Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 24.12.2024 13:58. Дата останього редагування моніторингу 20.01.2025 09:51

Дані автоматичних індикаторів ризиків

ID моніторингу UA-M-2024-12-24-000007  
ID 1de0c32a0cc54359afb1ac49ea0b29dc  

Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
24.12.24
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Новіцького М.В. та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення пункту 43 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснення на звернення щодо тендерної документації; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю – порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Договір про закупівлю розірвано.  
Дата публікації 13.01.2025 14:15  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції станом на дату проведення процедури закупівлі (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснення на звернення щодо тендерної документації; розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Територіального управління Державної судової адміністрації України у Черкаській області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 01.10.2024 № 138 зі змінами; нову редакцію тендерної документації, затверджену протокольним рішення уповноваженої особи від 01.11.2024 № 184 та оприлюднену в електронній системі закупівель; звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та надання відповідей; протокол розкриття тендерної пропозиції; тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Новіцького Михайла Васильовича (далі – ФОП Новіцький М.В.); повідомлення про усунення невідповідностей; документи, надані ФОП Новіцьким М.В. на вимогу про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції; протокольні рішення уповноваженої особи від 08.11.2024 № 193; повідомлення про намір укласти договір; документи, надані переможцем процедури закупівлі ФОП Новіцьким М.В. відповідно до пункту 47 Особливостей та вимог тендерної документації; договір про закупівлю від 27.11.2024 № 146-24; звіт про результати проведення закупівлі; пояснення Замовника, надані 31.12.2024 та 10.01.2025 в електронній системі закупівель; звіт про виконання договору про закупівлю. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Аналізом питання розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей тендерна пропозиція ФОП Новіцького М.В. не відхилена як така, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Пунктом 2 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» додатку 3 до тендерної документації встановлена вимога, що у разі отримання відповідних послуг техніки (транспортних засобів, основних будівельних машин та механізмів) від інших осіб/суб’єктів господарювання, учасник надає, зокрема договір, що підтверджує забезпечення учасника відповідними послугами з використанням техніки, дійсний та чинний, протягом всього строку виконання договору про закупівлю. Водночас, зазначено, що зміст документів договірного характеру, копії яких надаються учасником у складі тендерної пропозиції згідно з вимогами цього пункту, повинен надавати можливість ідентифікувати кожну одиницю транспортного засобу (будівельних машин і механізмів) - містити відомості про найменування, модель, марку та державний номер. Проте, наданий у складі тендерної пропозиції ФОП Новіцького М.В. договір від 21.08.2024 № 04-07/5 (файл «Вивезення сміття». pdf) про надання послуг з вивезення будівельного сміття не містить відомості про найменування, модель, марку та державний номер транспортного засобу, яким будуть надаватися ці послуги. На порушення пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностей в інформації та/або документах, подання яких вимагалося тендерною документацією, чим не надав можливість ФОП Новіцькому М.В. усунути невідповідність.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 13.01.2025 14:15  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом - Капітальний ремонт покрівлі суду за адресою: м. Умань, вул. Садова, 5 (ДК 021:2015 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-10-01-008272-a )Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Черкаській області повідомляє про те, що Договір від 27.11.2024 #146-24 було розірвано. Оплата здійснена не в повному обсязі , а саме 2 080 366 грн 74 коп, замість 2 244 917 грн 36 коп. Разом з тим, повідомляємо , що у майбутніх закупівлях встановлені моніторингом порушення будуть враховані та не будуть допущені.  
Дата редагування  
Дата створення 17.01.2025 19:31  
Документи    

Підтвердження факту усунення порушення

Опис Договір про закупівлю розірвано.  
Результат усунення порушень Усунуто  
Результат по кожному типу встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником: Підтверджено  
Дата створення 20.01.2025 09:50  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 24.12.2024 № 84-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-10-01-008272-a, 01.10.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків.  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 24.12.2024 00:00  
Дата публікації 24.12.2024 14:21  
Дата створення 24.12.2024 14:21  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40919584  
Адреса організації Ukraine, Черкаси  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 47) 263-16-14
ira_valter@ukr.net 

Дати та терміни

Період моніторингу 24.12.2024 14:21 - 15.01.2025 00:00  
Дата публікації висновку про результати 13.01.2025 14:15 - 28.01.2025 00:00