальних кошторисів, наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «Суми-Сервіс-Буд» (файли «8 кошторис ч. 1.pdf» та «8.1.кошторис ч.2.pdf») відсутні матеріали (Цвяхи будівельні з плоскою головкою 3х70; Каболка; Фарба земляна густотерта олійна, мумія, сурик залізний, МА-015; Фарба олійна густотерта для зовнішніх робіт МА-015 блакитна 424, темно-сіра; Лак кам'яновугільний, марка Г; Масло дизельне моторне М-10ДМ; Масло індустрійне И-20А; Дріт латунний, діаметр 1,5 мм; Дріт зварювальний легований, діаметр 4 мм; Дріт сталевий низьковуглецевий різного призначення оцинкований, діаметр 1,6 мм; Електроди, діаметр 4 мм, марка Э50А; Електроди, діаметр 5 мм, марка Э42А; Цвяхи будівельні 3,0х80 мм; Труби сталеві зварні водогазопровідні з різьбою, чорні звичайні неоцинковані, діаметр умовного проходу 80 мм, товщина стінки 4 мм; Щебінь із природного каменю для будівельних робіт, фракція 40-70 мм, марка М400; Пісок природний, збагачений; Пісок природний, рядовий; Муфта, діаметр 50 мм; Муфта, діаметр 63 мм; Перехід, діаметр 50х32 мм; Перехід, діаметр 63х50 мм; Трійник прямий, діаметр 50 мм; Трійник прямий, діаметр 63 мм; Кутник прямий, діаметр 50 мм; Кутник прямий, діаметр 63 мм та ін.), передбачені Замовником, зокрема, в пунктах 169, 170, 189, 190, 205, 206, 208, 209, 215-219, 221-223, 227-230, 232-233, 236, 240-242, 250, 253, 256-263, 265, 305, 306, 334, 346, 351-353, 355, 369-373, 389, 395-397, 411, 420, 423, 447, 448, 452, 453, 460, 604, 605, 609, 677, 699-701, 725, 728, 729, 741, 742, 744, 747-749, 753, 791-793, 795, 829, 853-856, 859-866, 872-875, 877-878, 885-886, 919, 942, 943, 949, 961, 962, 988-991, 993-999, 1003-1006, 1033-1038 Підсумкової відомості ресурсів (файл «ПВР СПШ №30 нова редакція.xls»). У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області (далі – Управління) 09.05.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника щодо надання пояснень. На зазначений запит Управління Замовник 14.05.2025 надав пояснення, в якому зазначив, зокрема, що «згідно з пунктом 5.1 Розділу V Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова), договірна ціна учасника формується на підставі реальної потреби в матеріально-технічних ресурсах, необхідних для виконання проєктних рішень, а пункт 5.12 цієї Настанови дозволяє заміну ресурсів або їх вилучення, якщо це не змінює технології виконання робіт або показників кошторисних норм». Слід зазначити, що пунктом 5.1 Настанови, визначено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. При цьому, пунктом 5.12 Настанови визначено, що якщо внаслідок об’єктивних причин виникає необхідність заміни будь-яких матеріальних ресурсів, передбачених кошторисними нормами України на інші матеріальні ресурси, і при такій заміні матеріальних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм (крім витрати змінених матеріальних ресурсів) не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими матеріальними ресурсами. Однак, слід зазначити, що учасником ТОВ «Суми-Сервіс-Буд» не замінено, а виключено 109 найменувань матеріальних ресурсів, передбачених Підсумковою відомістю ресурсів, наданою Замовником до тендерної документації на виконання вимог пункту 5.1 Настанови. Крім того, у поясненнях Замовника, оприлюднених 14.05.2025 в електронній системі закупівель, відсутня інформація щодо заміни вищезазначених матеріалів на інші матеріальні ресурси та не підтверджено, що технологія виконання робіт не була змінена. Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. При цьому, відсутність матеріалів, передбачених Підсумковою відомістю ресурсів, відповідно до Додатку 3 до тендерної документації, стосується випадків відсутності інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, а отже, не є невідповідностями, які можуть бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Таким чином, Замовник на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Суми-Сервіс-Буд», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, визначив його переможцем торгів та уклав з ним договір від 06.05.2025 № 8/25.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 22.05.2025 10:32  
Документи    

Інформація щодо оскарження у суді

Опис Управлінням капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради 05.06.2025 року подано позовну заяву до Сумського окружного адміністративного суду про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі.  
Законодавство Закон України "Про публічні закупівлі" Стаття закону: 8.10 Версія законодавства: 2020-04-19  
Дата публікації 06.06.2025 08:13  
Дата створення 06.06.2025 08:13  
Дата відкриття провадження 09.06.2025  
Номер відкриття провадження 2-а/480/5618/25  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис ЗАПЕРЕЧЕННЯ на висновок Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 22 травня 2025 року стосовно процедури закупівлі UA-2025-03-31-010251-a Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради (далі – Замовник) ознайомилось із Висновком (далі – Висновок) від 22 травня 2025 року Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області (далі – ДАСУ) стосовно проведеної Замовником державної процедури закупівлі UA-2025-03-31-010251-a (далі – Закупівля). Висловлюємо категоричну незгоду з опублікованим Висновком, вважаємо його таким, що містить необґрунтовану інформацію та порушує права нашої організації як Замовника зважаючи на наступне. Щодо оцінки відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Суми-Сервіс-Буд» вимогам тендерної документації Закупівлі. ДАСУ стверджує, що тендерна пропозиція ТОВ «Суми-Сервіс-Буд» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. За результатами моніторингу процедури закупівлі виявлено, що у підсумкових відомостях ресурсів до локальних кошторисів, наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «Суми-Сервіс-Буд» (файли «8 кошторис ч. 1.pdf» та «8.1.кошторис ч.2.pdf») відсутні деякі матеріали, передбачені Підсумковою відомістю ресурсів, наданої Замовником у складі тендерної документації, зокрема, в пунктах х 169, 170, 189, 190, 205, 206, 208, 209, 215-219, 221-223, 227-230, 232-233, 236, 240-242, 250, 253, 256-263, 265, 305, 306, 334, 346, 351-353, 355, 369-373, 389, 395-397, 411, 420, 423, 447, 448, 452, 453, 460, 604, 605, 609, 677, 699-701, 725, 728, 729, 741, 742, 744, 747-749, 753, 791-793, 795, 829, 853-856, 859-866, 872-875, 877-878, 885-886, 919, 942, 943, 949, 961, 962, 988-991, 993-999, 1003-1006, 1033-1038 (Цвяхи будівельні з плоскою головкою 3х70; Каболка; Фарба земляна густотерта олійна, мумія, сурик залізний, МА-015; Фарба олійна густотерта для зовнішніх робіт МА-015 блакитна 424, темно-сіра; Лак кам'яновугільний, марка Г; Масло дизельне моторне М-10ДМ; Масло індустрійне И-20А; Дріт латунний, діаметр 1,5 мм; Дріт зварювальний легований, діаметр 4 мм; Дріт сталевий низьковуглецевий різного призначення оцинкований, діаметр 1,6 мм; Електроди, діаметр 4 мм, марка Э50А; Електроди, діаметр 5 мм, марка Э42А; Цвяхи будівельні 3,0х80 мм; Труби сталеві зварні водогазопровідні з різьбою, чорні звичайні неоцинковані, діаметр умовного проходу 80 мм, товщина стінки 4 мм; Щебінь із природного каменю для будівельних робіт, фракція 40-70 мм, марка М400; Пісок природний, збагачений; Пісок природний, рядовий; Муфта, діаметр 50 мм; Муфта, діаметр 63 мм; Перехід, діаметр 50х32 мм; Перехід, діаметр 63х50 мм; Трійник прямий, діаметр 50 мм; Трійник прямий, діаметр 63 мм; Кутник прямий, діаметр 50 мм; Кутник прямий, діаметр 63 мм та ін.) З вказаними висновками Замовник не погоджується, з огляду на наступне. Згідно з Додатком №1 до тендерної документації Учасник має гарантувати виконання робіт відповідно до Технічного завдання та надати розрахунок договірної ціни, сформований згідно з вимогами Розділу 2 Додатку №3. Додатком №3 до тендерної документації (п. 1.3) визначено, що роботи повинні виконуватись у чіткій відповідності до кількості та обсягів робіт, відповідати видам робіт та одиницям їх виміру, що визначені замовником у Технічному завданні (Розділ 3) цього Додатку. Тобто Учасник має підтвердити відповідність своєї тендерної пропозиції саме Технічному завданню по об’єкту, викладеному в Розділі 3 Додатку № 3 до тендерної документації, а не Підсумковій відомість ресурсів (Розділ 4 Додатку № 3 до тендерної документації). Жодною нормою тендерної документації не встановлено зобов’язання Учасника повністю відтворювати ресурсну частину (ПВР) Замовника. Відсутність окремих матеріалів у кошторисі не є підставою для дискваліфікації учасника, оскільки вони можуть бути замінені рівноцінними аналогами або внесені до фінальної договірної документації. Закон «Про публічні закупівлі» не містить прямої вимоги щодо жорсткого дотримання первинної кошторисної документації без права її уточнення. Пункт 5.12. розділу V «Визначення вартості об`єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Настанови з визначення вартості будівництва (Кошторисні норми України), затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 року № 281, зазначає, що якщо внаслідок об`єктивних причин виникає необхідність заміни будь-яких матеріальних ресурсів, передбачених кошторисними нормами України на інші матеріальні ресурси, і при такій заміні матеріальних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими матеріальними ресурсами. Розрахунок вартості будівництва, що визначається на стадії проектування у складі інвесторської кошторисної документації базується на основі типових рішень та нормативних базах даних, зокрема це ресурсні елементні кошториси (РЕК) або ресурсні кошторисні норми (РКН), каталоги будівельних машин, механізмів, матеріалів, виробів тощо. Типова нормативна база автоматично включає до підсумкової відомості ресурсів Замовника багато матеріалів, машин та механізмів, які фактично можуть бути застарілими або такими, які вже не використовуються в практиці або є економічно недоцільними. У випадку з протирадіаційними укриттями їх використання є не лише неефективним, а й протиправним, оскільки: - не відповідає сучасним будівельним нормам та стандартам. Відповідно до ДБН В.2.2-5:2021, матеріали мають відповідати вимогам міцності, довговічності та радіаційного захисту; - протирічить пожежним нормам. Використання застарілих ресурсів може створювати загрозу життю та здоров’ю людей (ДБН В.1.1-7:2016); - не враховує санітарні вимоги. Відповідно до ДСП 173-96 та ДБН В.2.2-3:2018, використання матеріалів із токсичними чи радіаційно небезпечними компонентами заборонено. У складі Тендерної документації міститься підсумкова відомість ресурсів, до якої включено ряд матеріалів застарілого типу, які в сучасних умовах не є доцільними для фактичного застосування. Прикладом такого ресурсу є: «вапно будівельне негашене грудкове, сорт 1», цей матеріал використовують як зв’язуючий компонент для приготування сухих бетонних сумішей та приготування будівельних розчинів. Учасник процедури закупівлі не планує виготовляти будівельні розчини, а закуповує їх у постачальників, тому в нього немає потреби в використанні «вапна будівельного негашеного грудкового, сорт 1». У зв’язку з цим використання негашеного вапна є зайвим, економічно неефективним та технологічно недоцільним. Разом з тим, на стадії проектування у складі інвесторської кошторисної документації програмне забезпечення АВК-5 або аналог не враховує специфіку конкретного об’єкта будівництва, що призводить до автоматичного включення несумісних матеріалів у розрахунки. Учасником виключено ряд інших матеріальних ресурсів, які застосовуються виключно для обслуговування певних видів будівельних машин і механізмів, що не використовуються учасником. Так у складі інвесторської кошторисної документації передбачено використання традиційних машин, механізмів та матеріальних ресурсів на основі типових рішень. Водночас Учасник використовує сучасне високотехнологічне обладнання, машини та механізми, які відповідають актуальним вимогам чинного законодавства та дозволяють значно оптимізувати виробничі процеси. Зокрема, це забезпечує можливість зменшення потреби в окремих матеріальних ресурсах або повну відмову від їх використання. Зазначені ресурси передбачені інвесторською кошторисною документацією, однак не є доцільними або технічно сумісними з новітніми технологічними рішеннями, які застосовує Учасник. Таким чином, використання сучасного обладнання сприяє ефективнішому та раціональнішому виконанню робіт без порушення вимог проєктної документації та вони не впливають на технологію виконання робіт. Замість традиційного газового різання, яке потребує використання ацетилену, Учасник використовує сучасну плазмову різку (Tesla Weld CUT60), яка його не потребує. Замість старих типів зварювальних апаратів Учасник використовує сучасні апарати, які не потребують гасу для технічних цілей (КТ-1, КТ-2). Сучасне зварювальне обладнання не потребує використання азбестових матеріалів (які раніше використовувалися для термозахисту). Крім того, азбест виключений як шкідливий та такий, що заборонений через шкоду для здоров’я. Згідно частини 3 статті 28 Закону України №4142 «Про систему громадського здоров'я», у технологічних процесах та під час здійснення будівельно-монтажних робіт на будь-яких об’єктах забороняється виробництво і використання азбесту незалежно від виду, а також азбестовмісних виробів і матеріалів. Заходи безпеки і захисту від шкідливого впливу азбесту та азбестовмісних виробів і матеріалів визначаються державними медико-санітарними правилами. Заборона азбесту в Україні також є частиною зобов'язань країни перед Європейським Союзом у межах Угоди про асоціацію. Відсутність зазначених матеріалів жодним чином не впливає на технологію виконання робіт, на будівництво та не знижує якість або безпеку виконуваних робіт. Пунктом 5.9 Настанови № 281 передбачено, що у випадку, якщо внаслідок об’єктивних причин (зокрема, ускладнені умови виконання робіт, обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні роботи виконуються без застосування передбачених нормами машин і механізмів, або із застосуванням наявних у підрядника альтернативних технічних засобів, вартість робіт визначається з урахуванням змінених умов. При цьому, якщо технологія виконання робіт і показники норм не змінюються, вартість таких робіт допускається визначати за тими ж самими КНУ РЕКН — із заміненими технічними ресурсами. Тобто, пункти 5.9 і 5.12 Настанови № 281 прямо передбачають можливість адаптації як технічних, так і матеріальних ресурсів відповідно до фактичних умов та забезпечення, без зміни нормативної вартості. Крім того, не застосування передбачених ПВР будівельних машин або механізмів, або використання наявної у підрядника техніки, об'єктивно тягне за собою і невикористання матеріалів, які призначені виключно для обслуговування, експлуатації або роботи такої техніки. Більш того, у тендерній документації не встановлено обов’язковості повного відображення всіх ресурсів у локальних кошторисах учасника. Учасник зобов’язаний виконати всі роботи відповідно до Технічного завдання, а не сліпо копіювати підсумкову відомість ресурсів. Зазначені у Висновку матеріальні ресурси не є доцільними для фактичного застосування та/або використовуються виключно для обслуговування або експлуатації окремих видів машин та механізмів, які не застосовуються Учасником у зв’язку з використанням, зокрема власної наявної техніки. У зв’язку з цим використання зазначених у висновку ДАСУ матеріальних ресурсів є зайвим, економічно неефективним та технологічно недоцільним. Таким чином, їх вилучення з договірної ціни є обґрунтованим, а загальна технологія виконання робіт, їх якість та обсяг залишаються незмінними. Учасник не враховував в розрахунок ціни пропозиції вартість саме допоміжних матеріальних ресурсів, так як вони не впливають на технологію виконання робіт. Отже, враховуючи викладене, відсутність у кошторисах учасника окремих матеріалів, зазначених у підсумковій відомості ресурсів замовника, не є підставою для відхилення його пропозиції, оскільки пропозиція учасника забезпечує виконання всіх передбачених обсягів робіт згідно з Технічним завданням, а Договірна ціна є економічно обґрунтованою і покриває всі витрати, необхідні для виконання робіт. У випадку, що розглядається, учасником процедури закупівлі було обґрунтовано виключено ряд матеріальних ресурсів, які: - є застарілими або не використовуються у сучасних технологіях; - призначені виключно для обслуговування певного типу техніки, яка не залучається Учасником; - дублюють готову продукцію, яку Учасник закуповує у сертифікованих постачальників. Жодне з вказаних вилучень не змінило технології виконання робіт і не вплинуло на: - якість виконання; - обсяг будівництва; - функціональні властивості майбутнього об’єкта. Більше того, зазначені вилучення забезпечили економію бюджетних коштів та відповідають принципу раціонального використання державних ресурсів, передбаченому частиною 1 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі».  
Дата редагування  
Дата створення 28.05.2025 17:17  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 05.05.2025 №45-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Ігор КОРОТКИЙ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 05.05.2025 №45-З Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2025-03-31-010251-a 31.03.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 05.05.2025 00:00  
Дата публікації 05.05.2025 12:35  
Дата створення 05.05.2025 12:35  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 41127036  
Адреса організації Ukraine, Суми  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 54) 222-46-18
k.m.semenova@dasu.gov.ua 

Дати та терміни

Період моніторингу 05.05.2025 12:35 - 27.05.2025 00:00  
Дата публікації висновку про результати 22.05.2025 10:32 - 06.06.2025 00:00