| Опис |
За результатами аналізу питання відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостей №1275 встановлено порушення вимог пунктів 3 та 5 частини 1 статті 5, частини 8 статті 12 Закону та частини 3 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відхилення тендерних пропозицій ТОВ «ЛІГРЕТ ТРЕЙДИНГ», ТОВ «МІРАТЕКС ЛІМІТЕД», розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «РБ ГРУП», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, звіту про виконання договору про закупівлю, порушень з врахуванням відповіді Замовника – не встановлено. |
|
| Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель |
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) виявлених порушень при складанні оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. |
|
| Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі |
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 05 лютого 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 №1275 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості №1275), розгляду та відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, звіт про виконання договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі Військової частини 3078 Національної гвардії України (далі – Замовник), затверджене протокольним рішенням (протоколом) уповноваженої особи військової частини 3078 Національної гвардії України від 22.11.2024 № 783 (далі – Оголошення), реєстр отриманих пропозицій, пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛІГРЕТ ТРЕЙДИНГ» (далі – ТОВ «ЛІГРЕТ ТРЕЙДИНГ»), ТОВ «МІРАТЕКС ЛІМІТЕД» та ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «РБ ГРУП», протокол розкриття пропозицій, протокольні рішення уповноваженої особи від 02.12.2024 №839, від 02.12.2024 №840, від 04.12.2024 №854, вимогу про усунення невідповідностей до 05 грудня 2024 року, протокольне рішення від 05.12.2024 №860, повідомлення про намір укласти договір від 05.12.2024 року, договір про закупівлю від 10.12.2024 №425/КЕС-2024 (далі – Договір), відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 27.01.2025 та 31.01.2025 року.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Оголошення складене Замовником з порушенням вимог пунктів 3 та 5 частини 1 статті 5 Закону, частини 8 статті 12 та частини 3 статті 22 Закону.
Зокрема, у пункті 3 Додатку 2 до Оголошення Замовником зазначено, що «для документального підтвердження відповідності технічним вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель в складі пропозиції акт огляду майданчика.
Огляд майданчика для розміщення споруди Учасниками здійснюється з 18.11.2024 до 26.11.2024 (з 10:00 год. До 16:00 год.). Для цього за 1 (один) робочий день (до 11:00 години) до запланованої дати огляду об’єкта, Учасник повинен надати інформацію про осіб, які будуть представляти його інтереси за встановленою Замовником формою № 1, яку надсилає на електронну адресу 3078@ngu.gov.ua. У свою чергу уповноважені особи повинні мати при собі документи, які засвідчують їх особу та довіреність (доручення), видану на право представляти інтереси Учасника. Контактна особа Замовника щодо питань огляду об’єкта – Начальник квартирно-експлуатаційної служби (тел. (044) 462-48-62)….»
Слід зазначити, що вільний доступ усім учасникам до інформації про закупівлю забезпечується Замовником відповідно до вимог частини 3 статті 5 Закону, у тому числі інформації про обсяг робіт, технічної специфікації та інших вимог, передбачених статтею 22 Закону, виключно шляхом оприлюднення її в електронній системі закупівель. Відповідно до положень частини 8 статті 12 Закону передбачено подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі в електронному вигляді через електронну систему закупівель з метою дотримання вимог пунктів 3 та 5 частини 1 статті 5 Закону, частини 3 статті 22 Закону, зокрема принципу відкритості та прозористі на всіх стадіях закупівель, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Зазначеними діями Замовником порушено вимоги частини 8 статті 12 Закону, зокрема порушено порядок взаємодії Замовника та учасника, адже зазначені вище положення Оголошення передбачають взаємодію між Замовником та учасниками поза межами електронної системи закупівель та без її використання. |
|