Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 15.05.2025 12:22. Дата останього редагування моніторингу 30.05.2025 11:57

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2025-05-15-000006  
ID d9383e3b6d1d4d4283b5e16218df7a79  

Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
15.05.25
Порушення не виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації вимогам законодавства (лоти 1 та 2), наявність підстав для відхилення тендерної пропозиції ФОП «ЗІНЧУК МИКОЛА СТЕПАНОВИЧ» (лот 2); надання документів переможцем з урахуванням Особливостей (лот 1); своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (лот 1), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції (лот 1); своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не установлено.  
Тип виявленого порушення Інформація відсутня  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель -  
Дата публікації 30.05.2025 11:57  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 30 травня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 12.03.2025, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Відокремлений підрозділ «Хмельницька атомна електрична станція» акціонерного товариства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію зі змінами, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 31 березня 2025 року №57; тендерну пропозицію приватного підприємства «Славутський бетонно-розчинний завод» (далі - ПП «Славутський бетонно-розчинний завод») (лот 1); тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця «ЗІНЧУК МИКОЛА СТЕПАНОВИЧ» (далі - ФОП «ЗІНЧУК МИКОЛА СТЕПАНОВИЧ») (лот 2); протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця та про намір укласти договір з ПП «Славутський бетонно-розчинний завод» від 25.04.2025 №104 (лот 1); протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця та про намір укласти договір з ФОП «ЗІНЧУК МИКОЛА СТЕПАНОВИЧ» від 25.04.2025 № 105 (лот 2); протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції ФОП «ЗІНЧУК МИКОЛА СТЕПАНОВИЧ» від 02.05.2025 № 121 (лот 2); інформація про відміну торгів (лот 2); повідомлення про намір укласти договір від 25.04.2025 року (лот 1); договір про закупівлю від 09.05.2025 року №53-124-01-25-25898 (лот 1); пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 16 та 26 травня 2025 року.  
Виявлено порушення (так/ні) ПОРУШЕННЯ НЕ ВИЯВЛЕНІ  
Дата створення 30.05.2025 11:57  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 15.05.2025 №33-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 07.05.2025 №003100-18/5618-2025, почати моніторинг процедур закупівель/ закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о.начальника Іванна ЙОЛИЧ Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 15.05.2025 № 33-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2025-03-31-006214-a 31.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 15.05.2025 00:00  
Дата публікації 15.05.2025 12:38  
Дата створення 15.05.2025 12:38  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40922492  
Адреса організації Ukraine, Ужгород  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа Західний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 95) 948-00-53
v.yu.vatrala@dasu.gov.ua 

Учасники моніторингу

Назва організації Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40922492  
Адреса організації Ukraine, Ужгород  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа Західний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 95) 323-16-91
o.m.mohish@dasu.gov.ua 

Дати та терміни

Період моніторингу 15.05.2025 12:38 - 06.06.2025 00:00  
Дата публікації висновку про результати 30.05.2025 11:57 - 05.06.2025 00:00