Дата створення моніторингу 25.11.2024 11:18. Дата останього редагування моніторингу 12.12.2024 11:40
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
| ID моніторингу | UA-M-2024-11-25-000026 | |
| ID | 0d31e90ef4fc42638a012b037d4c3c82 |
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Моніторинг опубліковано
25.11.24
Порушення виявлені
ВИСНОВКИ
| Опис | За результатами аналізу питання щодо відповідності обґрунтування підстави для здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель вимогам законодавства установлено порушення вимог пункту 13 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи – порушень не встановлено. |
| Тип виявленого порушення | встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником |
| Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель | З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує оприлюднити обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до 6 пункту 13 Особливостей у формі розпорядчого рішення або іншого документу, оформленого відповідно до вимог пункту 13 Особливостей, та здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. |
| Дата публікації | 09.12.2024 11:22 |
| Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі | Дата закінчення моніторингу: 09 грудня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи, відповідності обґрунтування підстави для здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель вимогам законодавства. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту капітального будівництва Кіровоградської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2024 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, обґрунтування підстави для здійснення закупівлі згідно з підпунктом 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), протокол затвердження річного плану закупівель від 11 жовтня 2024 року, протокольне рішення щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10 жовтня 2024 року (далі – Протокол), договір підряду з товариством з обмеженою відповідальністю «КРОПСПЕЦТРАНС» (далі – ТОВ «КРОПСПЕЦТРАНС») від 10 жовтня 2024 року № 75/2024 на суму 4 865 742,00 грн з ПДВ, пояснення та документи Замовника, надані 29 листопада 2024 року через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. Відповідно до вимог пункту 13 Особливостей у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у формі розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. Замовник в електронній системі закупівель оприлюднив Протокол, підписаний уповноваженою особою Замовника, проте всупереч вимогам пункту 13 Особливостей зазначене рішення не погоджено (затверджено) керівником Замовника або іншою особою, визначеною керівником. |
| Виявлено порушення (так/ні) | Так |
| Дата створення | 09.12.2024 11:22 |
| Документи |
Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення
| Опис | Щодо висновку моніторингу проведеної закупівлі робіт за кодом "ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція" (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2024-10-11-008735-a) "Реконструкція Новопразької ЗШ І-ІІІ ступенів № 2 по вул. Леніна, 101 сел. Нова Прага, Олександрійського району Кіровоградської області (Коригування)" повідомляємо наступне. На виконання зазначеного висновку, департамент оприлюднює обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до п. 6 пункту 13 Особливостей у формі розпорядчого рішення або іншого документу, оформленого відповідно до вимог пункту 13 Особливостей. Однак, виконання даної вказівки у повному обсязі не є можливим, оскільки зазначення дати протоколу 11 жовтня 2024 року буде мати ознаки підробки, що є недопустимим, датування протоколу 12-м грудня 2024 року не буде мати сенсу, оскільки це не відповідає даті розміщення договору у системі закупівель прозоро. Виходячи з цього, не представляється можливим ставити підпис керівника та печатку на цьому новому протоколі, так як невідомо на яку дату повинен бути протокол, а тому невідомо, хто з підписантів у той день мав право підписувати документи. Щодо посилення відповідальності уповноважених осіб, департамент надає протокол зборів працівників департаменту № 3 від 11 грудня 2024 року, на якому уповноважених зобов’язано посилити контроль за правильністю оформлення документів. |
| Дата редагування | |
| Дата створення | 12.12.2024 11:39 |
| Документи |
РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ
| Опис підстав для здійснення моніторингу | ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 22.11.2024 № 317 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 26 UA-2024-10-11-008735-a 11.10.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ |
| Дата прийняття рішення про проведення моніторингу | 22.11.2024 00:00 |
| Дата публікації | 25.11.2024 11:58 |
| Дата створення | 25.11.2024 11:58 |
| Документи |
УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ
Учасники моніторингу
| Назва організації | ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) |
| Ідентифікатор організації | UA-EDR: 40165856 |
| Адреса організації | Ukraine, Київ |
| Роль | Співробітник Державної аудиторської служби України |
| Контактна особа | ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) |
+38 (0 67) 326-09-47
|
o.i.nikitiuk@dasu.gov.ua |
Учасники моніторингу
| Назва організації | ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) |
| Ідентифікатор організації | UA-EDR: 40165856 |
| Адреса організації | Ukraine, Київ |
| Роль | Співробітник Державної аудиторської служби України |
| Контактна особа | ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) |
+38 (0 44) 425-51-73
|
onischuk.monitoryng@gmail.com |
Дати та терміни
| Період моніторингу | 25.11.2024 11:58 - 17.12.2024 00:00 | |
| Дата публікації висновку про результати | 09.12.2024 11:22 - 24.12.2024 00:00 |