| Опис |
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій ФОП «КРАВЧЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ», ТОВ «РК-БІЛДІНГ» та ДП «ЛИДЕР», своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено. |
|
| Тип виявленого порушення |
Інформація відсутня |
|
| Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель |
- |
|
| Дата публікації |
27.05.2025 16:22 |
|
| Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі |
Дата закінчення моніторингу: 27 травня 2025 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на час проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості); своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації; внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення договору про закупівлю; відповідності умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 24.03.2025 № 8-1 зі змінами, затвердженими протоколом уповноваженої особи від 27.03.2025 № 8-2 (далі – тендерна документація); звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та відповіді Замовника на них; перелік змін до тендерної документації; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця «КРАВЧЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ» (далі – ФОП «КРАВЧЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ»), товариства з обмеженою відповідальністю «РК-БІЛДІНГ» (далі – ТОВ «РК-БІЛДІНГ») та дочірнього підприємства «ЛИДЕР» (далі – ДП «ЛИДЕР»); інформація про відхилення, оприлюднена 08.04.2025 та 29.04.2025; протоколи (рішення) розгляду тендерних пропозицій від 08.04.2025 № 8-2, від 29.04.2025 № 8-4, від 30.04.2025 № 8-5; рішення (протокол) уповноваженої особи щодо продовження строку розгляду тендерних пропозицій від 15.04.2025 № 8-3; протокол засідання робочої групи від 23.04.2025 № 1; протокол (рішення) про намір укласти договір про закупівлю від 30.04.2025 № 8-6; повідомлення про намір укласти договір; договір підряду від 13.05.2025 № 130; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель. |
|
| Виявлено порушення (так/ні) |
ПОРУШЕННЯ НЕ ВИЯВЛЕНІ |
|
| Дата створення |
27.05.2025 16:22 |
|
| Документи |
|
|