Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 06.01.2025 16:55. Дата останього редагування моніторингу 12.03.2025 15:03

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2025-01-06-000077  
ID 7541dd88dacf45d880cf7644977821b0  

Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
06.01.25
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю, установлено порушення вимог пункту 10 та пункту 11 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін до договору - порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього та зміни до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі, а також здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публікації 28.01.2025 18:12  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 27 січня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 31.10.2024 № 228 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 15.11.2024, тендерну пропозицію ТОВ «БК АРХБУДМОНТАЖ» (далі – Переможець), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця від 18.11.2024 № 248 та повідомлення про намір укласти договір від 18.11.2024, договір від 02.12.2024 № 1160, додаткову угоду від 27.12.2024 № 1, пояснення та документи надані Замовником від 07.01.2025 та 23.01.2025 на запити Північного офісу Держаудитслужби. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано єдиного учасника торгів - ТОВ «БК АРХБУДМОНТАЖ» з остаточною ціновою пропозицією 5 532 000,00 гривень. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час оприлюднення договору про закупівлю встановлено наступне. Згідно з пунктом 17 Особливостей № 1178 визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону № 922-VIII, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону № 922-VIII, та цих особливостей. Так, відповідно до частини 1 статті 41 Закону № 922-VIII, установлено, що невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. При цьому, у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію. Разом з тим, відповідно пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII, установлено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Моніторингом установлено, що Замовником за результатами проведеної процедури закупівлі предметом якої є капітальний ремонт найпростіших укриттів та захисних споруд цивільного захисту. Закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 257 Святошинського району в місті Києві, вул. Василя Кучера, 4А оприлюднено договір від 02.12.2024 № 1160. Слід зазначити, що згідно з пунктом 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835, (далі – Положення № 835) машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Разом з тим, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. З огляду на викладене, Замовник повинен був оприлюднити в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, а також розмістити їх у машинозчитувальному форматі. Натомість, аналізом інформації розміщеної в електронній системі закупівель, установлено, що Замовником 05.12.2024 опубліковано Договір від 02.12.2024 № 1160 та додатки до нього («Календарний графік виконання робіт», «План фінансування», «Кошторисна документація, яка повинна містити документ, з цінами на матеріальні ресурси, де обов’язково має бути зазначена наступна інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, вартість транспортування, заготівельно-складські витрати, країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції», «Дефектний акт») у форматі PDF, документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, та договір про закупівлю та всі додатки до нього у машинозчитувальному форматі Замовником не оприлюднено, чим, відповідно, порушено вимоги пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII. Також, пункту 11 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та/або про ціни на матеріальні ресурси – протягом трьох робочих днів з дня внесення змін до договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону. До такого повідомлення додаються зміни до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, в разі зміни цін на них) у машинозчитувальному форматі (у разі внесення змін до договорів, зазначених в абзацах другому, третьому частини першої статті 41 цього Закону). Крім того, аналізом інформації розміщеної в електронній системі закупівель, установлено, що Замовником 30.12.2024 опубліковано додаткову угоду від 27.12.2024 № 1 з додатками («Договірна ціна», «Пояснювальна записка», «Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва», «Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва») у форматі PDF, однак Замовником зміни до договору у машинозчитувальному форматі не оприлюднено, чим, відповідно, порушено вимоги пункту 11 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 28.01.2025 18:12  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис Враховуючи висновок Північного офісу Держаудитслужби, що складений за результатом моніторингу ID: UA-M-2025-01-06-000077, Управлінням освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації проведенно роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою про проведення закупівлі ДК 021-2015 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт найпростіших укриттів та захисних споруд цивільного захисту. Дошкільний навчальний заклад №127 зі спеціальними групами, бульв. Миколи Руденка, 24Б) за номером ID: UA-2024-10-31-009382-a, про недопущення встановлених порушень у подальшому під час проведення публічних закупівель, та разом з тим повідомляємо, що відповідно до пункту 12 частини першої статті 10 Закону, Замовник зобов’язаний оприлюднити звіт про виконання договору про закупівлю протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання, 28 січня 2025р. був останній день для звітування, задля не порушення строків, уповноваженою особою було оприлюднено звіт про виконання договору. У зв’язку з цим відсутня технічна можливість для оприлюднення в електронній системі закупівель договору № 1160 від 02 грудня 2024р. та додаткової угоди №1 від 27 грудня 2024р. з усіма додатками до них (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі.  
Дата редагування  
Дата створення 31.01.2025 14:47  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 06.01.2025 № 3 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Перелік процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2024-10-31-009382-a 31.10.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 06.01.2025 00:00  
Дата публікації 06.01.2025 17:20  
Дата створення 06.01.2025 17:20  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40479560  
Адреса організації Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 67) 218-10-00
o.v.nahorna@dasu.gov.ua 

Дати та терміни

Період моніторингу 06.01.2025 17:20 - 28.01.2025 00:00  
Дата публікації висновку про результати 28.01.2025 18:12 - 12.02.2025 00:00