Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 01.04.2025 15:49. Дата останього редагування моніторингу 15.04.2025 12:39

Дані автоматичних індикаторів ризиків

ID моніторингу UA-M-2025-04-01-000073  
ID 1d81f58722804874a9f1b4c366c19a27  

Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
01.04.25
Порушення не виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення Інформація відсутня  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель  
Дата публікації 15.04.2025 12:39  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 15 квітня 2025 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Комунального підприємства «Хмельницький міський лікувально-діагностичний центр» Хмельницької міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 20.01.2025 № 10, звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 15.01.2025; 16.01.2025; 17.01.2025 та від 17.01.2025, відповідь Замовника на звернення від 17.01.2025; 17.01.2025; 17.01.2025 та від 20.01.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 27.01.2025, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП» (далі – ТОВ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ТОВ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП», документи, завантажені ТОВ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП» через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 30.01.2025 № 25, скаргу до процедури від 04.02.2025 за номером ID: UA-2025-01-14-014764-a.a1, рішення органу оскарження від 13.02.2025 № 2204-р/пк-пз, коментар замовника щодо усунення порушення від 17.02.2024, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП» від 17.02.2025 № 40, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРА СУМИ» (далі – ТОВ «ЕНЕРА СУМИ»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ТОВ «ЕНЕРА СУМИ», документи, завантажені ТОВ «ЕНЕРА СУМИ» через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРА СУМИ» від 21.02.2025 № 51, скаргу до процедури від 04.02.2025 за номером ID: UA-2025-01-14-014764-a.c2, рішення органу оскарження від 10.03.2025 № 3629-р/пк-пз, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ХМЕЛЬНИЦЬКЕНЕРГОПОСТАЧ» (далі – ТОВ «ХМЕЛЬНИЦЬКЕНЕРГОПОСТАЧ»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ТОВ «ХМЕЛЬНИЦЬКЕНЕРГОПОСТАЧ», документи, завантажені ТОВ «ХМЕЛЬНИЦЬКЕНЕРГОПОСТАЧ» через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 25.02.2025 № 58, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 25.02.2025, договір від 18.03.2025 № 2025/136, пояснення та документи від 09.04.2025, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.  
Виявлено порушення (так/ні) ПОРУШЕННЯ НЕ ВИЯВЛЕНІ  
Дата створення 15.04.2025 12:39  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 01.04.2025 № 26-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 01.04.2025 № 26-з Витяг із переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі / закупівлі. Особа, відповідальна за здійснення моніторингу. 4. UA-2025-01-14-014764-a; 14.01.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків. Наталія Пушкар. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 01.04.2025 00:00  
Дата публікації 01.04.2025 16:21  
Дата створення 01.04.2025 16:21  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40913645  
Адреса організації Ukraine, Хмельницький  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. ( обл.) 
+38 (0 38) 276-55-94
n.b.pushkar@dasu.gov.ua 

Дати та терміни

Період моніторингу 01.04.2025 16:21 - 23.04.2025 00:00  
Дата публікації висновку про результати 15.04.2025 12:39 - 19.04.2025 00:00