| Опис |
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо ТД, внесення змін до ТД, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено. |
|
| Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі |
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 29 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо ТД, внесення змін до ТД, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Ренійської філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація Ренійського морського порту) (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 28.03.2025, переліки змін, що вносяться до ТД, оприлюднені в електронній системі закупівель 03.04.2025, 04.04.2025, 18.04.2025, 21.04.2025 та 22.04.2025, ТД зі змінами, затверджені рішеннями уповноваженої особи Замовника від 03.04.2025, від 04.04.2025, від 18.04.2025, від 21.04.2025 та від 22.04.2025, звернення за роз’ясненням щодо ТД, оприлюднене в електронній системі закупівель 02.04.2025, відповідь Замовника на звернення, оприлюднене в електронній системі закупівель 03.04.2025, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «АНКОР» (далі – ТОВ «АНКОР»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «АНКОР» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасником ТОВ «АНКОР» виявлених Замовником невідповідностей, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 07.05.2025, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 07.05.2025, договір (про надання послуг) від 21.05.2025 № 76-В-РЕФ-25, пояснення та документи Замовника, отримані 16.05.2025 через електронну систему закупівель на запит Південного офісу Держаудитслужби. |
|