Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 09.06.2025 16:17. Дата останього редагування моніторингу 26.06.2025 13:59

Дані автоматичних індикаторів ризиків

ID моніторингу UA-M-2025-06-09-000068  
ID 2e89406fd89c4e52b347187fc828ab71  

Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
09.06.25
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання розгляду тендерної ТОВ «КОМФОРТ БУД СЕРВІС», установлено порушення абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднені інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляду тендерної пропозицій ТОВ «УКР МЕТА БУД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесенні змін до договору - порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публікації 24.06.2025 11:33  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 24 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та звіт про виконання договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 26.03.2025 № 17 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 10.04.2025, тендерні пропозиції ТОВ «УКР МЕТА БУД» та ТОВ «КОМФОРТ БУД СЕРВІС» (далі – Переможець), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо продовження строку розгляду тендерної пропозицій від 14.04.2025 № 51, вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «УКР МЕТА БУД», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКР МЕТА БУД» від 05.05.2025 № 64, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «КОМФОРТ БУД СЕРВІС» від 06.05.2025 № 68 та повідомлення про намір укласти договір від 06.05.2025, договір підряду від 21.05.2025 № 39-у (далі – Договір), додаткову угоду від 22.05.2025 до Договору, додаткову угоду від 13.06.2025 № 01-розір. до Договору, пояснення та документи надані Замовником від 13.06.2025 на запит органу державного фінансового контролю та звіт про виконання договору про закупівлю. Моніторингом встановлено, що тендерну пропозицію ТОВ «УКР МЕТА БУД» відхилено Замовником (протокольне рішення уповноваженої особи від 05.05.2025 № 64) на підставі абзацу четвертого підпункту 1 пункту 44 Особливостей № 1178. Перевіркою підстав відхилення ТОВ «УКР МЕТА БУД» зазначених в протоколі від 05.05.2025 № 64, порушень не встановлено. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано - ТОВ «КОМФОРТ БУД СЕРВІС», з остаточною ціновою пропозицією 1 919 109,80 гривень з ПДВ та укладено договір підряду від 21.05.2025 № 39-у. Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. Згідно з пунктом 47 Особливостей № 1178, установлено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Так, відповідно до вимог Додатку 5 (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ) до ТД, Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Аналізом інформації розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу установлено, що Замовником 06.05.2025 оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з Переможцем процедури закупівлі – ТОВ «КОМФОРТ БУД СЕРВІС». Однак, ТОВ «КОМФОРТ БУД СЕРВІС», як переможцем процедури закупівлі, не надано, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, чим порушено вимоги Додатку 5 до ТД та вимоги пункту 47 Особливостей № 1178. З огляду на викладене, керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII Північний офіс Держаудитслужби 10.06.2025 із відповідним запитом звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень/інформації щодо вищезазначеного. У відповідь на запит Замовником від 13.06.2025 надано наступні пояснення, зокрема: «…Враховуючи, що переможцем зазначеної закупівлі ТОВ «КОМФОРТ БУД СЕРВІС» не надано шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей № 1178, у строки визначені пунктом 47 Особливостей № 1178 прийнято рішення про розірвання договору від 21.05.2025 № 39-у.». Враховуючи вищевикладене, надані пояснення Замовника, підтверджують встановлене порушення в частині не надання Переможцем процедури закупівлі у спосіб та строк, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178. Відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178. Проте, на порушення абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «КОМФОРТ БУД СЕРВІС», а укладено договір підряду від 21.05.2025 № 39-у на суму 1 919 109,80 гривень. Разом з тим, Замовником під час здійснення моніторингу процедури закупівлі в електронній системі закупівель оприлюднено додаткову угоду від 13.06.2025 №01-розір. до договору підряду від 21.05.2025 № 39-у про розірвання договору.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 24.06.2025 11:33  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис Уповноваженій особі наголошено про недопущення порушень та дотримання вимог Особливостей пункту 47  
Дата редагування  
Дата створення 26.06.2025 13:53  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 09.06.2025 № 227 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. В.о. начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2025-03-26-003959-a 26.03.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 09.06.2025 00:00  
Дата публікації 09.06.2025 18:14  
Дата створення 09.06.2025 18:14  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40479560  
Адреса організації Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 67) 218-10-00
o.v.nahorna@dasu.gov.ua 

Дати та терміни

Період моніторингу 09.06.2025 18:14 - 01.07.2025 00:00  
Дата публікації висновку про результати 24.06.2025 11:33 - 09.07.2025 00:00