Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 17.12.2024 09:36. Дата останього редагування моніторингу 06.03.2025 10:10

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2024-12-17-000004  
ID 47d4211591834209900917f5659b1cc4  

Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
17.12.24
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення пункту 43, абзацу другого підпункту 2 та абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами моніторингу встановлено порушення вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів». За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує врахувати виявлені порушення та здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення таких порушень у подальшому. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публікації 06.01.2025 16:46  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 06 січня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Департаменту спеціалізованої підготовки та кінологічного забезпечення Держмитслужби (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 06.11.2024 № 25, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 15.11.2024, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця «СУХОРАБ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ» (далі – ФОП «СУХОРАБ О.В.»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 15.11.2024 № 27, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 15.11.2024, договір про надання послуг із поточного ремонту від 21.11.2024 № 92-24 (далі – Договір), додаткову угоду від 24.12.2024 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 25.12.2024, звіт про виконання договору про закупівлю, пояснення (інформацію, документи) від 24.12.2024 та від 02.01.2025, надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Моніторингом встановлено, що у Додатку 9 до тендерної документації «Перелік документів та інформації, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції» Замовником встановлено вимоги щодо надання учасниками процедури закупівлі наступних документів: - заповненої та підписаної тендерної пропозиції за формою, наведеною у Додатку 1 до тендерної документації (п.1 Додатку 9); - довідки/листа у довільній формі, яка/який підтверджує, що учасник ознайомився з проектом договору та гарантує виконання своїх зобов’язань за ним (п. 9 Додатку 9); - гарантійного листа, яким учасник підтверджує, що учасник, засновник(и) учасника, кінцевий(і) бенефеціар(и) учасника, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі, предмет закупівлі, запропонований на торги, не перебувають під дією спеціальних економічних та/або інших обмежувальних заходів (санкцій) та/або спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, передбачених, зокрема, але не виключно, Законом України «Про санкції», Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», постановою Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей, а також інших платежів з рахунків, відкритих в органах Казначейства», постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації», постановою Кабінету Міністрів України від 09.04.2022 №426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» (п. 11 Додатку 9); - гарантійного листа про те, що місцезнаходженням (місцем проживання) суб’єкта господарювання, який є учасником, не є територіальна громада, яка перебуває в тимчасовій окупації (п. 12 Додатку 9); - анкети для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів (за формою, наведеною в Додатку 6 до Тендерної документації) (п. 14 Додатку 9); - у разі залучення до надання послуг субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) учасник у складі тендерної пропозиції надає: довідку за формою згідно Додатку 7 тендерної документації з інформацією про субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів), якого(их) учасник планує залучити до надання послуг, з обов’язковим зазначенням інформації щодо наявності в субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) дозволу(ів)/ліцензії(ій) на провадження господарської діяльності, якщо обов’язковість такого(их) дозволу(ів)/ліцензії(ій) передбачена чинним законодавством (дозволи та ліцензії повинні бути чинними на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій); договір (копію договору) про співпрацю/наміри з таким(ими) субпідрядником(ами)/співвиконавцем(ями), який повинен містити положення щодо участі субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) у наданні послуг, що є предметом закупівлі; копію ліцензії/дозволу субпідрядної організації (якщо вид робіт/послуг, виконання якого передбачається надати субпідрядній організації, потребує наявності ліцензії/дозволу). Якщо учасник не планує залучати до надання послуг субпідрядні організації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист у довільній формі в якому потрібно зазначити: субпідрядні організації залучатися не будуть (п. 16 Додатку 9). За результатами моніторингу встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП «СУХОРАБ О.В.» відсутні вищезазначені документи, що не відповідає вимогам Додатку 9 до тендерної документації. Згідно пояснень, наданих Замовником 02.01.2025 через електронну систему закупівель, вищевказані документи, вимоги щодо надання яких передбачені Додатком 9 до тендерної документації, надані Замовником у письмовому вигляді. Водночас, слід зазначити, що відповідно до абзацу другого пункту 31 Особливостей тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Поряд з цим, відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Разом з тим, Замовник не виявив вищезазначені невідповідності при розгляді тендерної пропозиції ФОП «СУХОРАБ О.В.» та в порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме щодо надання учасником ФОП «СУХОРАБ О.В.» документів, передбачених Додатком 9 до тендерної документації, чим не надав можливість учаснику ФОП «СУХОРАБ О.В.» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах, поданих у складі його тендерної пропозиції. Крім того, у пункті 4 Додатку 9 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання учасниками процедури закупівлі інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, підготовлені у відповідності з вимогами пункту 6 розділу 3 тендерної документації та Додатку 4 до тендерної документації, а саме: - підписаний з боку учасника Додаток 4 до тендерної документації (п.п. 4.1. п. 4 Додатку 9); - для повноти розуміння предмету закупівлі та його об’єму Учаснику необхідно, в період уточнень (звернення за роз’ясненнями), особисто відвідати та оглянути об’єкт на якому відбуватиметься поточний ремонт, оцінити можливості надання послуг, їх види та обсяги. Виконання цієї вимоги повинно бути документально зафіксовано, для чого надати у складі тендерної пропозиції підписаний уповноваженою особою замовника та представником учасника Акт огляду об’єкта (п.п. 4.3. п. 4 Додатку 9). Моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП «СУХОРАБ О.В.» відсутні вищевказані документи, що не відповідає вимогам п.п. 4.1., 4.3. п. 4 Додатку 9 до тендерної документації. Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Слід зазначити, що виходячи зі змісту пункту 43 Особливостей, відсутність у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі інформації та документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури закупівлі в його тендерній пропозиції, не є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією у розумінні Особливостей та не підлягає виправленню протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей та, як наслідок, є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Враховуючи викладене, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП «СУХОРАБ О.В.» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, натомість згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 15.11.2024 № 27 визначив ФОП «СУХОРАБ О.В.» переможцем процедури закупівлі. Окрім того, відповідно до вимог абзацу п'ятнадцятого пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Водночас, абзацом восьмим пункту 28 Особливостей визначено, що у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. При цьому, згідно абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей. Моніторингом встановлено, що відповідно до вимог підпункту 5.2 пункту 5 розділу 3 тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Замовником у Додатку 10 до тендерної документації визначається спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених підпунктами 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Так, у Додатку 10 до тендерної документації Замовником визначено перелік документів та інформації, які повинен надати переможець, а саме: - Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», який повинен бути отриманий не раніше дня оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю в електронній системі закупівель у порядку, визначеному наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30.03.2022 №207 «Деякі питання ведення обліку відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», про те, що керівник учасника процедури закупівлі не був притягнутий до кримінальної відповідальності, не має судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України. Вказаний Витяг повинен бути наданий у вигляді електронного документу з відповідним кваліфікованим електронним підписом та/або кваліфікованою електронною печаткою установи/організації, яка відповідальна за видачу таких витягів (документів), та/або номером (QR-код), який дозволяє перевірити інформацію, зазначену у Витягу. - Довідка у довільній формі про те, що керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури закупівлі ФОП «СУХОРАБ О.В.» оприлюднене 15 листопада 2024 року. Водночас, переможець процедури закупівлі ФОП «СУХОРАБ О.В.» не оприлюднив в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 5 і 12 пункту 47 Особливостей, у строк, визначений абзацом п’ятнадцятим пункту 47 Особливостей та у спосіб, визначений Додатком 10 до тендерної документації Замовника. Враховуючи вищевикладене, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ФОП «СУХОРАБ О.В.» в зв’язку з тим, що переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 5 і 12 пункту 47 цих особливостей, та уклав з ним Договір. Також, моніторингом встановлено, що в порушення вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» Замовник не оприлюднив обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Станом на дату завершення моніторингу процедури закупівлі (06.01.2025) Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 06.01.2025 16:46  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис На виконання рішення Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області Замовником було враховано у повному обсязі висновки та зобо’вязання за результами моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області та здійснено наступні заходи для усунення виявлених порушень та щодо недопущення таких порушень у подальшому, а саме: 1) представником адміністрації Замовника, разом із представниками юридичного, бухгалтерського та напрямку боротьби із корупцією проведено роз’яснювальню роботу із Уповноваженою особою, яка проводила закупівлю (Протокол від 09.01.2025 № 1/3-п, додається); 2) Уповноваженою особою, яка проводила закупівлю здійснено наступні заходи для підвищення фахового рівня у сфері проведення закупівель: 2.1) пройшов курс навчання «Публічні закупівлі в Україні»: від теорії до практики» за навчальною програмою для спеціалістів у сфері здійснення публічних закупівель на базі ТОВ «НАВЧАЛЬНО-КОНСАЛТИНГОВИЙ ЦЕНТР «ЗАКУПІВЛІ» (копія сертифікату додається); 2.2) пройшов курс начання «Публічні закупівлі: від теорії до практики» на платформі Prometeus (копія сертифікату додається); 2.3) успішно зареєструвався на загальну професійну (сертифікатну) програму «Підвищення кваліфікації державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування, відповідальних за здійснення публічних закупівель» що проводиться Донбаським інститутом техніки та менеджменту ЗВО "Міжнародний науково-технічний університет імені академіка Юрія Бугая" у період з 15.01.2025 по 24.01.2025 на платформі Порталу управління знаннями, Національного агентства України з питань державної служби.  
Дата редагування  
Дата створення 10.01.2025 16:47  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 16.12.2024 № 83-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 16.12.2024 № 83-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель №з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу 4. UA-2024-11-07-015147-a 07.11.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Ковальчук Г.В. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 16.12.2024 00:00  
Дата публікації 17.12.2024 14:34  
Дата створення 17.12.2024 14:34  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40913645  
Адреса організації Ukraine, Хмельницький  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. ( обл.) 
+38 (0 38) 276-55-94
dinik88@bigmir.net 

Учасники моніторингу

Назва організації ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40913645  
Адреса організації Ukraine, Хмельницький  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 38) 276-55-94
n.p.boldetska@dasu.gov.ua 

Учасники моніторингу

Назва організації УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40913645  
Адреса організації Ukraine, Хмельницький  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. ( обл.) 
+38 (0 38) 276-55-94
h.v.kovalchuk@dasu.gov.ua 

Дати та терміни

Період моніторингу 17.12.2024 14:34 - 08.01.2025 00:00  
Дата публікації висновку про результати 06.01.2025 16:46 - 21.01.2025 00:00