Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 28.04.2025 14:17. Дата останього редагування моніторингу 05.05.2025 14:38

Дані автоматичних індикаторів ризиків

ID моніторингу UA-M-2025-04-28-000037  
ID ce0e163a3b604c879c109dbb7b47d9ee  

Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
28.04.25
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог пунктів 8, 19 частини другої статті 22 Закону, пункту 28 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТзОВ «TV-4» встановлено порушення вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам законодавства, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пунктів 8, 19 частини другої статті 22 Закону, пункту 28 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата публікації 02.05.2025 11:49  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 02 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Підприємство матеріально-технічного забезпечення» Тернопільської міської ради (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 26.03.2025 №10, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «TV-4» (далі – ТОВ «TV-4»), протокол щодо прийнятого рішення уповноваженою особою від 10.04.2025 №12, повідомлення про намір укласти договір від 10.04.2025, договір про надання послуг №14 від 17.04.2025, додаткову угоду №1 від 30.04.2025, звіт про виконання договору, пояснення Замовника (із долученими документами) від 30.04.2025 та 02.05.2025 отримані через електронну систему закупівель. Відповідно до пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Аналізом тендерної документації встановлено, що її складено з порушенням законодавства, а саме : - на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 22 Закону проект договору про закупівлю не містить порядку змін його умов; - на порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону тендерна документація не містить опис та прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій; - на порушення вимог пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація не містить, оформленого як окремі додатки, переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Згідно додатку 2 тендерної документації Замовником зазначено: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів». Аналізом пропозиції ТзОВ «TV-4» не виявлено, що переможцем закупівлі відповідно до умов додатку 2 тендерної документації подано документи. Під час проведення моніторингу, 29.04.2025 Замовнику було надано запит про надання пояснення (інформації) з даного питання. Замовник у відповіді від 30.04.2025 вказав: «…У зв’язку з неможливістю усунення технічної помилки, допущеної під час проведення закупівлі, а саме — відсутністю в електронній системі документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 3, 5, 6, 12 пункту 47 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), сторони дійшли взаємної згоди про розірвання договору з 30.04.2025. На підтвердження зазначеного, 30.04.2025 року в електронній системі закупівель (майданчик «Е-Тендер») було оприлюднено додаткову угоду про розірвання договору». Виходячи з наведеного вище, на порушення підпункту 3 пункту 44 Особливостей №1178 Замовником не відхилено пропозицію ТзОВ «TV-4» у зв’язку із тим, що переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 3, 6, 12 пункту 47 Особливостей №1178. Під час моніторингу замовником оприлюднено додаткову угоду №1 від 30.04.2025 до договору №14 від 17.04.2025, згідно пункту 1 якої сторони дійшли взаємної згоди цією додатковою угодою розірвати дію договору з 30.04.2025. Окрім цього, у інформації від 02.05.2025 Замовник вказав: «Повідомляємо, що в ході оприлюднення інформації за договором № 14 від 17 квітня 2025 року у системі Prozorro була технічно помилково зазначена сума оплати договору. Оплата за вказаним договором фактично не здійснювалася...».  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 02.05.2025 11:49  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис Повідомлення Держаудитслужбі про виконання зобов’язання згідно з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-03-31-006212-a Порушення, виявлені під час моніторингу, а саме — порушення вимог п.8, п.19 ч.2 ст.22 Закону, п.28, п.п.3 п.44 Особливостей № 1178, визнаються обґрунтованими. З метою усунення порушень, 30 квітня 2025 року сторонами було укладено Додаткову угоду № 1 до Договору про закупівлю № 14 від 17 квітня 2025 року, якою передбачено розірвання зазначеного договору. Оплата за договором не здійснювалася. Щодо недопущення у подальшому порушень вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 (зі змінами), відповідно до наказу керівника установи уповноваженій особі доручено пройти додаткове вивчення положень чинного законодавства у сфері публічних закупівель та взяти участь у відповідних навчальних вебінарах.  
Дата редагування  
Дата створення 05.05.2025 11:38  
Документи    

Підтвердження факту усунення порушення

Опис порушення усунуто  
Результат усунення порушень Усунуто  
Результат по кожному типу встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником: Підтверджено  
Дата створення 05.05.2025 14:35  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 28.04.2025 № 40-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 28.04.2025 №40-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 1. UA-2025-03-31-006212-a від 31.03.2025 - дані автоматичних індикаторів ризиків.  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 28.04.2025 00:00  
Дата публікації 28.04.2025 14:29  
Дата створення 28.04.2025 14:29  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40913637  
Адреса організації Ukraine, Тернопіль  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа Західний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 98) 930-83-94
a.y.matychak@dasu.gov.ua 

Дати та терміни

Період моніторингу 28.04.2025 14:29 - 20.05.2025 00:00  
Дата публікації висновку про результати 02.05.2025 11:49 - 17.05.2025 00:00