Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 18.02.2025 09:32. Дата останього редагування моніторингу 14.10.2025 15:56

Дані автоматичних індикаторів ризиків

ID моніторингу UA-M-2025-02-18-000004  
ID d1aa5d4525b54483841de7ec41856ee3  

Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
18.02.25
Вирішено

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення вимог підпункту 10 частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питання відповідності укладеного договору вимогам законодавства установлено недотримання вимог пункту 3 Особливостей, пункту 83 Постанови № 668, частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України та пункту 103 Постанови № 668. За результатами аналізу питань щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору тендерній документації, тендерній пропозиції переможця – порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку шляхом узгодження та оприлюднення плану фінансування робіт до договору підряду від 10.02.2025 № 126 у відповідності з вимогами пункту 3 Особливостей, пункту 83 Постанови № 668; приведення Договору підряду від 10.02.2025 № 126 у відповідність з вимогами частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України і пункту 103 Постанови № 668; також здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публікації 13.03.2025 12:03  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 11 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору тендерній документації, тендерній пропозиції переможця та чинному законодавству. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Верхньодніпровська центральна міська лікарня» Верхньодніпровської міської ради» (далі – Замовник) UA-P-2025-01-10-010869-a, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 20.01.2025 протокол б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Нікомаксібуд» (далі – ТОВ «Нікомаксібуд», Учасник), повідомлення про намір укласти договір від 29.01.2025, договір від 10.02.2025 № 126 на суму 3 957 447, 25 грн. з ПДВ (далі – Договір), додаткову угоду №1 від 24.02.2025 до договору від 10.02.2025 № 126, пояснення Замовника надані 05.03.2025 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 28.02.2025. Пунктом 3 Особливостей визначено, що Замовники, які зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Пунктом 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої – п’ятої, сьомої – дев’ятої статті 41 Закону та цих Особливостей. За нормою частини 1 статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Частиною 3 статті 875 Цивільного кодексу України визначено, що до договору будівельного підряду застосовуються положення цього Кодексу, якщо інше не встановлено законом. Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 затверджено Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (далі – Постанова № 668), які визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції будівель і споруд та технічного переоснащення діючих підприємств (далі - капітальне будівництво об`єктів), а також комплексів і видів робіт, пов`язаних із капітальним будівництвом об`єктів та положення яких застосовуються також щодо укладення та виконання договорів підряду на роботи з реставрації та капітального ремонту будівель і споруд. Пунктом 83 Постанови № 668 визначено, що фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником, є невід'ємною частиною договору підряду. Згідно з пунктом 84 Постанови № 668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Згідно підпункту 10 частини 1 статті 10 Закону договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці 2 частини 1 статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Моніторингом установлено, що пунктом 3.5 проекту договору (який є Додатком №3 тендерної документації) та Договору від 10.02.2025 №126 передбачено, що фінансування робіт проводиться за планом, який є невід’ємною частиною цього Договору (Додаток №3), проте Замовником не узгоджено з переможцем ТОВ «Нікомаксібуд» та не опубліковано в електронній системі закупівель план фінансування робіт – Додаток №3 до укладеного договору про закупівлю від 10.02.2025 №126, чим порушено вимоги частини 1 статті 10 Закону та пункту 83 Постанови № 668. Окрім того, відповідно до пункту 13.2 проєкту договору та Договору підрядник надає Замовникові гарантії якості робіт та гарантує досягнення Об’єктом показників, визначених у проектній документації, а також можливість його експлуатації протягом гарантійного строку. Гарантійний строк на виконані підрядником роботи 12 місяців. Слід зазначити, що відповідно до пункту 1.1 Договору предметом договору є виконання робіт: «Реконструкція системи електропостачання будівлі хірургічного корпусу літера Л Комунального підприємства «Верхньодніпровська центральна міська лікарня» Верхньодніпровської міської ради» з влаштуванням гібридної дахової сонячної електростанції за адресою вул. Європейська 16а, м. Верхньодніпровськ Дніпропетровської області, код за ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи». Частиною першою статті 884 Цивільного кодексу України та пунктом 103 Постанови № 668 визначено, що гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом. Частиною третьою статті 875 Цивільного кодексу України визначено, що до договору будівельного підряду застосовуються положення цього Кодексу, якщо інше не встановлено законом. Відповідно до норм пункту 1 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45 (далі - Порядок № 45) та розділу 3 ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» будівництво включає нове будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт об’єктів будівництва. Згідно з пунктом 1 Порядку № 45, пунктом 1.2 розділу І Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, об’єкт будівництва - будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси та/або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури. При цьому відповідно до пункту 5 Постанови № 668, гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об’єкта будівництва) – є істотною умовою договору. Також, нормами цього пункту закріплено тотожність понять «гарантійний строк якості закінчених робіт» та «строк експлуатації об'єкта будівництва» для договорів будівельного підряду. Таким чином, гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва становить менше десяти років від дня його прийняття Замовником, що не відповідає нормам частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України та пункту 103 Постанови № 668.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 13.03.2025 12:03  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу UA-M-2025-02-18-000004 закупівлі Реконструкція системи електропостачання будівлі хірургічного корпусу літера Л Комунального підприємства «Верхньодніпровська центральна міська лікарня» Верхньодніпровської міської ради» з влаштуванням гібридної дахової сонячної електростанції за адресою вул. Європейська 16а, м. Верхньодніпровськ Дніпропетровської області код за ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні робот, Замовником було опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro Додаткову угоду № 2 від 18.03.2025 року до Закупівлі, також вжито заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, а саме: з уповноваженою особою було проведено роз’яснювальну роботу щодо недопущення помилок в подальшому, проаналізовано помилки виявлені в ході перевірки та зроблені відповідні висновки. Також уповноважену особу буде направлено на найближче навчання – підвищення кваліфікації з законодавства та нормативно-правових актів у сфері державних закупівель. 3 метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі, відпрацьовані та взяті до відома. Повідомляємо. що в майбутніх закупівлях виявлені зауваження та результати моніторингу закупівлі будуть враховані та допущені не будуть.  
Дата редагування  
Дата створення 18.03.2025 10:18  
Документи    

Підтвердження факту усунення порушення

Опис Замовником вжито відповідні заходи щодо усунення виявлених порушень та їх недопущення в подальшому  
Результат усунення порушень Усунуто  
Результат по кожному типу встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником: Підтверджено  
Дата створення 14.10.2025 15:38  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу 17.02.2025 № 31 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 17.02.2025 № 31 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 5 UA-2025-01-10-008570-a 10.01.2025 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" Дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 18.02.2025 00:00  
Дата публікації 18.02.2025 11:27  
Дата створення 18.02.2025 11:27  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40477689  
Адреса організації Ukraine, Дніпро  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа Східний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 50) 590-33-55
y.o.pavlova@dasu.gov.ua 

Дати та терміни

Період моніторингу 18.02.2025 11:27 - 12.03.2025 00:00  
Дата публікації висновку про результати 13.03.2025 12:03 - 28.03.2025 00:00