Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 07.05.2025 10:59. Дата останього редагування моніторингу 28.05.2025 18:51

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2025-05-07-000051  
ID de67e883748e4050b0185327fd7f2b45  

Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
07.05.25
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.  
Тип виявленого порушення встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публікації 22.05.2025 17:15  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 22 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 07.04.2025 № 36 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «ВІДІ ЮНІКОМЕРС», вимогу про усунення невідповідностей до 16:21 год. 17.04.2025, протокол (рішення) уповноваженої особи від 18.04.2025 № 47, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 18.04.2025, договір про закупівлю товарів оборонного призначення від 25.04.2025 № 139 (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 25.04.2025, пояснення та документи Замовника оприлюднені в електронній системі закупівель 14.05.2025 на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне. Відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. У ході розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВІДІ ЮНІКОМЕРС» Замовником в електронній системі закупівель розміщено повідомлення з вимогою усунення невідповідностей до 16:21 год. 17.04.2025, зокрема: «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, щодо якої (яких) виявлені невідповідності, а саме: Учасником надається в електронному (сканкопії оригіналів документів та /або копії завірені належним чином) вигляді в складі своєї пропозиції наступна інформація: Додаток 6 до тендерної документації, пункт 1. Документи, які надаються ПЕРЕМОЖЦЕМ (юридичною особою): підпункт 1.1. Керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку (підпункт 6 пункту 47 Особливостей №1178). (не надано Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі». Додаток 6 до тендерної документації має назву «Перелік документів та/або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі» та стосується учасника, визначеного Замовником переможцем торгів. Таким чином, Замовником порушено вимогу абзацу першого пункту 43 Особливостей в частині оприлюднення вимоги усунення невідповідностей тендерної пропозиції учасника вимогам додатку 6 до тендерної документації, оскільки надання зазначеного у вимозі повного витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» не вимагалося Замовником від учасника процедури закупівлі, а стосувалася переможця торгів.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 22.05.2025 17:15  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис Повідомляємо Вас, щодо Висновку від 22.05.2025 року про результати моніторингу процедури закупівлі «Автомобіль спеціалізованого призначення служби безпеки дорожнього руху (СБДР), 34110000-1 - Легкові автомобілі за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника», очікуваною вартістю 1 076 000,00 UAH, 1штука (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: № UA-2025-03-29-002485-a), а саме: - Замовником було порушено вимогу абзацу першого пункту 43 Особливостей в частині оприлюднення вимоги щодо усунення невідповідностей тендерної пропозиції учасника вимогам додатку 6 до тендерної документації, оскільки надання зазначеного у вимозі повного витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» не вимагалося Замовником від учасника процедури закупівлі, а стосувалася переможця торгів. Таким чином, ретельно вивчивши висновок про наявність порушення законодавства у сфері державних закупівель (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) та зобов’язання здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) з урахуванням позиції викладеною у постанові Верховного Суду від 04 травня 2023 року по справі № 160/5890/22 щодо спонукання Замовника самостійно визначити на підставі невизначених норм, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень, Замовником прийнято до уваги зауваження від Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області та здійснено заходи щодо недопущення їх у подальшому, а саме: - проведено роз’яснювальні заходи, заняття для посадових та відповідальних осіб військової частини Т0500, які мають відношення до організації та проведення державних закупівель щодо розуміння аспектів участі та контролю в закупівлях відповідно до законодавства та підзаконних актів у сфері публічних та оборонних закупівель, підготовки та подання інформації, експертних, нормативних, технічних та інших документів для оприлюднення в електронній системі закупівель тощо; - у зв’язку з виявленими порушеннями у сфері виконання обов’язків уповноваженої особи з державних закупівель, що були зафіксовані за результатами моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-03-29-002485-a від 22.05.2025 року, згідно з пунктом 6 статті 68 Дисциплінарного статуту Збройних Сил України, за клопотанням начальника відділення державних закупівель, командир ремонтно-технічної роти батальйону забезпечення оголосив військовослужбовцю усне зауваження, яке було занесене до службової картки згідно з установленим порядком; - заплановано навчання уповноваженої особи Замовника на навчальному проєкті «Проєкт 100» підготовки уповноважених осіб військових частин в період з вересня 2025 по листопад 2025 року, що реалізується за підтримки Офісу з підтримки змін Міністерства оборони України. Вжиті заходи мають на меті недопущення аналогічних помилок у майбутньому, підвищення рівня службової дисципліни та відповідальності. Інформація та/або документи, що свідчать про вжиття заходів: 1. Лист-запит на навчання уповноважених осіб (Вих. №1381 від 26.05.2025 р.. 2. Копія службової картки. *Примітка: З міркувань безпеки в Додатках та документах буде прихована чутлива інформація, що не підлягає розголошенню згідно чинного законодавства України в умовах правового режиму воєнного стану.  
Дата редагування  
Дата створення 28.05.2025 18:46  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 05.05.2025 № 28-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Олександр ЗАКУРІН Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2025-03-29-002485-a 29.03.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 05.05.2025 00:00  
Дата публікації 07.05.2025 12:16  
Дата створення 07.05.2025 12:16  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40919597  
Адреса організації Ukraine, Чернігів  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа Північний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 46) 267-72-67
i.m.boiko@dasu.gov.ua 

Учасники моніторингу

Назва організації Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40919597  
Адреса організації Ukraine, Чернігів  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа Північний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 46) 267-72-67
i.v.zhukova@dasu.gov.ua 

Дати та терміни

Період моніторингу 07.05.2025 12:16 - 29.05.2025 00:00  
Дата публікації висновку про результати 22.05.2025 17:15 - 06.06.2025 00:00