Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 14.01.2025 10:05. Дата останього редагування моніторингу 13.02.2025 14:35

Дані автоматичних індикаторів ризиків

ID моніторингу UA-M-2025-01-14-000030  
ID 312ba656e3454b0abb4a3e222854d901  

Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
14.01.25
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Постанови КМУ № 710 встановлено порушенням пункту 4¹ постанови КМУ № 710. За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам тендерного законодавства встановлено порушення вимог частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публікації 06.02.2025 11:54  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 04 лютого 2024 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі – Постанова № 710), відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон № 922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державний професійно-технічний навчальний заклад «Дніпровський центр професійно-технічної освіти» (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи (Протокол від 29.10.2024 № 145), тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ «ДНІПРОКОМУНДОРПРОЕКТ» (ІН 34789388) (далі – Учасник), протокол уповноваженої особи про визнання переможцем учасника від 14.11.2024 № 152, повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 14.11.2024, договір на виконання робіт з розробки проектно-кошторисної документації (ПКД) від 20.11.2024 № 20 з додатками, відповіді замовника на пояснення, отримані через електронну систему закупівель, звіт про виконання договору про закупівлю. Аналізом питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ Постанови КМУ № 710, а саме: надання посилання на власний веб-сайт (або на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, встановлено. На запит Східного офісу Держаудитслужби щодо надання пояснення (інформацію, документи) з питань, що є предметом цього моніторингу, який оприлюднено через електронну систему закупівель 20.01.2025, Замовником 21.01.2025 опублікована відповідь яка не містить відповіді на порушене питання. Повторно, на запит Східного офісу Держаудитслужби 21.01.2025, Замовником 24.01.2025 опубліковано посилання на власний веб-сайт (http://dnvcpprmgz.org.ua/tenders) на якому розміщено оголошення про бажання провести процедуру відкритих торгів за предметом закупівлі. Проте, інформації передбаченою Постановою КМУ № 710 не встановлено. Отже, не відображення інформації з визначених питань є порушенням пункту 4¹ постанови КМУ № 710. Аналізом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922 з урахуванням Особливостей (у редакції чинній на дату складання тендерної документації) установлено, що тендерна документація Замовника складена не у відповідності до вимог законодавства чим порушено вимоги частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей. Так, в підпункті 1.1.8. пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації (стор.15) визначено вимогу щодо змісту і способу подання тендерної пропозиції, яка враховує пункт 2 Постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 №193 та Постанову Кабінету Міністрів України від 24.05.2022 № 617. Проте, Постанова КМУ № 617 втратила чинність на підставі Постанови КМУ від 26.01.2024 № 88. В підпункті 16.3 технічного завдання на проектування, який є Додатком 3 до тендерної документації Замовник визначив вимогу до проектного рішення: • (стор. 70 ТД) склопакети мають відповідати вимогам ДСТУ EN 1279:2013 «Скло для будівництва. Склопакети» Частини 1-6. Проте ДСТУ Б ЕN 1279-1:2013 має статус «Недіючий». Відповідно до Наказу ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ» «Про прийняття та скасування національних стандартів» від 27.07.2022 № 137 прийнято ДСТУ EN 1279-1:2022 (чинність з 15.08.2022) на заміну ДСТУ Б EN 1279:2013; • (стор. 72 ТД) рішення з влаштування теплової ізоляції повинні відповідати нормативним документам та стандартам: зовнішні двері ДСТУ Б В.2.6- 15. Проте ДСТУ Б В.2.6-15:2011 має статус «Недіючий». Відповідно до наказу ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ» «Про прийняття та скасування національних стандартів» від 01.07.2020 № 145 прийнято ДСТУ EN 14351-1:2020 (чинність з 01.02.2021) на заміну ДСТУ Б В.2.6-15:2011; • (стор. 72 ТД) проектну документацію оформити відповідно до ДСТУ Б А.2.4-4. Проте ДСТУ Б А.2.4-4:2009 має статус «Недіючий». Відповідно до наказу ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ» «Про прийняття та скасування національних стандартів» від 03.07.2023 № 175 прийнято ДСТУ 9243.4:2023 (чинність з 01.04.2024) на заміну ДСТУ Б А.2.4-4:2009. В підпункті 18.1 технічного завдання на проектування, який є Додатком 3 до тендерної документації Замовник визначив вимогу до проектного рішення (стор.74) тепловий лічильник повинен відповідати стандартам ДСТУ ЕN1434-1:2019 та ДСТУ 3339-96. Проте ДСТУ ЕN1434-1:2019 має статус «Недіючий». Відповідно до наказу ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ» «Про прийняття та скасування національних стандартів» від 26.12.2023 № 381 прийнято ДСТУ EN 1434-1:2023 (чинність з 01.08.2024) на заміну ДСТУ ЕN1434-1:2019. На запит Східного офісу Держаудитслужби щодо надання інформації та відповідних документів з питань, що є предметом цього моніторингу, який оприлюднено через електронну систему закупівель 30.01.2025, Замовником 03.02.2025 опубліковано пояснення, яке не спростовує встановленого факту, а саме: тендерна документація була перевірена експертами Міністерства освіти і науки України, зауваження до ТД відсутні. Було надано «Технічна підтримка, яка фінансується Інвестиційною платформою сусідства». Крім того, навчальний заклад не має спеціалістів-будівельників, не міг би скасувати чи відмінити торги, бо не допущено помилку, яку могли б розглядати як помилку у сфері публічних закупівель. Проте робить все від себе залежне, щоб не допускати помилок у сфері публічних закупівель.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 06.02.2025 11:54  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис За результатами оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі відображення інформації, документів передбачених пунктом 4і постанови Постанови КМУ № 710 встановлено порушенням пункту 4’ постанови КМУ № 710. За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам тендерного законодавства встановлено порушення вимог частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено. 10.02.2025 року видано Наказ директора ДЦПТО № 133 про притягнення до дисциплінарної відповідальності економіста, відповідального за закупівлі та техніка з ремонту і обслуговування приміщень.  
Дата редагування  
Дата створення 13.02.2025 14:34  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу 13.01.2025 № 6 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 13.01.2025 № 6 Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 12 UA-2024-10-29-001300-a 29.10.2024 Державний професійно-технічний навчальний заклад "Дніпровський центр професійно-технічної освіти" Дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 13.01.2025 00:00  
Дата публікації 14.01.2025 10:55  
Дата створення 14.01.2025 10:55  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40477689  
Адреса організації Ukraine, Дніпро  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа Східний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 67) 426-48-88
y.v.boichuk@dasu.gov.ua 

Дати та терміни

Період моніторингу 14.01.2025 10:55 - 05.02.2025 00:00  
Дата публікації висновку про результати 06.02.2025 11:54 - 21.02.2025 00:00