| Опис |
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, стану виконання рішень Комісії як органу оскарження, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено. |
|
| Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі |
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 25 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), стану виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) як органу оскарження, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Хаджибейського району м. Одеси» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 06.01.2025 № 06-01-2025, скаргу товариства з обмеженою відповідальністю «ГЕПАРД УКРАЇНА» (далі – ТОВ «ГЕПАРД УКРАЇНА») до процедури закупівлі від 10.01.2025 за номером UA-2025-01-06-000738-a.a1, товариства з обмеженою відповідальністю «СП-СТРАЖ» (далі – ТОВ «СП-СТРАЖ») від 10.01.2025 за номером UA-2025-01-06-000738-a.b2), товариства з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТРБОКС ІНЖИНІРИНГ» (далі – ТОВ «ЦЕНТРБОКС ІНЖИНІРИНГ») від 11.01.2025 за номером UA-2025-01-06-000738-a.a3, рішення Комісії від 21.01.2025 №№ 931-р/пк-пз, 912-р/пк-пз, 927-р/пк-пз, пояснення Замовника, надане 11.06.2025 на запит Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії не здійснювався.
За результатами аналізу питання стану виконання рішень Комісії як органу оскарження встановлено.
Під час моніторингу встановлено, що на розгляд Комісії надійшли скарги ТОВ «ГЕПАРД УКРАЇНА» за номером UA-2025-01-06-000738-a.a1, ТОВ «СП-СТРАЖ» за номером UA-2025-01-06-000738-a.b2, ТОВ «ЦЕНТРБОКС ІНЖИНІРИНГ» за номером UA-2025-01-06-000738-a.a3 про порушення законодавства в сфері публічних закупівель.
За результатами розгляду зазначених вище скарг Комісією прийняті рішення від 21.01.2025 №№ 931-р/пк-пз, 912-р/пк-пз, 927-р/пк-пз, якими зобов’язано Замовника внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі «Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостереження, автоматичної системи пожежогасіння закладів та установ системи освіти Хаджибейського району м. Одеси код 50410000-2 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-01-06-000738-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цих рішень.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 09.06.2025 щодо стану виконання рішень Комісії Замовник 11.06.2025 надав пояснення, в якому зазначив, що рішення Комісії оскаржені до суду, а також надав інформацію про відкриття проваджень (рішення від 21.01.2025 № 931-р/пк-пз – справа № 320/5268/25; рішення від 21.01.2025 № 912-р/пк-пз – справа № 320/5666/25; рішення від 21.01.2025 № 927-р/пк-пз – справа № 320/5665/25), які на даний час перебувають на розгляді в суді. |
|