Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 08.05.2025 16:21. Дата останього редагування моніторингу 10.06.2025 14:14

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2025-05-08-000150  
ID 9bf7a105a7e84e8ab036bf7102383933  

Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Моніторинг опубліковано
08.05.25
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання відповідності внесення змін до тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, установлено порушення вимог абзацу четвертого пункту 54 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляду тендерних пропозицій - порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публікації 09.06.2025 18:27  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 6 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату оголошення торгів (далі – Особливості № 1178), внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 24.02.2025 № 73, зі змінами (далі – ТД), зміни до тендерної документації від 10.03.2025, від 14.03.2025 та від 18.03.2025, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 21.04.2025 № 6272-р/пк-пз та від 20.05.2025 № 8064-р/пк-пз, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 24.03.2025, тендерні пропозиції ТОВ «ТРЕСТ КМБ-3», ТОВ «КРИВОРІЗЬКЕ ПРОМЕНЕРГО», ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БУДДЕВЕЛОПМЕНТ» та ТОВ «УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ», вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «ТРЕСТ КМБ-3», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕХЕЛЕКТРО-79» від 28.03.2025 № 188 та від 06.05.2025 № 153, вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «КРИВОРІЗЬКЕ ПРОМЕНЕРГО», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КРИВОРІЗЬКЕ ПРОМЕНЕРГО» від 06.05.2025 № 154, вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БУДДЕВЕЛОПМЕНТ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БУДДЕВЕЛОПМЕНТ» переможцем процедури закупівлі від 07.05.2025 № 158, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БУДДЕВЕЛОПМЕНТ» від 05.06.2025 № 169, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ» від 05.06.2025 № 170, пояснення та документи надані Замовником від 14.05.2025 на запит органу державного фінансового контролю. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. Моніторингом установлено, що рішеннями уповноваженої особи Замовника відхилено всі тендерні пропозиції, а саме: ТОВ «ТРЕСТ КМБ-3», ТОВ «КРИВОРІЗЬКЕ ПРОМЕНЕРГО», ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БУДДЕВЕЛОПМЕНТ» та ТОВ «УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ». Перевіркою підстав відхилення зазначених тендерних пропозицій, порушень не установлено. Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. Відповідно до абзацу четвертого пункту 54 Особливостей № 1178 визначено, що зміни, які вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Водночас, замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. При цьому, зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються замовником в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Відповідно до абзацу 5 пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення № 835) машиночитаний формат - формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Моніторингом установлено, що Замовником 10.03.2025, 14.03.2025 та 17.03.2025 в електронній системі закупівель оприлюднено зміни до тендерної документації у форматі PDF, чим порушено вимоги абзацу четвертого пункту 54 Особливостей № 1178.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 09.06.2025 18:27  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис Доброго дня! Замовником буде здійснено заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо)  
Дата редагування  
Дата створення 10.06.2025 14:14  

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 08.05.2025 № 195 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2025-02-24-014084-a 24.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 08.05.2025 00:00  
Дата публікації 08.05.2025 17:24  
Дата створення 08.05.2025 17:24  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40479560  
Адреса організації Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 93) 391-39-85
m.o.mendel@dasu.gov.ua 

Дати та терміни

Період моніторингу 08.05.2025 17:24 - 30.05.2025 00:00  
Дата публікації висновку про результати 09.06.2025 18:27 - 24.06.2025 00:00