| Опис |
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації вимогам законодавства (лоти 1 та 2), наявність підстав для відхилення тендерної пропозиції ФОП «ЗІНЧУК МИКОЛА СТЕПАНОВИЧ» (лот 2); надання документів переможцем з урахуванням Особливостей (лот 1); своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (лот 1), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції (лот 1); своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не установлено. |
|
| Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі |
Дата закінчення моніторингу: 30 травня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 12.03.2025, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Відокремлений підрозділ «Хмельницька атомна електрична станція» акціонерного товариства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію зі змінами, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 31 березня 2025 року №57; тендерну пропозицію приватного підприємства «Славутський бетонно-розчинний завод» (далі - ПП «Славутський бетонно-розчинний завод») (лот 1); тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця «ЗІНЧУК МИКОЛА СТЕПАНОВИЧ» (далі - ФОП «ЗІНЧУК МИКОЛА СТЕПАНОВИЧ») (лот 2); протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця та про намір укласти договір з ПП «Славутський бетонно-розчинний завод» від 25.04.2025 №104 (лот 1); протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця та про намір укласти договір з ФОП «ЗІНЧУК МИКОЛА СТЕПАНОВИЧ» від 25.04.2025 № 105 (лот 2); протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції ФОП «ЗІНЧУК МИКОЛА СТЕПАНОВИЧ» від 02.05.2025 № 121 (лот 2); інформація про відміну торгів (лот 2); повідомлення про намір укласти договір від 25.04.2025 року (лот 1); договір про закупівлю від 09.05.2025 року №53-124-01-25-25898 (лот 1); пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 16 та 26 травня 2025 року. |
|