| Опис |
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено. |
|
| Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі |
Дата закінчення моніторингу: 15 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Комунального підприємства «Хмельницький міський лікувально-діагностичний центр» Хмельницької міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 20.01.2025 № 10, звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 15.01.2025; 16.01.2025; 17.01.2025 та від 17.01.2025, відповідь Замовника на звернення від 17.01.2025; 17.01.2025; 17.01.2025 та від 20.01.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 27.01.2025, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП» (далі – ТОВ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ТОВ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП», документи, завантажені ТОВ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП» через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 30.01.2025 № 25, скаргу до процедури від 04.02.2025 за номером ID: UA-2025-01-14-014764-a.a1, рішення органу оскарження від 13.02.2025 № 2204-р/пк-пз, коментар замовника щодо усунення порушення від 17.02.2024, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП» від 17.02.2025 № 40, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРА СУМИ» (далі – ТОВ «ЕНЕРА СУМИ»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ТОВ «ЕНЕРА СУМИ», документи, завантажені ТОВ «ЕНЕРА СУМИ» через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРА СУМИ» від 21.02.2025 № 51, скаргу до процедури від 04.02.2025 за номером ID: UA-2025-01-14-014764-a.c2, рішення органу оскарження від 10.03.2025 № 3629-р/пк-пз, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ХМЕЛЬНИЦЬКЕНЕРГОПОСТАЧ» (далі – ТОВ «ХМЕЛЬНИЦЬКЕНЕРГОПОСТАЧ»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ТОВ «ХМЕЛЬНИЦЬКЕНЕРГОПОСТАЧ», документи, завантажені ТОВ «ХМЕЛЬНИЦЬКЕНЕРГОПОСТАЧ» через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 25.02.2025 № 58, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 25.02.2025, договір від 18.03.2025 № 2025/136, пояснення та документи від 09.04.2025, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. |
|