Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 04.06.2025 11:24. Дата останього редагування моніторингу 11.09.2025 15:04

Дані автоматичних індикаторів ризиків

ID моніторингу UA-M-2025-06-04-000051  
ID 9068bfbac48a4642be3dcc17b762dd94  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.

Моніторинг опубліковано
04.06.25
Завершено

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, стану виконання рішень Комісії як органу оскарження, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення Інформація відсутня  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель -  
Дата публікації 26.06.2025 10:54  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу закупівлі: 25 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), стану виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) як органу оскарження, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Хаджибейського району м. Одеси» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 06.01.2025 № 06-01-2025, скаргу товариства з обмеженою відповідальністю «ГЕПАРД УКРАЇНА» (далі – ТОВ «ГЕПАРД УКРАЇНА») до процедури закупівлі від 10.01.2025 за номером UA-2025-01-06-000738-a.a1, товариства з обмеженою відповідальністю «СП-СТРАЖ» (далі – ТОВ «СП-СТРАЖ») від 10.01.2025 за номером UA-2025-01-06-000738-a.b2), товариства з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТРБОКС ІНЖИНІРИНГ» (далі – ТОВ «ЦЕНТРБОКС ІНЖИНІРИНГ») від 11.01.2025 за номером UA-2025-01-06-000738-a.a3, рішення Комісії від 21.01.2025 №№ 931-р/пк-пз, 912-р/пк-пз, 927-р/пк-пз, пояснення Замовника, надане 11.06.2025 на запит Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії не здійснювався. За результатами аналізу питання стану виконання рішень Комісії як органу оскарження встановлено. Під час моніторингу встановлено, що на розгляд Комісії надійшли скарги ТОВ «ГЕПАРД УКРАЇНА» за номером UA-2025-01-06-000738-a.a1, ТОВ «СП-СТРАЖ» за номером UA-2025-01-06-000738-a.b2, ТОВ «ЦЕНТРБОКС ІНЖИНІРИНГ» за номером UA-2025-01-06-000738-a.a3 про порушення законодавства в сфері публічних закупівель. За результатами розгляду зазначених вище скарг Комісією прийняті рішення від 21.01.2025 №№ 931-р/пк-пз, 912-р/пк-пз, 927-р/пк-пз, якими зобов’язано Замовника внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі «Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостереження, автоматичної системи пожежогасіння закладів та установ системи освіти Хаджибейського району м. Одеси код 50410000-2 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-01-06-000738-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цих рішень. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 09.06.2025 щодо стану виконання рішень Комісії Замовник 11.06.2025 надав пояснення, в якому зазначив, що рішення Комісії оскаржені до суду, а також надав інформацію про відкриття проваджень (рішення від 21.01.2025 № 931-р/пк-пз – справа № 320/5268/25; рішення від 21.01.2025 № 912-р/пк-пз – справа № 320/5666/25; рішення від 21.01.2025 № 927-р/пк-пз – справа № 320/5665/25), які на даний час перебувають на розгляді в суді.  
Виявлено порушення (так/ні) ПОРУШЕННЯ НЕ ВИЯВЛЕНІ  
Дата створення 26.06.2025 10:54  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 04.06.2025 Одеса № 108 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 29.05.2025 № 003100-18/6604-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 04.06.2025. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 04.06.2025 № 108 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 2 UA-2025-01-06-000738-a 06.01.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 04.06.2025 00:00  
Дата публікації 04.06.2025 12:57  
Дата створення 04.06.2025 12:57  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40477150  
Адреса організації Ukraine, Одеса  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 48) 705-51-89
sgi820921@ukr.net 

Дати та терміни

Період моніторингу 04.06.2025 12:57 - 26.06.2025 00:00  
Дата публікації висновку про результати 26.06.2025 10:54 - 02.07.2025 00:00